Jump to content

j@m

Uživatel
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

j@m's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Tak nakonec to byl opravdu regulátor na alternátoru. Z tohoto pohledu bych nikdy nezkoušel roztláčet octavii. Díky za pomoc všem.
  2. OK, díky za nápady. Zkusím vytáhnout alternátor a vyměnit regulátor. Snad to bude ono... ještě tedy levná oprava.
  3. Ani nad 3000ot nedobíjí. Do té doby žádný problém. Najeto cca 250tis km.
  4. Řemen je ok, řemenice s volnoběžkou také vypadá v pořádku. Třeba nějaká pojistka? Nebo mohl hned vyhořet regulátor na alternátoru?
  5. Zdravím vás, poradí zde někdo, co se mohlo stát s dobíjením při špatném podřazení? Ženě se nějak povedlo zařadit vyšší rychlost, při které zhasnul motor, následně tam hned dala trojku a pustila spojku. Tím se motor znovu rozběhl, ale hned se objevila kontrolka dobíjení. Je to na octavii 1 (rv2002), 1.6i. Auto opravdu nedobíjí. Na baterce je při běhu motoru pod 12v. Díky za nasměrování, případně radu jak odhalit problém.
  6. j@m

    1.6i netopí

    Zdravím pánové. Jen pro pořádek píšu rozluštění. Stačilo profouknout podtlakové potrubí k elmag. ventilu. Zároveň byly dělány i rozvody. Ale servisman říkal, že pumpa byla v pořádku.
  7. j@m

    1.6i netopí

    Jen mě ještě napadlo. Přeci kdyby byla špatná vodní pumpa, autem se nedá pořádně jezdit. Nepřehříval by se celý motor? U mě je teplota na 90st. Ventilátory na chladiči nezapínají. Vše vypadá OK, ale nějak pořád mrznu
  8. j@m

    1.6i netopí

    Mě všehno funguje. Jen to topení ne. Teplota vyleze na 90 a drží. Koukal jsem do nádobky a kapalina se ani nehne, tedy jestli se dá poznat průchod pohledem. Vyzkouším vyměnit vodní pumpu a uvidíme
  9. j@m

    1.6i netopí

    Ještě pro doplnění. Změřil jsem napětí na konektoru do el.magnetického ventilu a vše je OK. Tedy při otočení voliče teploty do krajní polohy se změní napětí z 0 na 12 a naopak. Dík za jakoukoli další radu.
  10. j@m

    1.6i netopí

    V dílenské příručce jsem zjistil, že ventil má mít na konektorech 31-39ohm. Změřil jsem 33ohm. Namáte někdo obdobné zkušenosti s touto závadou? Ještě abych upřesnil. Termostat byl měněn před 2lety. Dosud topilo bez problémů. Chlad.kapaliny bylo stále dost - zavzdušněno určitě nebude.
  11. j@m

    1.6i netopí

    Po dlouhém hledání jsem našel ten ventil.
  12. j@m

    1.6i netopí

    Zdravím pánové. Přestala mi topit Octavie. Teplota se drží na 90st. Okna se nemlží. Z ofuků jde vzduch přesně podle zvolené rychlosti na větráku. Jen je při jízdě studený. Při zastavení je teplejší. Ošahal jsem hadice co vedou do interiéru. Jedna byla po zastavení studená. Po nějaké chvíli ale začala být teplá. Je tam ještě napojená nějaká divná věc do které vedou dvě tenké hadičky a elektrika. Je úplně nahoře pěkně po ruce. Mám Octavii 2002 po faceliftu, 1.6i AVU, s manuální klimou. Poraďte co s tím. Díky.
  13. j@m

    displej maxidotu

    Mám trošku jiný problém ... Původní dotaz. Vypadávají mi jednotlivé řádky. Dík za info.
×
×
  • Create New...