Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Podla mna je to skoda penazi kupovat ten kryt lebo to aj tak bude fukat cez spodne mriezky kde je este vacsi otvor. Jedine dat nieco pred chladic. Studeny vzduch sa tam dostane aj tak.

Vloženo (editace)

Presne tak. Dat tam kus papiroveho kartonu - to je nejucinejsi reseni a zaroven nejlevnejsi - zadarmo lol

Editováno: , autor: Cjoctavian
citacia predchadzajuceho prispevku
Vloženo

ja ho mam a okrem estetickeho hladiska to ma jedinu vyhodu v tom, ze sa tolko nespini kryt motora a ostatne veci pod kapotou ked ides v zime za nejakym autom ktore ti pred tebou viri spinavu vodu z cesty (napr naves za kamionom)

inak co sa tyka rychlosti ohriatia motora tak na to ten kryt nema ZIADNY vplyv (ak to urychli ohriatie na prevadzkovu teplotu tak max o par sekund :))

Na to sluzi termostat v motore ktory otvara a zatvara velky resp maly okruh chladenia (za predpokladu ze ho mas v poriadku a funguje tak ako ma)

To co sa ochladi prudenim vzduchu okolo motora tak to vela tepla neodvedie, na to sluzi v prvom rade chladiaci system

Vloženo

Čím bych měl přilepit masku chladiče, začala se mi drobet odlepovat, je tam nějaká černá gumová sračka.. Neví někdo čím to přilepit, aby to drželo? Popřípadně přímo typ a jméno výrobku

  • o 3 týdny později...
Vloženo

raz mi kamarat spominal ze kupil nejake hlinikove plechy ktore sa davaju pod ten koberec co je na spodnej strane kapoty a vraj to celkom dobre udrzuje teplo v zime-velmi si to pochvaloval. mate s tym niekto skusenost?

Vloženo

je to uchytene na dvoch plieskoch tvaru Z

jeden koniec pliesku sa "zahakne" za rebro masky zozadu a druhy koniec ide potom rovnobezne s tym plastom

v plaste su dve diery cez ktore idu sroby s vnutornym krizom

sroby maju sirsi spodok hlavy v casti ako sa nadpajaju na zavitovu cast, aby sa tlak rozlozil na vacsiu plochu toho plastu, inak by to v zime asi prasklo

...inak ak mi povies ako sa sem daju lahko vlozit foto priamo tak ti to zajtra mozem odfotit, lebo pri vkladani foto si to odomna pyta link, ale ja fotky nemam nikde zdielane na nete a nechce sa mi kvoli tomu zakladat niekde ucet, ak sa to da vlozit sem priamo z mojho disku tak mi napis v SZ ako a ja to dam priamo do vlakna a uvidis ako to tam drzi...

Vloženo (editace)

huraaa,som rad ze sa to podarilo, uz viem preco mi to neslo vkladat (mal som velmi velke foto cez 1MB)

a este vdaka Cjoctavianovi za pomoc :)

Editováno: , autor: paldous
Vloženo

Já jsem tenhle plastový kryt koupil už loni a odjezdil s ním celou zimu, drží na těch z-kách

perfektně. Jen se mi na té černé masce nelíbily ty stříbrné šroubky tak jsem je stříknul černou.

Jinak pasuje perfektně.

Vloženo

jo tak to jsme na tom stejne

ja to taky kupoval minulou zimu, sice byl trochu problem s postou (nastipli mi jeden roh na tom krytu ale neni to vubec poznat) ale jinak spokojenost

kdyz kouknes na ty moje foto tak ja to mam taky strikli na cerno (ale jenom hlavu sroubu), dal jsem to gumoasfaltem

tedkom jsem koupil gumu na tesneni kapoty a uz se mi snad vubec nebude spinit kryt motoru pod kapotou :)

Vloženo
huraaa,som rad ze sa to podarilo, uz viem preco mi to neslo vkladat (mal som velmi velke foto cez 1MB)

a este vdaka Cjoctavianovi za pomoc :)

Som rad ak to aspon trosku pomohlo :) Inac ten kryt vyzera celkom slusne, sam taky zvazujem - keby bol na FL :)

Vloženo

Pokud jsem to uchycení dobře pochopil tak se to dá odmontovat zvenku bez otevření kapoty? Jde mi o to že Octávek je teď všude plno, tak aby mi to někde u obchoďáku nebo venku nezmizlo.

Jinak ještě že je to v černé, umím si představit ten tuning :smich:

post-32058-1260441307_thumb.jpg

Vloženo

ano,staci to odsroubovat a je to venku, ale pak ti spadnou ty Zka plisky dolu do pleny pod chladic a s tim se ti nebude nikdo babrat, vzdyt to ma cenu 200 korun, to by kradl jen blazen :)

  • o 3 týdny později...
Vloženo
ja ho mam a okrem estetickeho hladiska to ma jedinu vyhodu v tom, ze sa tolko nespini kryt motora a ostatne veci pod kapotou ked ides v zime za nejakym autom ktore ti pred tebou viri spinavu vodu z cesty (napr naves za kamionom)

inak co sa tyka rychlosti ohriatia motora tak na to ten kryt nema ZIADNY vplyv (ak to urychli ohriatie na prevadzkovu teplotu tak max o par sekund :))

Na to sluzi termostat v motore ktory otvara a zatvara velky resp maly okruh chladenia (za predpokladu ze ho mas v poriadku a funguje tak ako ma)

To co sa ochladi prudenim vzduchu okolo motora tak to vela tepla neodvedie, na to sluzi v prvom rade chladiaci system

:palec2: Trosku sa mylis ze vzduch okolo motora vela tepla neodvedie. ;):)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...