Mitomi Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 Zaujal mě tento inzerát na sauto.cz http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni...octavia/7735873 Chtěl bych se zeptat zkušenějších uživatelů tohoto fóra jestli má někdo zkušenosti s nákupem auta v Polsku. Zdá se mi to podezřele levné. Jsem tady nováček tak pls o radu. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 Tohle už se tu řešilo...ale nemůžu to najít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mitomi Vloženo 23. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 (editace) hledal jsem podobné téma ale našel jsem jen nákup v Dánsku. Toto je odpověď na můj dotaz. Dobry den Auta sa skaldom, treba je rezervovat, a potom cakat na doklady od hlavneho imporetra znacky Skoda. Je mozne platit jen v PLN. Cena je bez DPH, podla zakonu EU, v inym statie nakupujete nove auta bez DPH (ale u prodejcy terba podpisat doklad VAT-22). Auto je priamo od predacy znacky Skoda, firmy Auro Lellek Plus. Mozna rezervovat dalkovo, na email by bol poslana zalohova faktura, lebo mozete prijst osobnie do Glivice. Zaloha 10%. Musite byt osobnie pri odberu auta, preto ze je vela dokladov do podpisania. Auto by bolo dodane do 2 tyzdni. Dajte znac, kedy mozete prijst do Polska rezervovat vuz. S uctou Piotr Kurek Editováno: 23. Listopad 2009, autor: Mitomi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 vynasob tu cenu x 1, 22 .. a uz to zas tak extra levne nebude. Je to cena bez DPH, po dovozu do cech musis tu DPH doplatit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...