Jump to content

Může bezp. šroup rozvážit kolo?


bigboban

Recommended Posts

Mám zajímavý problém. Měl jsem letní 205/55/16 na alu ráfcích. Mám jeden z 5 šroubů bezpečnostní, takže vypadá prostě trochu jinak. Na letních jsem ale nepozoroval problém

Zimní 195/65/15 jsem dal na plech. ráfky 15", šrouby ty samé, kola mě po přezutí vyvážili.

Víceméně hned po tom jsem vyjel po dálnici pár tisíc km. Celou dobu pozoruji jakoby cukání kol které se přenáší trošku i na volant. Zajímavé je že to dělá jen v tychlosti kolem 120 km/h. Při 90 ještě nic a třeba při 150 už zase taky nic.

Normálně bych řekl že není vyvážené kolo, ale fakt to vyvážili těsně před tím.

Může tohle "skákání" kol způsobit bezpečnostní šroub, který zjevně váží jinak než ostatní? Kolo přece vyvažovali bez šroubů!

Link to comment
Share on other sites

Ten šroub vypadá sice jinak, ale hmotnost bude mít přibližně stejnou.

Spíš jde o to, jestli Ti nevylítnul vývažek (olůvko).

Navíc já když jsem to přehazoval, tak mi ty šrouby z letních liťáků do plechových

zimáků moc nepasovaly (je tam trošku jinej kužel)

Edited by Dodo-Kolín
Link to comment
Share on other sites

bezp šroub ti nerozváží kolo...

1) má stejnou váhu

2)je příliš blízko náboje a příliš daleko od ráfku

3)blbě ti to vyvážili a nebo jim to spadlo

4) máš špatnou gumu - některé se skoro nedají vyvážit... musí si s tím pohrát.... což se mu možná nechtělo. Mě takhle bojoval s novou gumou .. nakonec tam bylo 6 závaží a řekl ať ji dopředu nedávám...

4)máš nakopnutej disk

prohod přední za zadní a uvidíš... nebo zajeď znova na vyvážení předku a když to bude mít na vyvažovačce tak ať zkontroluje jestli to není šišoid..

Link to comment
Share on other sites

Mám zajímavý problém. Měl jsem letní 205/55/16 na alu ráfcích. Mám jeden z 5 šroubů bezpečnostní, takže vypadá prostě trochu jinak. Na letních jsem ale nepozoroval problém

Zimní 195/65/15 jsem dal na plech. ráfky 15", šrouby ty samé, kola mě po přezutí vyvážili.

Víceméně hned po tom jsem vyjel po dálnici pár tisíc km. Celou dobu pozoruji jakoby cukání kol které se přenáší trošku i na volant. Zajímavé je že to dělá jen v tychlosti kolem 120 km/h. Při 90 ještě nic a třeba při 150 už zase taky nic.

Normálně bych řekl že není vyvážené kolo, ale fakt to vyvážili těsně před tím.

Může tohle "skákání" kol způsobit bezpečnostní šroub, který zjevně váží jinak než ostatní? Kolo přece vyvažovali bez šroubů!

Nesmysl, zkontroluj kola!!! :palec2:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...