Přejít na obsah

kschmidt

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kschmidt

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. So studeným štartovaním sa trápim od leta, medzičasom mám vymenenú RJ (to bola iná závada, ale vznikla v servise pri oprave startovania), váhu vzduchu, čidlo teploty, prečistené vstrekovanie, všetko pomerané, stálo to celé 800€ a kooopu nervov a času. A po tomto všetkom mi servisák oznámil - motor je K.O. Odmeral kompresiu a zistil že za studena má 3. a 4. valec 6 resp. 3, pričom po zohriatí sa zdvihnú aj tieto vlace na 10-11. Hlavne ma serie, že to nezistili skôr, takýchto studenoštartových trampot tu čítam desiatky. No a čo s tým? Je to 2.0AQY elegance, 2001, 134000km. Zatiaľ s tým jazdím, poradil mi servisák ešte skúsiť nejaký zázračný motor doktor, ale čo ďalej neviem.
  2. dobrý panstvo, tak moje dvojmesačné cukanie, neťahanie, sporadické štartovanie... (2,0 85kw 2001, 130t km) už druhý servisák pred týždňom ohodnotil na vadnú RJ, tak som to dal spraviť. Dnes som dostal auto späť s novou RJ a váhou vzduchu (komplet 730€) a zatiaľ som to len prebehol po kúsku diaľnice. Ale to bol balzam na dušu - 150kmh, pridám - zrýchli, 5000ot na 4 na 5, to je jedno, pustím plyn - plynule spomaľuje na voľnobeh, 190 na tochometri a ďalej by sa dalo, keby tam nebolo toľko kamiónov a keby som mal dialničnú známku ... no uvidím, snáď to tak chvíľu vydrží...
  3. haloo pitbull, nemáš niečo nové? asi nie som sám čo čakám na akúkoľvek ideu
  4. zdravím škodovákov, zažívam s mojou 2,0 85kW r.v.2001 presne to isté, len v určitom vývoji. Do servisu v Batislave som dal auto s problémami so štartovaním - štartovanie na druhý / tretí pokus, ale inak všetko z pohľadu mňa laika v poriadku, ťah od voľnobehu, rýchlosť aj cez 180, viac som si nedovolil, pridal som aj na 5-ke v 160-tke... (samozrejme dlhodobo svietiaca kontrolka - sporadická chyba bohatá či chudobná zmes neriešená a spotreba oleja, keď sa auto prebehlo po diaľnici). Po každej návšteve značkový/neznačkový servis, sa auto po zmazaní chýb a adaptácií prvý kilometer jazdy spamätávalo cukalo, skapínalo, neťahalo, ale potom sa dostalo do pôvodného predservisového stavu - teda rozbehlo sa aj na voľnobeh aj do kopca... cez 1500-2000 otáčok som sa v meste prakticky nepotreboval dostať. Problémy začali po pokuse o opravu problematického štartovania - podľa servisu (neznačkový, ale dovtedy v podstate bezproblémový) sa nedajú zapísať hodnoty škrtiacej, nedal sa nastaviť voľnobeh - dostal som späť auto, ktoré stále problematicky štartuje, ale ktoré malo aj voľnobeh na 400-500ot. teda skapalo aj pri vyhodení rýchlosti, zvyšok presne ako u ostatných v tejto téme - rozbehnem sa len na okolo 2000ot, inak zdochne, okolo 1300 ot. má motor okno a prestane pridávať, spadnú otáčky, ak nie je sústavne zaťažený, pri 4000ot. (tachometer cca. 150km/h) keď pridám, tak opäť cukne a prestane dávať "šťavu" takže som prestal predbiehať ostatné autá už aj na diaľnici. To že klíma začne chladiť až od 2000ot. je už len detail takisto ako zvuk auta ako vylágrovaný diesel. Záver servisu je, že všetko je pomerané, dáva OK hodnoty, váha vzduchu bola aj skúšaná nová, NIČ, NIČ, NIČ. Výsledok je, že je to pravdepodobne chyba RJ a čakáme na objavenie sa jazdenej RJ na 2,0 čo bude vraj tak okolo 300€. A ja som dosť skeptický, že to bude ono, veď do toho servisného zásahu sa nič také nedialo. Má niekto nejakú ideu? Asi nie, keď čítam Pittbullovu story...
×
×
  • Vytvořit nový...