Přejít na obsah

Studeny start 1.8 20V


no-problema

Doporučené příspěvky

Ahojte klubáci, jsem tu nováčkem poněvadž si nevím rady se svým přibližovadlem... Když je studený motor, tak to nechce nastartovat.. ovšem zdá se mně, že to není pravidlem???? Prvně se to projevilo letos v zimě (unor) na horách - po kontrole baterie bylo zjišteno, že je špatná... pak jsem jezdil druhym vozem a moje stalo doma.. v květnu jsem vyměnil baterii za novou - zálo se být vše ok, ale cca po 14dnech opět bez startu.. potom opet v pohodě až nyní opět problém se startem - v noci klesla teplota na 10 st a bac ho????

Čerpadlo je slyšet, že spíná, kdyz motor naskočí, nebo má snahu naskočit, tak to ma cca 300 ot. a po par sekundách chcípne, potom se to opakuje a s přibývyjícím opakovíním startů, se čas než chcípne, zvětšuje až nakonec naskočí na cca 800 ot a po pár sekundách se rozjede na, asi obvyklých, 1100 ot se "sytičem"

Vypadá to, že benzín tam jde, poněvadž je cítit z vyfuku.

Než se to rozjede (na tech 1100ot), tak to má zvuk, jakoby některý valec nejel, ale svíčky jiskru dávají, teda dle mého pohledu (ovšem jak silnou?) :-)

Klapka přisávání vzduchu je volná, nezadrhá :-)

V tu zimu na horách - když jsme vyšroubovali svíčku prvniho válce tak byla od ojeje, ale jakoby zvenku od faje???? ostatni OK

Vzndali jsme ještě třetí a jen tak jsem zkusil natočit a na brnknutí to naskočilo jen na ty dva válce.. vratil jsme svíčky a na brnknuti to chytlo znovu... po krátke jízde a prestavce pod svahem cca 4 h opět na šup naskočil no a ráno zase nic :-((( prostě jak se zahrěje tak v pohodě....

... ale jsem se nechal unést... :-))) Děkuji za jakoukoliv reakci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teď jsem měnil svíčky po 40 tkm a první svíčka též zvenku od oleje, trochu jsem se lekl, svíčka šla

totiž uvolnit rukou, na 100% byla dotažena při instalaci na předepsaný moment takže nevím co si

o tom myslet

to startování je problém dost široký, i když si psal o nové baterce tak ji zkontroluj zda je OK, někdo

psal i startér nemusí již dávat co má (závisí co máš najeto), co svíčky ? kolik mají za sebou ?

dost často dělá neplechu při startu čidlo chladící kapaliny atd. ........

P.S. jsou tady zkušení harcovníci co ti určitě poradí, ale chce to nejprve pročíst zdejší příspěvky :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teď jsem měnil svíčky po 40 tkm a první svíčka též zvenku od oleje, trochu jsem se lekl, svíčka šla

totiž uvolnit rukou, na 100% byla dotažena při instalaci na předepsaný moment takže nevím co si

o tom myslet

to startování je problém dost široký, i když si psal o nové baterce tak ji zkontroluj zda je OK, někdo

psal i startér nemusí již dávat co má (závisí co máš najeto), co svíčky ? kolik mají za sebou ?

dost často dělá neplechu při startu čidlo chladící kapaliny atd. ........

P.S. jsou tady zkušení harcovníci co ti určitě poradí, ale chce to nejprve pročíst zdejší příspěvky :palec2:

díky za reakci :-)

svíčky zkusím přehodit... mají už dost najeto :-)

baterku kontrojuji prubežně ... OK

ten startér - někdy jakoby se nevrátila kotva a zachrčí ??

jaký význam má pro start čidlo teploty chl. kapaliny? jsem laik :-) nicméně mám ten posit, že to nějakou chybu vyplivlo na diagnostice, ohledně toho čidla :-)..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky za reakci :-)

svíčky zkusím přehodit... mají už dost najeto :-)

baterku kontrojuji prubežně ... OK

ten startér - někdy jakoby se nevrátila kotva a zachrčí ??

jaký význam má pro start čidlo teploty chl. kapaliny? jsem laik :-) nicméně mám ten posit, že to nějakou chybu vyplivlo na diagnostice, ohledně toho čidla :-)..

Ahoj. Mám taky 1,8 92kw rv. 97 (AGN) a měl jsem stejnej problém. Bylo to čidlo teploty motoru. Když je totiž čidlo v háji, tak ŘJ nastaví pro tohle čidlo nouzovej režim, kterej hlásí, že je motor ohřátej, i když je při startu studenej. Není to z mý hlavy, ale když jsem ten problém řešil, tak jsem to tady někde našel. Zkus nejdřív hledat a až pak se ptát. Získáš víc informací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mám sice ARX 110kW, ale taky nestartuje když je +1°C tak se snaží chytnout ale nenaskočí, když se mi podařila chytnout asi při 7°C tak pak teplá chytala normálně, mám dotaz k tomu čidlu. Je to to čidlo co je hozený v hadicích s chladící kapalinou nebo je jinde? Protože toto čidlo jsem před asi 4 roky měnil a octavie startovala akorát někdy napsala závadu toho čidla a rozsvítíla se kontrolka emisí. Teď mi to ale nic nehlásí a nestartuje?!

Svíčky a zbytek je zkontrolovaný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim.

Mam problem rano se startama. Dokud je studeny motor auto se chova jako kdyz jede 3 valce nema tach a chce chcipat. Kdyz vyradim a chci pridat otacky nechce se mu.

Svicky jsem menil, cidlo teploty take.

Jakmile se motor ohreje problem je pryc.

MOC DIKY za rady a napady.

Stejnej problém, s tím, že to často ani nenastartuje. Počkám 5 minut, chytne tak na 2-3 válce a po pár desítkách metrů vše v pohodě. Teplé starty jsou bez problémů. Měnily se svíčky, cívky, čistila klapka, vstřiky, byla tam i jiná ŘJ, měřila se lamda, měnilo palivový čerpadlo...pořád ten samej problém. Už jsem se tu dočetl, že to může prý dělat hadice odvětrávání prostoru kliky nebo odvětrávání nádrže (hadice nebo nádobka s aktivním uhlím), tak teď pátráme. Už mě to docela začíná štvát. Pak dej vědět, co ses kde dověděl, třeba se zadaří problém odstranit u obou. Zatím čau a pevné nervy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

So studeným štartovaním sa trápim od leta, medzičasom mám vymenenú RJ (to bola iná závada, ale vznikla v servise pri oprave startovania), váhu vzduchu, čidlo teploty, prečistené vstrekovanie, všetko pomerané, stálo to celé 800€ a kooopu nervov a času.

A po tomto všetkom mi servisák oznámil - motor je K.O.

Odmeral kompresiu a zistil že za studena má 3. a 4. valec 6 resp. 3, pričom po zohriatí sa zdvihnú aj tieto vlace na 10-11.

Hlavne ma serie, že to nezistili skôr, takýchto studenoštartových trampot tu čítam desiatky.

No a čo s tým?

Je to 2.0AQY elegance, 2001, 134000km.

Zatiaľ s tým jazdím, poradil mi servisák ešte skúsiť nejaký zázračný motor doktor, ale čo ďalej neviem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zkus ten trik s olejem. Nevim presne jak to je ale pokud ho to sezere je to krouzkama pokud ne je to tesnenim pod hlavou. A tesneni pod palici se da vymenit ;) Prinejhorsim i motor ale to kdybych delal tak jednie za AGU - 1.8T.

Dnes jsem mel auto na kompu tak vag mi pise

lambdu - super kupoval jsem ji pred mesicem takze reklamace pac predtim chodila....

hodnoty klpaky zavrena 7.4` otevrena nejakych 83` napeti nevim na to jsem se nekoukl :(

Jinak koukal jsem se na to uhli a cvaka porad takze to je vpohode... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zkus ten trik s olejem. Nevim presne jak to je ale pokud ho to sezere je to krouzkama pokud ne je to tesnenim pod hlavou. A tesneni pod palici se da vymenit ;) Prinejhorsim i motor ale to kdybych delal tak jednie za AGU - 1.8T.

Dnes jsem mel auto na kompu tak vag mi pise

lambdu - super kupoval jsem ji pred mesicem takze reklamace pac predtim chodila....

hodnoty klpaky zavrena 7.4` otevrena nejakych 83` napeti nevim na to jsem se nekoukl :(

Jinak koukal jsem se na to uhli a cvaka porad takze to je vpohode... ;)

Pak bych se ještě podíval na tu hadici odvětrávání prostoru klikovky. Sice mě osobně to přijde nelogický, že by to kvůli tomu nestartovalo,ale za zkoušku nic nedáš, že:) Pak to ještě můžou dělat zapalovací cívky. Jsou tam 4 a stojí okolo 1500Kč, no radost. My vyměnili 2, který podle mechaniků už mohly blbnout (daj se proměřit), ale problém zůstal úplně stejný. Tak nevím, jestli je možný mít takovou smůlu, že by blbly zrovna ty 2, který nevyměnili, spíš to bude v něčem jiným. Jinak VAG nic nepíše?Ani kontrolka motoru nesvítí? Ptám se, protože naše Okta mlčí jako hrob a nejede.

Editováno: , autor: Johny159
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jede a nejede. Někdy nastartuje uplně normálně, jindy třeba na 3 válce, celý se to třepe, ale po pár desítkách metrů v pohodě. Někdy chytne jen na 2, to už je docela hardcore vůbec vyjet z garáže (motor musí dostávat pěkný kapky, ale co mám dělat). Někdy to hned po nastartování chcípne a pak to nestartuje vůbec. Počkám pár minut, pak to chytne některým z výše popsaných stavů (většinou na všechny 4, ale i na 3 nebo 2). Takže fakt už nevím. Ještě jsem si vzpomněl, že je měněný čidlo teploty chladící kapaliny. Pořád mi něco říká, že to bude nějaký čidlo nebo něco v elektrice, protože benzín tam jde (když to jede po 3 nebo 2 válcích, smrdí v garáži benzín).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau ,mám zřejmě ten samí problém ráno to nastartuju otáčky se dostanou na 1200 a pak spadnou na a začnou kolísat.Někdy se mi stane že spadnou tak na 800 a i když přidám plyn tak už to nereaguje , musim to chcípnout a nastartovat znovu.Asi tak po minutě plynování se to srovná a je to v poho.váha vduchu je nová a klapka taky sem z toho celkem jelen

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hadicí na odvětrávání kliky to není a ani tím ventilkem co je na ní (to by hlásilo úbytek tlaku) měnil jsem to, pár startů bylo super a po pár dnech zase... 15 sekund na 3 válce a potom OK, ale na plyn reaguje od začátku v pohodě pokud to držím nad 1300 ot, tak je to bez škytnutí. Jinak VAG mlčí jako hrob.

Má někdo další návrh?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...