Petr Vaněk Vloženo 12. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 Zdravim všechny. Mám fabii 1.9 TDi PD 74kw. Mám ji načipovanou, jede celkem slušně, ale do budoucna bych chtěl dát větší turbo. Neporadil by mi s tím někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Zdravim všechny. Mám fabii 1.9 TDi PD 74kw. Mám ji načipovanou, jede celkem slušně, ale do budoucna bych chtěl dát větší turbo. Neporadil by mi s tím někdo? turbo ze 110kw verze, vstřiky z této verze, soft, spojka, převodovky, intercooler a pokud vím 180hp v pohodě. Ale počítej tak s 50tis Kč a více. Mrkni na www.dieselpower.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 záleží co od auta chceš a kolik máš peněz jak napsal Losky...FMIC, turbo (garett 1749 VB z ARL 110kw motoru), sání + výfuk, vstřiky AL (ASZ, nebo ARL jsou totožné) ááá nakonec chip na míru....ale jen blázen by to brzdil běžnýma brzdama a spojka to taky neutáhne + na sériovym podvozku taky asi žádná radost.....bez brzd a podvozu počítej s cca 60-80t investic PS: asi mnohem jednodušší je překopat komplet motor ASZ (Fabia RS, Ibiza FR) a ten poupravovat kdyby jsi chtěl jen o něco víc, tak bych první zainvestoval do FMIC (chladič) a pak větší turbo souběžně se vstřikama a chipem na míru....ale jakou životnost a jestli nebude spojka klouzat ví jen bůch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vaněk Vloženo 24. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 Dnes si jedu pro turbo z FRS a z čeho tam dát vetší intercoler? Zatím díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 Co jsem takhle studoval, tak zhruba do těch 180hp stačí sériový FMIC. Spojka by to měla taky vydržet, ale pro sichr nechat přeobložit organikou (cca 500Kč) a spojka to určo vydrží. Spíš mrkni na to dieselpower.cz, tam je takových šílenců víc než dost, každopádně to chce rovnou hybrida turbo nebo to ze 110kw verze. A nebo ještě líp, prodej to a kup si třeba tu Ibizu FR se 118kw a to polaď. Prostě je to pak celkem stejně ranec za ty úpravy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 Losky máš v tom trochu bordel, žádná Fabia, ani FRS nemá FMIC - fabka má pouze ten pidi chladič před podběhem...FRS m pouze větší průměry trubek, jináč taky pidi - FMIC se montuje před saharu a na Fabku se dá napasovat z OII, Sharana, nebo nějakej poupravit - z Xantie tam taky tuším jde naprat...ale je to domorobo a asi žádná sranda....a myslím že sériovej IC Fabky (FRS) na 180PS určitě nebude zrovna TOP Jináč turbo souhlas a k němu určitě i "větší" trysky, c daj víc nafty PS: Ibiza FR má stejně jako Ibiza sport ASZ 96 kw....až Cupra TDi má 118kw, ale sehnat ten motor je zázrak Petr Vaněk: zrovna to turbo z FRS (kkk) není žádnej zázrak pro zvyšování výkonu FMIC můžeš dobastlit jak jsem psal výše Loskymu, nebo origo sadu od DP....na jejich stránkách hledej a na tamnim fóru počti http://dieselpower.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 S tím FMIC se nehádám a máš určo pravdu. Nevím. Jinak s tou FR se mýlíš. Opravdu se tam cpe 74, 96, 118kw. Teda stopro to není jistý, ale asi před měsícem jsem to viděl ve Světu motoru nebo co to bylo. Ale prý od roku 06 nahoru. Na tuhle úpravu bych se už stejně vykašlal a radši koupil třeba nějaký 3.0 V6 s LPG a bylo by to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 Příteli okřídleného šípu, jen pamatuj na to, že silnice není závodní dráha. Přeji Ti, aby po všech úpravách Ti to chodilo dvěsta pade a vejš. Jo a pokud se před Tebou bude náhodou plazit taková stříbrná nenečipovaná sedmdesát čtverka, stačí zablikat a ihned Ti uvolním cestu. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 S tím FMIC se nehádám a máš určo pravdu. Nevím. Jinak s tou FR se mýlíš. Opravdu se tam cpe 74, 96, 118kw. Teda stopro to není jistý, ale asi před měsícem jsem to viděl ve Světu motoru nebo co to bylo. Ale prý od roku 06 nahoru. Na tuhle úpravu bych se už stejně vykašlal a radši koupil třeba nějaký 3.0 V6 s LPG a bylo by to snad to nevyznělo že dělám chytrolína jen píšu co jsem se dozvěděl...a k tý Ibize máš pravdu ty, já jsem myslel Ibizu tuším typ 6L1 - předposlední tip...tam byla FR v naftě pouze 96kw a až cupra měla 118kw, že mluvíš o nové Ibize mě nenapadlo, to je pro mě jiná finanční kategorie jináč máš pravdu...za výkon se platí..a za výkon kterej chceš dodlat 2x tolik Radek: on výkon v autě neznamená automaticky magora za volantem....já mám ve Fabce taky nějakej ten koník navíc a ještě něco málo chci přidat, ale né proto abych na silnici závodil, nebo jezdil jak pirát silnic...je pravda, že se sem ta rád "rychle" rozjedu, ale vím kde tachometr ukazuje 100km/h ( jezdím dle GPS ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Přesně tak výkon není jen o rychlosti, já víc jak 120 nejezdím a po městě se taky držím do těch max 70. Jen na dálnici občas vyženu saze, naposledy jsem měl 204 dle GPS a to ještě bylo z mírného kopce:)) Ale jde o tu sílu kroutícího momentu. Minule jsem jel matky Microu 1.0 16V 44kw a musím říct, že to jelo, ale necítíl jsem žádný krouťák, žádné zatlačení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vaněk Vloženo 21. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Ještě bych se vás chtěl zeptat kolik miligramů nafty se dá dostat ze seriových trysek ze 74kw? Ted jsem si objednal FMIC o rozměrech činé plochy 55x23x6,5cm. nevíte kolik by mohl přidat na výkonu? Zatím díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 74PD jsem vyladil na 180 koni, vstriky z 96kw TDI, ARL 110kw turbo, FMIC a vylazeni na brzde www.tdifun.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vaněk Vloženo 5. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2010 A kolik by se z ty 74 dalo dostat s turbem z FRS a větším FMIC? se seriovýma tryskama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 kolem 170HP... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vaněk Vloženo 15. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 kolem 170HP... OK díky. Mám problém, kámoš co mi to dělá, tak se nedokáže dostat přes 59mg nafty. Je chyby někde v softu nebo už je to max z těch trysek? Mám tam to turbo z frs. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
V8 Mpower Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 a nebo by bylo lepší to dát dětem na hraní a koupit si auto pro dospělé....... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kropec Vloženo 28. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2011 ony ty auta pro děti uměj divy když to zaplatíš ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 no rád bych věděl kolik se dá dostat z fabie rs motor ASZ koní ? když bude jen chipnutá ? samo nalazno na brzdě k tomu výkon = magor za volantem , bych řekl tohel lepší magor ktarý má koně pod kapotou než magor ktarý se snaží zavodit a předjíždět z motorem 1.1 ja osobně mám výkon jen na ot abych když se rozhodnu předjíždět tak abych to bezpečně dal ! ono se muže stát každému že se dostane do situace kdy mu prostě pochibí koně a je v Pr**** Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 2. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2011 Fabia RS ASZ chipem cca 155-175 PS dle kusu, hlavním limiterem je IC a turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
teejay Vloženo 6. Červen 2012 Sdílet Vloženo 6. Červen 2012 no kluci já mám taky fabii 1,9 tdi 74 kw pd a z toho semi podařilo dostat 200 hp za 30 tisíc . Je tam 1749 VB, trysky 1043AL, spojka složená přítlačák vr6 a lamela origo přeobložená HDS 57, brzdy FRS, cooler z ibizi IV cupry 118kw a nerez vedení a pak CHIPFORUM.CZ odladění na tyto koně :-) a sem spokojený kombík jezdí i za 4l ,ale i za víc a jezdí jako drak :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.