Přejít na obsah

Brzdové kotouče a destičky - výměna


Pítr

Doporučené příspěvky

Nejsem si jist jestli ti to umí někdo vyjmenovat. Spíš to zkoušíš životem. Tvou kombinaci jsem měl ( Brembo Max s destičkama Ferodo premier ) proto vím, že tyto destičky jsou k tomuto kotouči nevhodné. Ale k Brembu Max mám odzkoušeny originály Škoda a tato kombinace je ok. Pak má odzkoušeno Zimmerman Sport ( děrovaný ) s keramikou od Textar Epad a to je také v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak brzdy mám vyměněny, do předu jsem dal Brembo max + origo desky a do zadu obyč Zimmermana + origo economy desky (normální neměli) rovnou jsem vyměnil i brzdovku, ... Jinak mám teda hodně dlouhý chod pedálu, ale tak zatím mám jen pár km, tak se to snad usadí?

Pro zajímavost přidávám fotky kotoučů po 185tkm, z venku byl klasicky jen rantl, ale ta zadní strana byla teda mnhem horší než sem čekal ......

post-75361-0-80475700-1401035795_thumb.j

post-75361-0-00553100-1401035817_thumb.j

post-75361-0-48299800-1401035832_thumb.j

Editováno: , autor: jirka mz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám na autě najetých posledních bezmála 40tkm, a dle elektronický servisky byla měněna jen brzdovka po 2 letech a sem tam desky, kotouče ne, takže počítám s tím že byly původní, síla je něco pod 19mm

Se zajetím počítám, to je jasná věc. Jen doufám že si to sedne, jediný co bylo venku tak levej zadní pístek kvůli výměně prachovky, ostatní venku nebyly. A výměna bzrdobky stylem dolití do nádobky a šlapáním na brzdu bez motoru vytlačena stará brzdovka (jak když se odvzdušňovala Š. 100/110/,,,,120,,).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 jirka mz

 

Ano sedne si to. Teď jsi na nových kotoučích a destičkách tak to pruží. Jen nezapomeň na zajetí nových brzd!! :kol-47:  Je to pro jejich výslednou výkonnost velmi podstatná věc. I když tu možná budou někteří namítat, že to není potřeba, nenech si toto namluvit. :kol-28:

Co by si tam mělo sedat, ty když dostaneš na autosaloně nové auto, tak myslíš že máš chod až k podlaze a čekáš až se zmenší? Jediné co tam může pružut je vzduch.Co by asi tak pružilo na nových kotoučích a destičkách?

Editováno: , autor: Voice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co by si tam mělo sedat, ty když dostaneš na autosaloně nové auto, tak myslíš že máš chod až k podlaze a čekáš až se zmenší? Jediné co tam může pružut je vzduch.Co by asi tak pružilo na nových kotoučích a destičkách?

 

 

Presne.

 

Když dáš nové kotouče i destičky tak si musí na sebe sednout. Destičky hned přímo nedosednou celou plochou na kotouč ( malá vůle ) - musí se trochu sjet, aby 100% přilnuli. Kotouč si musí také trochu sednout. Proto je ten pedál ze začátku takový gumový. 

Je to něco podobného jako když se zajíždí nový motor u nového auta. Chvilku se s autem jezdí a až po nějakých kilometrech si součástky sesadí a zvýší se výkon a sníží spotřeba.

 

Ale to jsem netušil, že tazateli jde pedál skoro až na zem. Takže v tomto případě odvzdušnit všechny brzdy stejně jak je to tu napsáno. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže brzdy jsou zajetý,... pedál už nejde tak dolů jak prvních pár km, ale stejně pořád když šlápnu 2x po sobě (za jízdy i na místě, s motorem i bez) tak prvně jde znatelně níž než porduhý, chod si myslím je dobrej, ale asi bych to měl ještě odvzdušnit. 

Zatím jsou ty brzdy jsou pořád takový "měký/gumový" i když brzdí pěkně, tak snad po odvzdušnění zpelší. A ten hluk, taky není tak strašnej je to takový bzučení ale jen při prudším brzdění, hodně podobný vrtanejm kotoučům u motorky.

Ještě jeden dotaz, odvzdušnovat s motorem, nebo bez?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak pokud jsi po chipu a využíváš toho, tak by nebylo špatný uvažovat o RS brzdách, hodit tam origo 312 kotouče s origo destičkama a budeš happy. Komplet seženeš tak do desítky i s prací a to se docela vyplatí.

Pokud zůstaneš u 288 - tak já měl Brembo Max a origo desky, ale destičky celkem rychle mizely a kola jsem už pak ani neměl náladu mejt, protože bych to dělal každej den. Tak zkusit ferodo keramický, ale ty zase s některejma kotoučema pískaj... Kotouče zimmermann sport zase prej docela často praskaj...

No hlavně není nad větší kotouče. A na netu jdou sehnat komplety na OII RS nebo OIII RS. Jen pak pozor, že musíš mít minimálně 16" kola, u brzd z OIII dokonce 17".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...