Michal25 Vloženo 7. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2009 Tak som sa konečne rozhodol aké disky na leto.Majú všetko čo som chcel okrem jednej veci a tou je ich šírka(7,5"). Mal som v pláne šírku disku minimálne 8" najlepšie 8,5" aby koleso pekne lícovalo s blatníkom a pneu 225x45 by mala A tvar. Riešením by bolo použiť podložky ktore by ho "vysunuly" trochu von ale od istého mechanika som bol upozornený že podložky narúšajú geometriu podvozku čo sa može prejaviť napr. nerovnomerným opotrebením pneumatiky. Ďalšia možnosť by bola použiť disk s menším ET ale podľa mna je to podobné ako tými podložkami. Tak sa teda chcem spýtať na názor technicky zdatnejších.Vďaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 7. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2009 Tak som sa konečne rozhodol aké disky na leto.Majú všetko čo som chcel okrem jednej veci a tou je ich šírka(7,5"). Mal som v pláne šírku disku minimálne 8" najlepšie 8,5" aby koleso pekne lícovalo s blatníkom a pneu 225x45 by mala A tvar. Riešením by bolo použiť podložky ktore by ho "vysunuly" trochu von ale od istého mechanika som bol upozornený že podložky narúšajú geometriu podvozku čo sa može prejaviť napr. nerovnomerným opotrebením pneumatiky. Ďalšia možnosť by bola použiť disk s menším ET ale podľa mna je to podobné ako tými podložkami. Tak sa teda chcem spýtať na názor technicky zdatnejších.Vďaka Podložky používám asi už 8 let na třech různých autech.Vždy jsem měl šířku 25mm a nebyl nejmenší problém.Musím zaklepat(klep klep).Co se týče menšího ET tak si myslím,že abys měl kola zároveň s blatníkem tak by ET muselo být 0 a nebo ještě líp -5(což je utopie).Takže já bych se těch podložek nebál.Na superbu mám teď momentálně 17mm podložky a ráfek 8 palců. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 7. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2009 Ahojky ja kola 8,5" x 18" pneu 225/40 ET 45 + 13mm podlozka nikde nic nedre neskrta ani pri plnem zatizeni ! Vubec bych se toho nebal pokud koupis kvalitni podlozky neni duvod se bat neceho ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 7. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2009 nebo si je nechej udělat a výjde tě to levněji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal25 Vloženo 8. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 (editace) Vicku pozeral som foto ked si mal este 25 mm a bolo to dosť von. Ako to vyzerá teraz ked máš 17mm, posli foto prosim Ta. Od akej firmy by som ich mal zháňať a aký materiál zvoliť, vezmem keď tak niečo kvalitné, nechcem na tom šetriť. A čo STK? Vadí im už len to ked tam tie podložky sú alebo len nesmú trčať kolesá spod blatníka a vtedy je to v pohode? Editováno: 8. Listopad 2009, autor: Michal25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 My sme s nima byly na STK jeste kdyz sme je meli pod Solidama tm byly 20mm a nikdo nic nerekl Znackove delaji firmy HaR,eibach,FK ....jinak dobre delaji na podlozky.wbs.cz nejlepsi kvalita v cr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 Vicku pozeral som foto ked si mal este 25 mm a bolo to dosť von. Ako to vyzerá teraz ked máš 17mm, posli foto prosim Ta.Od akej firmy by som ich mal zháňať a aký materiál zvoliť, vezmem keď tak niečo kvalitné, nechcem na tom šetriť. A čo STK? Vadí im už len to ked tam tie podložky sú alebo len nesmú trčať kolesá spod blatníka a vtedy je to v pohode? No člověče věříš že snad teď ani nemám foto kde by to bylo vidět?Ale teď už to rozhodně ven neleze.Já to mám děláno z oceli.Není to žádná strašná váha.Co se týká STK tak záleží.Proto,že nemám atest tak by mohli remcat ale osobně si myslím že to problém nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiricajthaml Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 No člověče věříš že snad teď ani nemám foto kde by to bylo vidět?Ale teď už to rozhodně ven neleze.Já to mám děláno z oceli.Není to žádná strašná váha.Co se týká STK tak záleží.Proto,že nemám atest tak by mohli remcat ale osobně si myslím že to problém nebude Nazdar chlapi, podložky jsou krásná věc, ale pozor na Policii a STK. Ono se to na těch STK zpřísňuje a dnes už tak lehce nelze projít (aspoň u nás). Já měl podložky na Fabii a už rok bojuju ve správním řízení s úřadama (zatím celkem úspěšně). Je potřeba si uvědomit, že ani na jednu podložku nedostaneš atest, aspoň o tom nevím. Takže pozor!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 Aha Co treba koupit HaR kde mas atest jak krava v baleni ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal25 Vloženo 9. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 (editace) Tak som našiel túto tému medzi fábiami a je to tam všetko povedané takže považujte tento topic za ukončený. Ďakujem za odpovede Editováno: 9. Listopad 2009, autor: Michal25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 Aha Co treba koupit HaR kde mas atest jak krava v baleni ? Peťane nevím nevím mi se pořád nechce zdát,že by podložky mohly mít atest.Není to nějak jinak?Samozřejmě to netvrdím,ale představa že od někoho to atest mít může a ty stejné ale od někoho jiného ne mi příjde divné. netvrdím že to tak není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 Všechny podložky pro zvětšení rozchodu TRAK+ jsou vyrobeny z vysoce pevné a přesto mimořádně lehké hliníkové slitiny a pro optimální ochranu proti korozi jsou eloxovaná. H&R tak poskytuje hi-tech až do detailu. Zvětšení rozchodu H&R TRAK+ jsou až o 70 procent lehčí než běžné distanční vložky z oceli. Zvětšení rozchodu H&R TRAK+ mají pro prakticky všechny běžné automobily certifikaci TÜV. Certifikáty k těmto dílům dovolují kombinaci se sériovými i speciálními koly. Samozřejmě jsou pro všechna zvětšení rozchodu H&R TRAK+ k dostání vhodné matice kol popř. šrouby kol pro dané vozidlo a namontované ráfky. Clanek z escape6 my sme meli tez od haR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 Ja si myslim ze podlozky mozu dostat Atest len na kolesa ktore maju k nim vyhovujucu ET Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krenstik Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 Muj nazor na podlozky: NE ne ne ne a jeste ne. Zmenis geometrii, osa kola se ti nebude setkavat s osou rizeni, zvysis zatizeni loziska i ramen a na slovensku vim jen o par geometriich, kde by ti umeli prizpusobit podvozek podlozkam, ale stejne to skoro nikde neumi pouzit :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 Krenstiku podlozky har 13mm a max spokojenost je to celkem nutny v mem pripade kde je et kola 45 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krenstik Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Jen prezentuju svuj nazor, stravil jsem par dnu ladenim ruznych kol k autum ( zmena ET, sireatd.) a jejich vlivu na sjizdeni gum a vraceni volantu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 No my sme uz vystridali taky spoustu kol i velikosti a rozmeru gum Kdyz nekdo pujde do snizeni, siroky kola apod tk nemuze myslet na to ze se mu bude jezdit jako na 16" s balonkem 205/55 to tak zkratka je, a je na kazdem co ma na 1. miste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krenstik Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Vim, druhe auto mam na pocasi co je ted venku az moc nizko na 215/40 R17 s sportvonim podvozkem. A taky vim jak se lisi hodnoty pro geometrii od standratni mx-5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Jj tk to je Proste clovek musi vedet co ma na 1.miste ale resit kompromisy kdyz to chce mit pekny, moc pekny to zkratka nejde Jinak Mx5 supeer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krenstik Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 jj, přeně, a ačkoliv mám Supa rád, a zvlášť na delší cestování a teď v zimě, tolik radosti jako MX-5 prostě neposkytne. Ale k tomu ani není určený. Taky kdyby jezdil za to za co MX-5 tak bych ho radsi nemel a jezdil busem :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Tk urceny neurceny jde o to co od toho chces pokud chces mit lehky vykony kupecko tk si nekoupis superba zejo Pokud chces pekny velky auto na peknejch kolech tk si vezmes klidne superba to je na kazdym no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.