Jump to content

rarach89

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    1,259
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

rarach89 last won the day on May 9 2016

rarach89 had the most liked content!

Community Reputation

54 Excellent

1 Follower

About rarach89

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 04/17/1989

Contact Methods

  • Skype
    rark89

Recent Profile Visitors

1,218 profile views
  1. Přesně jak píše p2p. A to jsem měl výměnu motoru v polovině 2013, celkově najeto 176tkm a na novej motor 60tkm a nikdy nebyl problém. Ale furt se člověk bál kdy se něco posere. Teď stojí asi 3 měsíce v áčkách a nikdo to nechce. A to s kompletní historií, servis jenom autorizák, o auto jsem se staral, L&K se všemi příplatky. https://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/car.html?id=295091302#make=109&model=261&palivo=1&ymin=2010&ymax=2011&kmmax=190000&transmission=A&promo=gm A protože mám 1,8TSI rád, tak jsem si v dubnu koupil O3 132kW 4x4 s DSG a tam snad problém nebude. Je to 2016 s rozšířenou zárukou 5let/150tkm.
  2. Pokud už není na zimu pryč, tak http://cardiagnostik.cz/
  3. Cokoliv co se tam vejde, max rozměry 278x190x175. To je velikostně nejvíc 77Ah. Určitě nedávat Vartu nebo Bosch, to jsou srajdy dělané na stejné lince. V současné době nejlepší poměr cena/kvalita je Exide https://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-premium/autobaterie-exide-premium-77ah--760a--12v--ea770/ a nebo pak nejlepší Banner https://www.battery-import.cz/power-bull-pro/autobaterie-banner-power-bull-professional-p77-40--77ah--12v-pro-p77--40-technologie-ca-ca/ . Určitě nedávat škoda economy, to je ultra předražená Varta Blue.
  4. Tak jsem hodil LEDky do osvětlení nohou, do zrcátek komplet LED lampičky a do obrysovek (linky/řasy) Osram W5W 6000K. Nebylo potřeba nastavovat, nehází to chyby. A to ani na diag a ani v autě. S autem jsem 4x někam jel, přepínal světla a vše ok. Jediný proč jsem zapínal noťas bylo easy entry, ale to zase VCDS 18.9.0.2 nevidí info v jednotce 36. Může někdo mrknout jestli je správně 0010000200000500018480808080000000008181000000D400 (O3 před FL L&K)? Sedačka se mi odsune při otevření dveří a přisune při startu, ale v nastavení to jako položku nemám. Pak jsem se koukal ještě pod 9 do kódování a nemám tam zaškrtnutý instalovaný osvětlení nohou a ani osvětlení nohou jako ambient osvětlení a přitom tam je osvětlení nohou z výroby, funguje i s ledkama bez chyb a lze přes columbus regulovat v nastavení. Nechápu. To odklopení zrcátek až po startu a ne při odemčení někdo ví?
  5. Poradí mi někdo LED řasy (přední obrysovky), odsun sedačky při výstupu/nástupu? Nastavují se LED v zrcátkách (osvětlení nástupního prostoru)? A pak bych potřeboval přenastavit zrcátka aby se odklápěly až při startování a ne při odemčení auta, to mě neskutečně vytáčí pokud jdu 3x pro něco do auta před barák a zrcátka jezdí sem a tam zcela zbytečně.
  6. WR D4 mizí před očima na suchu. Takže doporučuju jenom do oblasti kde je často sníh. Navíc je lepší vzít za stejnou cenu nejnovější WR Snowproof. T index za 1107Kč/ks. Nejlepší jsou dle testu ale Bridgestone Blizzak LM005 , který jsou s T indexem za 1124Kč/ks. Bridgestone je při brzdění na mokru a sněhu na prvním místě a Nokian Snowproof na jedenáctém. Celkově je v testu Bridgestone na pátém místě a Nokian na třináctém. Pokud nelítáš v zimě přes 180km/h, tak vem v klidu T. U těch 15" je ten rozdíl fakt 200-300Kč/ks, ale třeba u 17" nebo 18" je často vyšší index levnější nebo je rozdíl třeba 50Kč.
  7. Kupoval bych H nebo V. Cenový rozdíl je minimální, někdy je dokonce vyšší rychlostní index levnější, protože se ty pneu víc prodávaj.
  8. Nemam byl to myslím článek v časopise o autech. Battery import se specializuje na baterie přes 15 let, přes 10 maj e-shop a prodejny, přes 5 let dělaj dokonce pro zákazníky výměny v autě, stánky na veletrzích, atd.. Nevím jaká jiná firma by tomu víc rozuměla.
  9. Jinak co píšeš o kousek vejš o těch baterkách a nabíjení na 80%, tak jde o EFB a AGM baterky pro start-stop. Ty jsou uzpůsobený právě pro fungování při částečném nabití. Nijak jim to nevadí. To máš jako současný baterie u mobilů, kde by ses měl optimálně pohybovat většinou kolem 15-90%. Tedy nenechávat úplně vybít a nenabíjet na 100%. A je lepší start-stop vypnout, protože to odpojení háže chyby na diagnostice. U jiných automobilek háže chybu rovnou v autě a některý auta bez zapojení nelze nastartovat.
  10. Výrobce Varta používá u svých akumulátorů tenké ražené olověné desky a díky tomu jsou tyto baterie poměrně výkonné, ovšem už méně vhodné na náročnější provoz tvořený popojížděním na kratší vzdálenosti a častějším startováním. Takový druh provozu mnohem lépe snášejí baterie s technologií silnějších odlévaných desek od Exide a Banneru. Ty disponují rychlejší rekuperací energie, což znamená, že budou po nastartování dobity alternátorem do maxima za mnohem kratší dobu jízdy. Německý test cca 3 roky zpátky tohle potvrdil a byly tam tyhle časy. Ty časy ti potvrdí každý dobrý prodejce, zkus se zeptat v Battery import. Třeba na poskakování po městě a na krátké trasy se Varta nehodí. Pokud je to vždycky 20 a víc minut, tak klidně i Vartu https://www.battery-import.cz/silver-dynamic-varta-pro-osobni-vozy/autobaterie-varta-silver-dynamic-77ah--12v--e44/ , ale ten Exide stojí stejně a je lepší. Varta šla kvalitou dolu a ty baterky umíraj po dvou nebo třech letech.
  11. Furt dokola to stejné, stačí si těch pár stránek projít. Vejde se max. 77Ah baterka v rozměru 278x175x190. Vartu a Bosch nebrat, kvalita šla šíleně dolu a jedná se o stejný produkt ze stejné výrobní linky, jen jiný štítek. Dobrý poměr cena/kvalita je Exide https://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-premium/autobaterie-exide-premium-77ah--760a--12v--ea770/ . Nejlepší pak https://www.battery-import.cz/power-bull-pro/autobaterie-banner-power-bull-professional-p77-40--77ah--12v-pro-p77--40-technologie-ca-ca/ . Jen pro zajímavost ohledně dobíjení za jízdy - Varta/Bosch potřebuje 16-18 minut, Exide 12 minut a Banner 8 minut. Škoda Economy nebrat vůbec, je to předražená a přebalená Varta. Některé dodával i Banner, ale zase předražená nižší řada.
  12. Za tuhle cenu neprodejný. Stáhněte si do mobilu aplikaci Carolina (od Cebie) a nechte si tam auto ocenit, je to zdarma.
  13. To nemá moc smysl. Na isix.cz koupíš s GPS a CPL za 3100, máš kameru za dva dny doma a ještě záruku 2 roky. Bez GPS a CPL je na prd, navíc to chce minimálně 64GB kartu. To stejný koupíš na ali za 2350, na 95% budeš platit DPH a zastupování v celním řízení, takže tě to vyjde +- stejně, jen budeš čekat měsíc a nebudeš mít záruku.
  14. Právě A7 a podobně velký mrchy jsem zavrhnul. Líbí se mi prckové jako jsem psal a ty magnetický držáky jsou myslím nejlepší. Hlavně by mě zajímalo skrytí a instalace za zrcátkem na pravé straně u auta s kamerou, ten plastovej kryt je tam dost obrovskej. O Viofo s 4K jsem někde četl, ale zatím jsem tu kameru nikde neviděl. Snad bude brzo isix prodávat a bude nějaký test.
  15. Vybírám kameru do auta, zapojení nechám pak na někoho šikovnějšího. Optimálně co nejmenší velikost, 100% spolehlivost, možnost nastavení vypnutí displeje. Má někdo zkušenost s Lamax T6, Niceboy Pilot X, TrueCam H5? Líbí se mi jak jsou malé a na magnet, takže jde kamera rychle sundat nebo nasadit. Nebo bude lepší Viofo A129, případně A119 V3? U těch je to ale se sundaváním trochu horší... Vzít s GPS nebo bez? Fotky uvnitř a zvenku jak jsou kamery vidět někdo má? Prošel jsem celé téma a o moc chytřejší nejsem.
×
×
  • Create New...