Publikováno Listopad 11, 200915 r Mám zajímavý problém. Měl jsem letní 205/55/16 na alu ráfcích. Mám jeden z 5 šroubů bezpečnostní, takže vypadá prostě trochu jinak. Na letních jsem ale nepozoroval problém Zimní 195/65/15 jsem dal na plech. ráfky 15", šrouby ty samé, kola mě po přezutí vyvážili. Víceméně hned po tom jsem vyjel po dálnici pár tisíc km. Celou dobu pozoruji jakoby cukání kol které se přenáší trošku i na volant. Zajímavé je že to dělá jen v tychlosti kolem 120 km/h. Při 90 ještě nic a třeba při 150 už zase taky nic. Normálně bych řekl že není vyvážené kolo, ale fakt to vyvážili těsně před tím. Může tohle "skákání" kol způsobit bezpečnostní šroub, který zjevně váží jinak než ostatní? Kolo přece vyvažovali bez šroubů!
Listopad 11, 200915 r Ten šroub vypadá sice jinak, ale hmotnost bude mít přibližně stejnou. Spíš jde o to, jestli Ti nevylítnul vývažek (olůvko). Navíc já když jsem to přehazoval, tak mi ty šrouby z letních liťáků do plechových zimáků moc nepasovaly (je tam trošku jinej kužel) Upraveno Listopad 11, 200915 r od Dodo-Kolín
Listopad 11, 200915 r Spíš jestli nemáš nakopnutý ty plecháče... Při dnešních cestách... Na vyvažovačce ok a na aute pak des.
Listopad 12, 200915 r bezp šroub ti nerozváží kolo... 1) má stejnou váhu 2)je příliš blízko náboje a příliš daleko od ráfku 3)blbě ti to vyvážili a nebo jim to spadlo 4) máš špatnou gumu - některé se skoro nedají vyvážit... musí si s tím pohrát.... což se mu možná nechtělo. Mě takhle bojoval s novou gumou .. nakonec tam bylo 6 závaží a řekl ať ji dopředu nedávám... 4)máš nakopnutej disk prohod přední za zadní a uvidíš... nebo zajeď znova na vyvážení předku a když to bude mít na vyvažovačce tak ať zkontroluje jestli to není šišoid..
Listopad 13, 200915 r Mám zajímavý problém. Měl jsem letní 205/55/16 na alu ráfcích. Mám jeden z 5 šroubů bezpečnostní, takže vypadá prostě trochu jinak. Na letních jsem ale nepozoroval problémZimní 195/65/15 jsem dal na plech. ráfky 15", šrouby ty samé, kola mě po přezutí vyvážili. Víceméně hned po tom jsem vyjel po dálnici pár tisíc km. Celou dobu pozoruji jakoby cukání kol které se přenáší trošku i na volant. Zajímavé je že to dělá jen v tychlosti kolem 120 km/h. Při 90 ještě nic a třeba při 150 už zase taky nic. Normálně bych řekl že není vyvážené kolo, ale fakt to vyvážili těsně před tím. Může tohle "skákání" kol způsobit bezpečnostní šroub, který zjevně váží jinak než ostatní? Kolo přece vyvažovali bez šroubů! Nesmysl, zkontroluj kola!!!
Leden 14, 201015 r souhlasím s klukama. Šroub tohle neudělá. Nebo ho zkus vyndat a dát na chvilku šroub z jinýho kola, ze zadního. Uvidíš co to bude dělat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.