Přejít na obsah

Brzdové kotouče a destičky - výměna


Pítr

Doporučené příspěvky

Hmm tak to bych řekl, že jsou tedy starší. :kol-32: No nicméně to nemění nic na tom, že se s vozem moc nejezdí a když, tak krátké trasy, kde se toho moc nenabrzdí, tudíž bych se přikláněl k tomu aby se to probrzdilo. Jen bych dal dodatečnou radu, pozor při ostřejším brzdění ( jak jsi uváděl z rychlosti 170 na 50km/hod. ), aby se poté hned pokračovalo v cestě. Brzdy pak zchladnou a nezkroutí se kotouče. :kol-47:  Už jsem tu četl příspěvek od jednoho maníka co měl podobný problém on auto pořádně probrzdil, tím dostal dolu všechnu rez, ale za to se mu zkroutily kotouče, protože je po jízdě dostatečně neochladil :kol-44:   Takže pak výměna  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska proběhla v servisu za 600Kč výměna předních origo kotoučů za Brembo Max a výměna destiček za nové origo. Zatím je to teda takový gumový a moc to nebrzdí, ale snad se to brzo zajede a bude to lepší než s origo kotoučema. Navíc jsou přední brzdiče natřený červenou Foliatec barvou a vypadá to teď velice dobře. :kol-31:

EDIT: Jinak kontrola opotřebení na autě je, původní destičky byly fakt KO, ale nic to nehlásilo. Až po rozpojení kabelu to začlo na maxíkovi blikat. :kol-32:

Editováno: , autor: Lukáš Plachý
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Ahoj všem,

potřeboval bych poradit - montuju nové přední brzdové kotouče a destičky a při rozbalení kotoučů zn. Pagid z krabice jsem si všiml vyfrézované drážky na obvodu jednoho z kotoučů (viz foto). Ten druhý to nemá. Je to normální? Vyvažují se takto kotouče nebo je to nějaký zmetek? Díky předem za odpovědi. 

post-45996-0-61274100-1370180441_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím na jedny kotouče 180tis.km je tedy sakra hodně. :kol-32:  To je nějaké divné až neuvěřitelné. První kotouče většinou vydržely kolem 100tis. km každé další kolem 60 tis. a pak se zvlnily. Toť má zkušenost :kol-28:

 

Na několika autech jsem najel 180tkm na první kotouče. Když se rozjedeš a brzdíš před Budapeští, Wroclawí nebo Ostravou, neojedou se jako při jízdě ve městě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, tak dnes som objednaval nove brzdy na moju 1,9 TDI 77kw. Rozmer som si bol zistit do skodovky lebo tu na fore som sa stretol s dvomi rozmermi pri tomto aute 288*25 a 280*22. takze v mojom pripade to boli 280*22 v predu a 253*10 vzadu. Cenu mi zaspievali cca 400€ aj s robotou, tak som sa len usmial a podakoval a za 160€ som objednal komplet BREMBO sice zaklad nie MAX ale stale lepsie...potom dam vediet ked to namontujem ake su pocity z jazdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já nějak nevím. Do originálu v autorizáku se mi nějak nechce.

Objednám teda origo destičky 1K0698151A, ale nedokážu se rozhodnout jestli Brembo Max nebo Zimmermann Sport. Tak který mám vzít? Jsem strašně nerozhodná osoba v případě nákupů. :kol-28:  Objednám u jeldy na cc-autodily.cz s klubovou slevou. :kol-31:

Chtěl by jsem objednat originál destičky.Jenže podle označení 1K0698151A vybrat jaké?Když zadám toto označení tak se ukáže plno destiček a výrobců

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na moje prekvapenie brzdy prisli dnes rano, musim panov z http://www.cc-autodily.cz/ pochavlit za rychlost s akou pracuju. Vymena bez problemov a prve skusenosti s novymi brzdami su zatial dobre. Ide o Brembo zakladne este sa musia zabehnut takze pri jemnom brzdeni to nie je daky zazrak ale pri prudsom je to velky rozdiel oproti seriovym (zodratym).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám ve předu Brembo kotouče i desky (280*22 - základ, nedrážkované). Potěšil mě antikorozní nástřik (byť jen tenký) v černé metalíze. Po 5.000km, kdy jsem byl donucen jim dát několikrát na dálnici vohulit 130->0 i 170->0, tak bych řekl že brzdí dobře, ale myslím, že Max by brzdily lépe. Taky mi přijde, že už nebrzdí tak agresivně jako při prvních 2.000km, ale to se mi možná jen zdá. Uvidíme kolik vydrží, ale zatím bych neváhal je koupit znovu. Za cenu kotouče 650kč (ve slevě na cc-autodily) asi nic moc lepšího nebude, jak říkám, uvidíme tu životnost. Celkově spokojenost.

 

To Sniper: Já najel na předních sériovkách 170.000km, a materiálu tam tak 40% ještě bylo, kdyby neházely, tak na nich jezdím ještě teď :D Dlouhé trasy udělají hodně.

Editováno: , autor: h.vik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, mám dotaz. Rád bych vymenil předni kotouče a chci se zeptat, co se musí povolit? Třmen je jasný, ten je na dvou šroubech na 7čku imbus, pak je vidět malý šroubek na torx(ten mi šel povolit taky v pohodě), ale pak je ve středu kotouče velký šroub na 24ku tisícihran a s tím jsem ani nehnul....Dělám něco špatně??Je tam levý závit?? Diky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...