Jump to content

rarach89

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    1,254
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

rarach89 last won the day on May 9 2016

rarach89 had the most liked content!

Community Reputation

54 Excellent

1 Follower

About rarach89

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 04/17/1989

Contact Methods

  • Skype
    rark89

Recent Profile Visitors

1,122 profile views
  1. WR D4 mizí před očima na suchu. Takže doporučuju jenom do oblasti kde je často sníh. Navíc je lepší vzít za stejnou cenu nejnovější WR Snowproof. T index za 1107Kč/ks. Nejlepší jsou dle testu ale Bridgestone Blizzak LM005 , který jsou s T indexem za 1124Kč/ks. Bridgestone je při brzdění na mokru a sněhu na prvním místě a Nokian Snowproof na jedenáctém. Celkově je v testu Bridgestone na pátém místě a Nokian na třináctém. Pokud nelítáš v zimě přes 180km/h, tak vem v klidu T. U těch 15" je ten rozdíl fakt 200-300Kč/ks, ale třeba u 17" nebo 18" je často vyšší index levnější nebo je rozdíl třeba 50Kč.
  2. Kupoval bych H nebo V. Cenový rozdíl je minimální, někdy je dokonce vyšší rychlostní index levnější, protože se ty pneu víc prodávaj.
  3. Nemam byl to myslím článek v časopise o autech. Battery import se specializuje na baterie přes 15 let, přes 10 maj e-shop a prodejny, přes 5 let dělaj dokonce pro zákazníky výměny v autě, stánky na veletrzích, atd.. Nevím jaká jiná firma by tomu víc rozuměla.
  4. Jinak co píšeš o kousek vejš o těch baterkách a nabíjení na 80%, tak jde o EFB a AGM baterky pro start-stop. Ty jsou uzpůsobený právě pro fungování při částečném nabití. Nijak jim to nevadí. To máš jako současný baterie u mobilů, kde by ses měl optimálně pohybovat většinou kolem 15-90%. Tedy nenechávat úplně vybít a nenabíjet na 100%. A je lepší start-stop vypnout, protože to odpojení háže chyby na diagnostice. U jiných automobilek háže chybu rovnou v autě a některý auta bez zapojení nelze nastartovat.
  5. Výrobce Varta používá u svých akumulátorů tenké ražené olověné desky a díky tomu jsou tyto baterie poměrně výkonné, ovšem už méně vhodné na náročnější provoz tvořený popojížděním na kratší vzdálenosti a častějším startováním. Takový druh provozu mnohem lépe snášejí baterie s technologií silnějších odlévaných desek od Exide a Banneru. Ty disponují rychlejší rekuperací energie, což znamená, že budou po nastartování dobity alternátorem do maxima za mnohem kratší dobu jízdy. Německý test cca 3 roky zpátky tohle potvrdil a byly tam tyhle časy. Ty časy ti potvrdí každý dobrý prodejce, zkus se zeptat v Battery import. Třeba na poskakování po městě a na krátké trasy se Varta nehodí. Pokud je to vždycky 20 a víc minut, tak klidně i Vartu https://www.battery-import.cz/silver-dynamic-varta-pro-osobni-vozy/autobaterie-varta-silver-dynamic-77ah--12v--e44/ , ale ten Exide stojí stejně a je lepší. Varta šla kvalitou dolu a ty baterky umíraj po dvou nebo třech letech.
  6. Furt dokola to stejné, stačí si těch pár stránek projít. Vejde se max. 77Ah baterka v rozměru 278x175x190. Vartu a Bosch nebrat, kvalita šla šíleně dolu a jedná se o stejný produkt ze stejné výrobní linky, jen jiný štítek. Dobrý poměr cena/kvalita je Exide https://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-premium/autobaterie-exide-premium-77ah--760a--12v--ea770/ . Nejlepší pak https://www.battery-import.cz/power-bull-pro/autobaterie-banner-power-bull-professional-p77-40--77ah--12v-pro-p77--40-technologie-ca-ca/ . Jen pro zajímavost ohledně dobíjení za jízdy - Varta/Bosch potřebuje 16-18 minut, Exide 12 minut a Banner 8 minut. Škoda Economy nebrat vůbec, je to předražená a přebalená Varta. Některé dodával i Banner, ale zase předražená nižší řada.
  7. Za tuhle cenu neprodejný. Stáhněte si do mobilu aplikaci Carolina (od Cebie) a nechte si tam auto ocenit, je to zdarma.
  8. To nemá moc smysl. Na isix.cz koupíš s GPS a CPL za 3100, máš kameru za dva dny doma a ještě záruku 2 roky. Bez GPS a CPL je na prd, navíc to chce minimálně 64GB kartu. To stejný koupíš na ali za 2350, na 95% budeš platit DPH a zastupování v celním řízení, takže tě to vyjde +- stejně, jen budeš čekat měsíc a nebudeš mít záruku.
  9. Právě A7 a podobně velký mrchy jsem zavrhnul. Líbí se mi prckové jako jsem psal a ty magnetický držáky jsou myslím nejlepší. Hlavně by mě zajímalo skrytí a instalace za zrcátkem na pravé straně u auta s kamerou, ten plastovej kryt je tam dost obrovskej. O Viofo s 4K jsem někde četl, ale zatím jsem tu kameru nikde neviděl. Snad bude brzo isix prodávat a bude nějaký test.
  10. Vybírám kameru do auta, zapojení nechám pak na někoho šikovnějšího. Optimálně co nejmenší velikost, 100% spolehlivost, možnost nastavení vypnutí displeje. Má někdo zkušenost s Lamax T6, Niceboy Pilot X, TrueCam H5? Líbí se mi jak jsou malé a na magnet, takže jde kamera rychle sundat nebo nasadit. Nebo bude lepší Viofo A129, případně A119 V3? U těch je to ale se sundaváním trochu horší... Vzít s GPS nebo bez? Fotky uvnitř a zvenku jak jsou kamery vidět někdo má? Prošel jsem celé téma a o moc chytřejší nejsem.
  11. Auto ve výbavě Laurin&Klement se všemi příplatky, do provozu 8/2010, modelový rok tedy 2011. STK do 8/2020. Najeto 176 236km, výměna motoru 7/2013 ve 113 000 a od té doby najeto něco přes 63 000km. VIN TMBFK61Z8B2026941. Zaplaceno prověření Cebia/Autotracer. AUTOTRACER_TMBFK61Z8B2026941.pdf informační výpis.pdf Cebia report.pdf Barva stříbrná brilliant 9156, 118kW/160PS, DSG, 17“ alu kola, xenony, automatická světla a stěrače, všechny sedačky vyhřívané černá kůže/alcantara, přední sedačky elektrické ovládání, multifunkční volant, navigace Columbus, dvojitá podlaha, tažný, centrál s dálkovým ovládáním + alarm, automatická klimatizace, bluetooth spojení s mobilem, stmívání zrcátek, elektricky sklopná a vyhřívaná zrcátka, ABS, ESP, klimatizovaná přihrádka, mlhovky, přisvěcování do zatáčky, coming home a leaving home, parkovací senzory přední i zadní, hlídání tlaku v pneu, tempomat, zadní stěrač, zámek řazení, tažné. K autu dva originál klíče + štítek s kódem, 2x klíč Construct + jejich security card. Zabezpečení je originál alarm, Construct zámek řazení a VIN na sklech. Jsem druhý majitel, první leasingovka Arval. Servisní knížka - servisováno vždy jen v autorizovaných servisech Škoda. Vždy navíc výměna všech filtrů. Kromě běžného servisu jsem ještě dával auto na akční zimní a jarní prohlídky do autorizovaného servisu. Mám ke všemu i faktury. Auto myto z 95% ručně a bezdotykově, výjimečně myčka s pěnovými kartáči. Doma parkováno v garáži a v práci pod přístřeškem a kamerou v areálu GIBS. V polovině roku 2013 nový motor (v tom období už se dával napínák K), 2014 svolávačka na výměnu doživotního oleje v DSG, 2015 nové spojky DSG, 2018 repas mechatroniky (nové tělo a tlakový válec), 1/2018 nová baterie EXIDE Premium 77Ah (původně originál 61Ah). Doděláno tlačítko na otevření kufru z místa řidiče, originál LED osvětlení nohou z VW, interiér ledky, nové znaky Škoda, stříbrné hagusy, chrom koncovka výfuku. Přední brzdy z Octavie RS – červené brzdiče, 312 mm vrtané kotouče, keramické destičky + výměna rezervy na 16“. Columbus aktualizovaný na FW 5238 + mapy 2019. V autě jsou navíc sluneční clony originál Škoda příslušenství na zadní okna, okna kufru a páté dveře v hodnotě cca 6000 a gumový koberec v kufru cca za 1200. Na zkontrolujsiauto.cz najdete 4 záznamy o poškození: předchozí majitel na zadek, oprava v autorizáku, víc nevím, ale nikdy nebyl problém prasklé čelní sklo od kamínku, řešeno v Autosklo Dejvice, originál sklo od servisu Klokočka dle VIN sražení sebevraha chodce, oprava v Auto Jarov na havarijko – výměna levého xenonu, čelní sklo, levý blatník (ten byl lehce promáčklý na jednom místě, ale klasika autorizák – výměna), lakování nárazníku a kapoty zadní nárazník, pán se o mě lehce opřel při popojíždění v koloně – oprava v Přerost a Švorc na pojistku viníka, i když byl nárazník lehce škrábnutý, tak výměna celého nárazníku Budoucí servis: Je potřeba vyměnit zadní kotouče a destičky. 2/2020 olej a filtry 8/2020 STK Co nehoří - páté dveře (+ vzpěry pátých dveří), které předchozí majitel lehce škrábnul a nenechal opravit, takže reznou. Výhodnější bude dveře koupit a vyměnit než je dávat do lakovny. Známé problémy jako papání oleje a mizící chladící kapalina zatím nic. Ale od výměny motoru je to teprve něco málo přes 60tkm. Důvod prodeje - v dubnu jsem si koupil Octavii 3 L&K. Kvůli úrazu prodávám až teď. Navíc mohu přidat za 9000Kč zimní sadu 17“ kol Flash, originál kola na kterých je možné použití řetězů.
  12. Až to půjde, tak je vytáhnu a podle kódu a rozměru zkusím najít vhodný. Teď jdu dát na řasy ty Osram Premium 6000K, tak snad je tam dobrý přístup. Je potřeba to nakódovat nebo tam dávat ten Osram odpor co se k tomu nabízí? Já jen jestli si mám vzít i noťas a kabel. Do předních lampiček nacpu tyhle co jsem našel v šuplíku, tak dám vědět jak jsou na tom. Zkoušel jsem jich už několik a furt nejsem spokojenej.
  13. Chce to vybrat vhodnej FW a postupovat správně. A mapy nejlépe z DVD pokud to jde. Je tam ochrana proti vybití baterky, proto se ti to vypíná. A přes kartu si taky můžeš oddělat navi. Obojí jsem dělal vždycky za jízdy nebo s nastartovaným autem aby nehrozilo vypnutí. Někde tady budu mít i CD a DVD + mám diag pro zapnutí servisního menu a na další blbinky. A dokonce jsem z Bohnic sousede. 😉 Ale po operaci nohy 3 měsíce nechodím, sotva doskáču o berlích do garáže (ale mám automat, tak jezdím). Hned vedle nás je rolbař - největší odborník v oblasti.
  14. Má někdo zkušenost se zadníma stropníma? @LukášCBR Jak je tu o kousek vejš, tak přední a zadní jsou rozdílný a je tam i jiný konektor. Prodávají se i univerzální se dvěma konektorama a ještě redukcí, jen vědět který koupit aby byly rozměrově ok. @Devil... Koukal jsem, ale nechce se mi dávat starý ledky 5630 a 5050. Ty jsem dával před 8 lety do O2 před FL. Ve FL už jsem měl pak cree a do osvětlení nohou jsem šoupnul celý led lampičky. Rozdíl v kvalitě, svítivosti a barvě je mezi obyč a cree obrovský. A komplet lampičky jsou pak nejlepší řešení, protože většinou obsahujou 3528 kterých je tam hodně, takže to svítí hodně a hlavně bíle. To ty obyč jsou proti tomu bludičky. Jediný starší kterým se dá věřit a lze je nacpat do celého auta. @marfan Ty Osramy jsou dobrý pro řasy (kvalita a optimální svítivost), ale do předních lampiček to má malou svítivost (snad kolem 70lm). To 10x levnější ledka s 3x cree bude kolem 250lm. Osobně bych tak místo ledek dal všude komplet lampičky, jen do předních stropních není jiná možnost než ledky. Teda je, Kopáček za litr (na ali jsem nenašel) nebo ze Seatu komplet lampa, ale zase má jinou barvu podsvícení tlačítek a difúzního osvětlení. Daj se koupit zadní stropní, do osvětlení nohou, červený do dveří, kufru, do osvětlení schránky u spolujezdce, dokonce i do zrcátek za 200, který tady stojí od Kopáčka litr. Přijde mi že to snad nakupuje na ali a jen hodí do krabičky za 5Kč a prodá za 5x tolik.
  15. Do FL se myslím ledky dávaj, ale někde jsem četl zase o jiném konektoru. Stropní mám zadní cree led sufitky 36mm. Přední jsem vyměnil asi 7 druhů. Zrovna objednám https://www.aliexpress.com/item/32922747487.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.1c692f11vn2Whj&algo_pvid=ae62fe5f-fdd5-48f0-9ac7-adcb42c493fc&algo_expid=ae62fe5f-fdd5-48f0-9ac7-adcb42c493fc-3&btsid=9a2fe8b7-b4af-46bc-bfff-6355cf6fab36&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_2%2Csearchweb201603_53 . Ještě se musím kouknout jaký jsou ve dveřích a chci najít i nějaký do zrcátek, tam taky netuším jaký jsou. Do osvětlení nohou zkusím ještě nacpat starý dobrý https://www.aliexpress.com/item/32638222454.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5bc358d8OfVKS6&algo_pvid=72258675-230e-4027-ae7a-28702a42524d&algo_expid=72258675-230e-4027-ae7a-28702a42524d-7&btsid=a66fac0b-e981-40fb-b15b-9ce2b3b13312&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_2%2Csearchweb201603_53 pokud se vejdou.
×
×
  • Create New...