zdravím škodovákov,
zažívam s mojou 2,0 85kW r.v.2001 presne to isté, len v určitom vývoji. Do servisu v Batislave som dal auto s problémami so štartovaním - štartovanie na druhý / tretí pokus, ale inak všetko z pohľadu mňa laika v poriadku, ťah od voľnobehu, rýchlosť aj cez 180, viac som si nedovolil, pridal som aj na 5-ke v 160-tke... (samozrejme dlhodobo svietiaca kontrolka - sporadická chyba bohatá či chudobná zmes neriešená a spotreba oleja, keď sa auto prebehlo po diaľnici).
Po každej návšteve značkový/neznačkový servis, sa auto po zmazaní chýb a adaptácií prvý kilometer jazdy spamätávalo cukalo, skapínalo, neťahalo, ale potom sa dostalo do pôvodného predservisového stavu - teda rozbehlo sa aj na voľnobeh aj do kopca... cez 1500-2000 otáčok som sa v meste prakticky nepotreboval dostať.
Problémy začali po pokuse o opravu problematického štartovania - podľa servisu (neznačkový, ale dovtedy v podstate bezproblémový) sa nedajú zapísať hodnoty škrtiacej, nedal sa nastaviť voľnobeh - dostal som späť auto, ktoré stále problematicky štartuje, ale ktoré malo aj voľnobeh na 400-500ot. teda skapalo aj pri vyhodení rýchlosti, zvyšok presne ako u ostatných v tejto téme - rozbehnem sa len na okolo 2000ot, inak zdochne, okolo 1300 ot. má motor okno a prestane pridávať, spadnú otáčky, ak nie je sústavne zaťažený, pri 4000ot. (tachometer cca. 150km/h) keď pridám, tak opäť cukne a prestane dávať "šťavu" takže som prestal predbiehať ostatné autá už aj na diaľnici. To že klíma začne chladiť až od 2000ot. je už len detail takisto ako zvuk auta ako vylágrovaný diesel.
Záver servisu je, že všetko je pomerané, dáva OK hodnoty, váha vzduchu bola aj skúšaná nová, NIČ, NIČ, NIČ.
Výsledok je, že je to pravdepodobne chyba RJ a čakáme na objavenie sa jazdenej RJ na 2,0 čo bude vraj tak okolo 300€. A ja som dosť skeptický, že to bude ono, veď do toho servisného zásahu sa nič také nedialo.
Má niekto nejakú ideu? Asi nie, keď čítam Pittbullovu story...