dryvole Vloženo 11. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2006 Dobrý den, mám Octavii 1.6 75kw a teď jsem měl malý problém... Auto se začalo přehřívat...výměna termostatu to vyřešila, ale tímto přišel další problem, auto přestalo topit..zřejmě došlo k zavzdušnění. Prosím tímto o radu, kde se nachází ventil k odvzdušnění nebo jak to vyřešit jinak.. Nebo jestli má někdo jiný nápad, čím by to mohlo být? děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 11. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2006 Byl jsi na diagnostice? Co čidlo teploty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dryvole Vloženo 12. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Byl jsi na diagnostice? Co čidlo teploty? čidlo bylo vyměněno s termostatem, ale netopí uvnitř vozu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
senor.corzon Vloženo 17. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2006 Mel jsem uplne stejny problem. Ztravil jsem v servisu dost casu a stalo me to dost penez, nez se zjistilo, ze za to muze spatnej vetracek v motorku kterej pohani to topeni. Mel utrzenou jednu lopatku. Po vymene vse slapalo tak jak ma. Mam stejnou oktavku jako ty. Uz mi hrozili, ze budou muset vymenit radiator, coz by se muselo rozmontovat cela palubni deska a stalo by to zase desny prachy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Dobrý den,mám Octavii 1.6 75kw a teď jsem měl malý problém... Auto se začalo přehřívat...výměna termostatu to vyřešila, ale tímto přišel další problem, auto přestalo topit..zřejmě došlo k zavzdušnění. Prosím tímto o radu, kde se nachází ventil k odvzdušnění nebo jak to vyřešit jinak.. Nebo jestli má někdo jiný nápad, čím by to mohlo být? děkuji abych nezakládal nové téma využiji tot pár let staré ... - hledal jsem po celém fóru ale nenašel jsem nikde postup na odvzdušnění chladícího sytému ? - auto topí jak blázen s tím problém není ale občas když nastartuju nebo lehounce přidám slyším jak běhají v systému bubliny - zkoušel jsem sundat víčko na expanzce, motor prohřát, nechat schladnout a nic. Bubliny stále... - taky když šroubuju víčko tak jde strašně ztuha, jak kdybych tam stlačoval vzduch. Já myslel že nádržka se nějka odvzudšňuje sama. Nebo je chladící systém přetlakový? víčko jsme zkoušel jiné a furt stejné, jde montovat ztuha a nic se neodvzdušnilo dík za rady a návod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j@m Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Zdravím pánové. Přestala mi topit Octavie. Teplota se drží na 90st. Okna se nemlží. Z ofuků jde vzduch přesně podle zvolené rychlosti na větráku. Jen je při jízdě studený. Při zastavení je teplejší. Ošahal jsem hadice co vedou do interiéru. Jedna byla po zastavení studená. Po nějaké chvíli ale začala být teplá. Je tam ještě napojená nějaká divná věc do které vedou dvě tenké hadičky a elektrika. Je úplně nahoře pěkně po ruce. Mám Octavii 2002 po faceliftu, 1.6i AVU, s manuální klimou. Poraďte co s tím. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 vies kolko divnych veci pre niekoho je pod kapotou? To si nevedel spravit fotku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j@m Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 Po dlouhém hledání jsem našel ten ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j@m Vloženo 7. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2009 (editace) V dílenské příručce jsem zjistil, že ventil má mít na konektorech 31-39ohm. Změřil jsem 33ohm. Namáte někdo obdobné zkušenosti s touto závadou? Ještě abych upřesnil. Termostat byl měněn před 2lety. Dosud topilo bez problémů. Chlad.kapaliny bylo stále dost - zavzdušněno určitě nebude. Editováno: 7. Listopad 2009, autor: j@m Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j@m Vloženo 16. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2009 Ještě pro doplnění. Změřil jsem napětí na konektoru do el.magnetického ventilu a vše je OK. Tedy při otočení voliče teploty do krajní polohy se změní napětí z 0 na 12 a naopak. Dík za jakoukoli další radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 - já mám BQF a tam žádný takový bazmek není. Pokud to má el termostat tak ani nechápu k čemu to tam dávali ten elmag vntil máš asi OK když odpor sedí, pokles napětí při přetočení na studený vzduch je taky OK. Jedině zkusit jestli mechanicky ten ventil na hadicích s vodou do radiátoru funguje, nebo jestli nejsou prošvihlé hadice - pokud ale netopí a teplotu drží tak jestli to nebude vodní pumpou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 Taky bych to viděl na tu vodní pumpu. Koukni jestli se do nádržky chladící kapaliny vrací voda tou slabou hadičkou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 21. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2009 Riešil som podobný problém na 1.6 75kW BFQ. Auto nekúrilo,ale zároven nefungovala ručička teploty a bežali ventilátori na chladiči. Problém bol v telese v ktorom je montovany el.riadený termostat. Uloženie sa ulomilo a termostat volne plával v komore. Po výmene telesa všetko O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j@m Vloženo 21. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2009 Mě všehno funguje. Jen to topení ne. Teplota vyleze na 90 a drží. Koukal jsem do nádobky a kapalina se ani nehne, tedy jestli se dá poznat průchod pohledem. Vyzkouším vyměnit vodní pumpu a uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pokornasek.pepan Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 vymen vodni pumpu a bude to OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agino Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Riešil som podobný problém na 1.6 75kW BFQ. Auto nekúrilo,ale zároven nefungovala ručička teploty a bežali ventilátori na chladiči. Problém bol v telese v ktorom je montovany el.riadený termostat. Uloženie sa ulomilo a termostat volne plával v komore. Po výmene telesa všetko O.K. tiež mám tento istý problém, nájdem niekde foto tej vady? viem si to opraviť doma? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 (editace) Tak pokud to bude ten temostat tak se nechá vyměnit doma, ale pokud pumpa, tak to raději svěřit někomu kdo tomu rozumí ... Editováno: 22. Listopad 2009, autor: FilipV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j@m Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Jen mě ještě napadlo. Přeci kdyby byla špatná vodní pumpa, autem se nedá pořádně jezdit. Nepřehříval by se celý motor? U mě je teplota na 90st. Ventilátory na chladiči nezapínají. Vše vypadá OK, ale nějak pořád mrznu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 V tomhle počasí se to uchladí i bez vodní pumpy, něco na principu "samotíže" jen do toho topení se nedotlačí teplá voda, proto to netopí i když se auto nepřehřívá, v létě by to vařilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j@m Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 Zdravím pánové. Jen pro pořádek píšu rozluštění. Stačilo profouknout podtlakové potrubí k elmag. ventilu. Zároveň byly dělány i rozvody. Ale servisman říkal, že pumpa byla v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 netopi - vodni pumpa. motor jen tak v tomhle pocasi neuvaris, jde to samospadem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 Já mám jiný problémek,než je v tomhle tématu.na ovladači vzduchu a topení mi zřejmě nic nedělá knoflík znázorněnej na obrázku.at mačkám jak mačkám,čudl je v jednom místě-nezmění polohu.taky mám pocit že mi ofukama topení do vnitř proudí hodně venkovního vzduchu a smradu z jinných aut.a méně to topí,ale to si myslím že je právě tím že se mísí venkovní vzduch a teplo z motoru.je tam něco co by mohlo být zlomený nebo vyskočený?poradte prosím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 No ked to prave kolecko das prec zo zvislej polohy ofuku celneho skla tak to mozno pojde. V pripade ze fukas vzduch na celne sklo tak mas vnutornu klapku blokovanu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 (editace) Ale přece ten označený knoflík by měl být bud zamáčklí a nebo vysunutý.a ta klapka je kde?nebo mám rozebrat palubovku a prohlídnout celej ovladač?a když dám kolečko na jakokoliv polohu tak ten knoflík stále nejde zamáčknout. Editováno: 18. Prosinec 2009, autor: herrkomisar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiconys Vloženo 20. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2009 mam octaviu 1.8 20 V 92 kw 1997 a tiez mi nefunguje kurenie a neotvara mi klapky poloh mam tam nieco ako climatronic. neviete v com by mohla byt chyba??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.