Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Krenstik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    307
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

49 Výborná

O uživateli Krenstik

  • Hodnost
    Profesional
  • Narozeniny 10.5.1984

Návštěvy profilu

1 651 zobrazení profilu
  1. Krenstik

    FULL LED s AFS - subjektivní zhodnocení

    O2FL měla jen natáčení, neměla plnohodnotné AFS, nezpochybňuju výkon LED, ale funkcemi je to prostě ořezané. V koncernu Golf, když začnu střílet kolem tak třeba Astra, ta má stejně jako Golf už v minulé generaci i tunel(DLA), který má u našeho okřídleného šípa jen Sup a oktavka si musí počkat do další verze..... O japoncích se ani nezmiňuju, tak už je to taky standart.
  2. Krenstik

    FULL LED s AFS - subjektivní zhodnocení

    Njn, Mohelnice není Jihlava a Magneti Marelli není Hella. Nicméně "naši" němci to nechtěli, protože to nemá "přidanou hodnotu" a raději děláme Golfa. :-( Každopádně to kolem AFS jen šlo a v porovnání s tím předcházejícím xenonem, i když LED svítí líp, tak o pár funkcí přišel..... K pokročilým LED světlometům to má navíc neskutečně daleko....
  3. Krenstik

    Adaptivní tempomat

    1. SUP měl spoustu technologií, které dál nebyly. Dvojka SUP měl vzadu full LED a aktuál má žárovky, výhřev měla dokonce před radarem i stará Q7, a tady není, prostě náklady, atd. Neříkám že to chápu, naopak mě to brždění koncernu sere, ale nadruhou stranu mohli jsem vyrábět Dacie....
  4. Krenstik

    Adaptivní tempomat

    Je to vlastnost, stejně jako u jiných systému v autě fungují u VW jinak. Světla u Škodovky jsou hloupé, Golf už má druhou generaci neoslňující dálku. Takže jak píši jiní, prostě vlastnost.
  5. Krenstik

    Adaptivní tempomat

    Ta krytka je tak daleko, že ti to určitě nevyhřeje......
  6. Krenstik

    FULL LED s AFS - subjektivní zhodnocení

    Ano, přímo před, ale pokud máš světlomety v základním nastavení, tj. po zásahu diagnostikou. Ev. Pokud jsi z Vysočiny, tak přijeď za mnou na školící a ukážu ti jak má seřízení vypadat. DOPLNĚNÍ PRO VŠECHNY: V rámci školícího střediska se dá domluvit, minimálně jednou za měsíc tam dělám školení na moderní světlomety a ADAS systémy, a kouknout na to co máte na autě špatně, resp. nejen podívat ale samozřejmě i nastavit. 😄😎
  7. Krenstik

    FULL LED s AFS - subjektivní zhodnocení

    Uniká, máš AFS, tady je základní přehled, u diody je to lehce odlišně, ale v principu podobně:
  8. Krenstik

    Možnosti kódování u OIII

    Musíš nastavit v: Gate ABS Komfortka Motorovka a pokud máš tak: Parkováky ( couvací kamera - bacha jakou máš verzi), El. kufr, Radar, Přední kamera, zadní radary.
  9. Krenstik

    FULL LED s AFS - subjektivní zhodnocení

    Názor ať si každý udělá....
  10. Krenstik

    FULL LED s AFS - subjektivní zhodnocení

    Regloskop simuluje testovací stěnu, tj v tom půlmetru je 10m. Díky čočce je vzdálenost před světlometem celkem jedno a uvádíme cca 30-70 cm. Pozice před světlometem je opět, díky čočce jedno, 3cm kterýmkoliv směrem umí regloskop kompenzovat. P.S. ani digitální regloskop není sebespásný a většina servisů neumí seřídit světlomety.
  11. Krenstik

    FULL LED s AFS - subjektivní zhodnocení

    Regloskop se nastavuje před vozidlo, a následně před světlomet, ideálně přímo na zdroj světla, nicméně podle typu regloskopu nemusí jít o úplně přesné nastavení před světlometem. Pak se nastaví sklon a po základním nastavení diagnostikou hurá do mechanického seřízení. Světla 1 světla 2
  12. Krenstik

    FULL LED s AFS - subjektivní zhodnocení

    Obecně je dosvit tlumených světlometů dán evropskou legislativou a je uváděn jako 65 m. Máme na to testovací tunel, kde nám světla svítí od cca 52 do 70 m před osobním vozidlem.
  13. Krenstik

    FULL LED s AFS - subjektivní zhodnocení

    Obecně tlumené světlomety cca 65 m před vozidlo, v dálničním režimu se přizvednou k cca 110 m. Na světla je záruka od výrobce světel pro značku dva roky. A OII FL nemá aktivní thermomanagement, tj. prostě se rosí a v zimě namrzají, hold je to vlastnost, ne vada.
  14. Krenstik

    FULL LED s AFS - subjektivní zhodnocení

    Jen tak mezi řečí, měl jsme na školícím 4 různé FL O3, jednu z SK, jednu od kolegů s Polska a dvě naše firemní. Všechny byly nastaveny na sklon 2,7, tj. svítily tak 30 m před auto. Do SA jsem to psal i s VIN aut pro kontrolu, nicméně na seřízení O3 FL celkem nic není, základní nastavení diagnostikou, regloskop a za pár minut hotovo. Mmj. na podzim každý rok probíhá akce vidět a být viděn ve třeba v krajských automobilních školách si bylo možné nechat světla zkontrolovat a seřídit zdarma. P.S. STK nezná ani pořádně EHK 48, tj s LED, nedejbože Matrix nebo pixelovýmy světlomety neví co dělat....
  15. Krenstik

    Štatistika km

    První O3 MR 2015, 1,6 TDi, 77 kW, bez SS - zkrácený servis na 20 tis. km, bez problému vyjma zrezlého setrváku v 190 tkm a rozpadlé převodovky v 230 tkm. Olej dolívaný ve velkém a pravidelně, ale hold dlouhé trasy s velkou nohou. Druhá O3 MR 2017, aktuálně 92 tkm, olej ji taky chutná, jinak bez závad. Obě auta jsou firemní a jezdím je sám, občas půjčuju kolegovi. Takže O3 celkem držák.
×