Přejít na obsah

Brzdové kotouče a destičky - výměna


Pítr

Doporučené příspěvky

zdravim Vas,

resim take brzdy na mou koktu... zda zkusit zimmermanny sport nebo brembo max, nema nekdo zkusenost s tema zimmermannama sport (pripadne jake k nim desticky) ? brembo max mel tatka kdysi na f2 a po par tisicich se zvlnily, nemam v ne tudiz moc duveru. nebo muzu polozit otazku jinak... jakou kombinaci kotoucu a desticek byste mi doporucili, s cim neudelam chybu.

mam 1.9TDi, BJB, MR06... co jsem zde vycetl, tak predky jsou 280x22 a zadky teda 255x10 nebo 253x10 ?

diky za rady

Ahoj zimmrmany jsem mel na golfu IV a ted je mám na octavce a max spokojenost. Doporučuji destičky fero do DS performance. Brzdy v téhle kombinaci ti v běžném provozu nzvadnou a to ani při dlouhodobém brzdění, nebo při razantním brzdění ve velkých rychlostech...:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Brzo mě čeká výměna předních kotoučů a destiček a měl bych k tomu pár dotazů.

Mám OII combi MR2008 před FL 1,9tdi manuál 77kw.

Co jsem tu vyčetl, tak kotouče bych měl mít 280x22. Nevím jestli dát komplet originál v autorizovaném servisu s 20% slevou - cena kolem 4800Kč.

Nebo to hodit do nějakýho obyč servisu a dodat jim co koupím. Kotouče Brembo Max nebo Zimmermann Sport? Jaký destičky?

Chci aby to dobře brzdilo, hodně vydrželo a hlavně bylo moc hlučný. Není nakonec lepší jít do originálu?

Zajímala by mě ještě jedna věc ohledně destiček. Zatím jsem to nezkoumal, ale nejspíš mám teď bez signalizace opotřebení a chtěl bych se signalizací. Je potřeba pak na autě něco dodělávat a nebo je to už pro takové destičky připraveno?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem dneska zjišťoval, tak OII má signalizaci, ale jenom na předním na straně řidiče....

Tak nevím co s brzdama...

1. v autorizáku vše origo s 20% slevou

2. koupím co vyberu a dám auto ke garnymu

 

Pokud bych zvolil druhou možnost, tak nevím co vybrat.

Kotouče:

1. ate power disc

2. brembo max

3. zimmermann sport

 

Destičky vůbec nevím jaký vybrat, hlavně aby to nepískalo a dobře brzdilo. Nejlépe asi keramický, abych neměl zasraný kola. Ale jakou kombinaci kotouče a destičky zvolit? A nevím ani jestli mam signalizaci opotřebení (asi ne, když jsou destičky KO a nic se neukazuje).... Poradí někdo vhodnou variantu? Nejlépe abych to koupil na http://www.cc-autodily.cz se slevou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Lukáš Plachý 

 

 

Za sebe asi takto: 

Mám Brembo Max na originálních destičkách a jsem nadmíru spokojen. V případě nové volby bych klidně skočil do Zimmermanů SPORT, ale keramické destičky bych nedával. Mají sice pár výhod (nešpiní kola, jsou tvrdší tím více vydrží), ale mají i své nevýhody (pískají; jsou výrazně dražší), takže bych dal zase originály a raději je dvakrát vyměnil, než-li koupil jedny keramiky. :kol-28:  Dokonce i brzdný účinek byl na měkčích destičkách lepší než na keramice, za to rychleji ubývali, ale nic až tak dramatického. Tedy pokud by jsi nejezdil na okruhu. :kol-47:

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže origo destičky se signalizací opotřebení a k tomu Brembo Max nebo Zimmermann Sport? Já bych hlavně nechtěl aby to bylo nějak hlučný nebo to pískalo...

 

Jinak jsem byl ve škodovce, vzadu mám nový destičky asi půl roku 1K0698451J, takže jsou vzadu 255x10 nebo 253x10 nebo tak nějak a kotouč je v pohodě.

 

Koukali jsme i do servisní historie, je tam úplně vše, protože auto jezdilo vždy do autorizáku a pokud jsme to nepřehlídnuli, tak se zadní ani přední kotouče ještě neměnili a to maj 188tisíc km... Tak právě nevím jestli jít do autorizáku a dát tam originál destičky a kotouče a zase to dost dlouho vydrží a nebo si objednat origo destičky a k tomu Brembo nebo Zimmermann kotouče... :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto měl předchozí majitel na lízačku, takže vše autorizák a já jezdím zatím taky jen do autorizáku, protože to mám kousek a ještě slevu. V záznamech jsme viděli jen destičky, ale kotouče ne.  :kol-32: 

Na přední destičky a kotouče mě upozorňovali už před 11 měsícema a najel jsem asi 16-17tisíc km a v autorizáku teď říkali, že ještě tak 5000km a musí se to komplet vyměnit. Ale raději bych to udělal už dřív a to teď.

Ale byl jsem u kamaráda, kterej na brzdy koukal, protože chci brzdiče na červenou barvu a on to měl původně natřít (nakonec to bude dělat asi klubovej servisák garny) a říkal mi, že kotouče by ještě jedny destičky vydržely a když jsem teď byl u rolbaře, tak se na to taky koukal a názor měl stejnej...

Ale ty kotouče už jsou pěkně vybroušený, takže to udělám komplet.

Jinak jaký máte názor na ate power disc ? Nějak si nedokážu vybrat, i když vzhledově jsou nejhezčí Zimmermann Sport a bylo by na ně pěkně vidět. :kol-32::kol-43:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Četl jsem někde test, že Ate power disc je jen designová záležitost, nic víc. Oproti tomu Brembo Max mají zvýšený brzdný účinek jak na suchu tak na mokru a při dlouhodobém brzdění. Navíc pokud jedna z speciálně vyfrézovaných drážek zmizí je to ukazatel konce kotoučů, protože pak již neposkytují 100% brzdný účinek. Zimmermanny v testu nebyly, ale jelikož je má můj kolega na Octavce, a také jim dává pouze superlativa, tak bych se je nebál nazvat velmi zdařilými. :kol-47:

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Sniper: Tak ja mam najeto 164.000 a predni kotouce i desticky porad z tovarny :)) Jezdim hodne dalnice. Ale uz pujdou pryc, sice brzdi stale dobre a desticky jsou ok, ale na kotoucich uz je celkem hrana. Dost premyslim, ze dam na tebe a dam tam Brembo Max + origo desky. Urcite by mi stacilo i normalni Brembo, ale u Max se mi libi ta antikorozni uprava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já nějak nevím. Do originálu v autorizáku se mi nějak nechce.

Objednám teda origo destičky 1K0698151A, ale nedokážu se rozhodnout jestli Brembo Max nebo Zimmermann Sport. Tak který mám vzít? Jsem strašně nerozhodná osoba v případě nákupů. :kol-28:  Objednám u jeldy na cc-autodily.cz s klubovou slevou. :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle mého názoru pokud máš vybírat jen z těchto dvou tak je to úplně jedno. Obě varianty jsou ze sortimentu sportovních kotoučů velice zdařilí. Rozhodni se sám které ti přijdou na tvůj vůz hezčí či cenově přijatelnější a ten druh zvol. Stejně jejich maximální potenciál nikdy nevyužiješ. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobry den mam na octavii najazdenych len 19tis km, chlapik v pneuservise ma upozornil ze mam v zlom stave brzd.kotuce ze mam viac brzdit tak som zacal ale ani po tyzdni to nepomohlo siel som aj zo 170km/h asi na 50 dost prudko a nic. ale tak brzdia dobre prikladam fotky, myslite ze je potrebne daco s tym robit ? da sa to nejak vycistit ? ten hrdzavy vonkajsi okraj je zo zadnej a ta druha fotka z predneho kolesa.http://postimg.org/image/m6xg405kp/ http://postimg.org/image/fbuzrqy5d/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je vidět, že se s autem příliš nejezdí a stojí venku před barákem. Pokud mohu něco doporučit, tak sebrat rodinu a jet někam na výlet a přitom hodně brzdit. Za týden se takovýto stav nevybrousí. Druhá varianta je, je nechat stočit na soustruhu u nějakého dobrého fachmana. Jenže to bude již cenově náročnější ( sundat kotouče, stočit je, nasadit kotouče - to něco stojí) než-li jen brzdit na silnici, kde tě to nic nestojí. :kol-47:  Jen se ještě zeptám jak staré je tvé vozidlo?? Typuji rok tak 2010. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...