Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

OII RS ( ropa ) - 125 kW / 350 Nm, 1970 kg, 0-100 za 8,5 s, max 225 km/h.

OII RS ( ropa ) - CIMBU 173 kW / 420 Nm --- zatim se nedělá

OII RS ( benzín ) - 147 kW / 280 Nm, 1940 kg, 0-100 za 7,3 s, max 240 km/h

OII RS ( benzín ) - CIMBU 175 kW / 350 Nm --- provádí se

To snad stačí k tomu, žee by nafta měla na benzín - jak s čipem tak bez něj.

V OI RS mě nikdy žádnej ropák neujel ( bylo tam pár úprav, ale třeba turbo bylo sériové - oproti ropákum kteří dávali turba ze 110 kW atd ). UPOZORŇUJU BAVIM SE O AUTECH STEJNÝCH ( OCTAVIA, PASSAT, A4 ). Samozřejmě tdi se 180 koníky ve vykuchanym golfu nebo fábii s hmotností o 0,5 t menší jak já bylo lepší jak já.

NIKDO MI TEDY NENAMLUVÍ, ŽE OII RS PO ČIPU OD CIMBU POJEDE NAFTA LÍP NEŽ BENZÍN.

Dekuji za podporu, taky sem to tu tvrdil, ale nekdo turika, ze to videl atp, ja rikam, ze je to blbost. Jinak pokud chces privezu ti ropaka v kategorii co si uvedl co te spraska co se pruzneho zrychleni nebo rozjezdu tyce kdy bude chtit :D A4 3.0TDI (171kW) Quattro :D

Ale cena je samo uplne nekde jinde :-)

Zrychlení 0–100 km/h (s)

6,8

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rima - ak je na max rýchlejšie OII RS 125 kW ako Fabia 1,9 TDI 124 kW, tak tá Fabia nemá 124 kW! Na max totiž rozhoduje jazdný odpor (a OII má väčšiu čelnú plochu) a výkon motora.

Myslím, že podľa nejakého notebooku nie je možné stanoviť výkon auta. Tak by som veril tej brzde. A ak budeš porovnávať s kamošovou TFSI, tak ho nechaj, nech si to zabehne, lebo ja som mam spočiatku výrazne vyššiu spotrebu, čo svedčí o vysokých odporoch v motore (a zrejme aj prevodovke). Prvých 5000 km tá spotreba postupne klesala.

Jasne, ani ja by som surový motor na brzdu nedal. Ako minimum beriem aspoň 15.000 km, ale ideálne optimum aspoň 30.000 km. Už som niekoľko áut meral a je to dosť brutál.

Jakub-škodík - to čo za nezmyselné hmotnosti tam píšeš? Moja OII váži niečo pod 1500 kg. Tých 1900 kg má plne vybavené BMW X3 V6 s automatom a náhonom na všetky 4 kolesá. A to je už trochu väčšie auto než OII.

PSAL JSEM - POROVNÁVÁM STEJNÁ AUTA ( BENZÍNOVOU A DIESELOVOU OCTÁVII ). NELZE SROVNAT MALOU LEHKOU FÁBII S KRAVSKOU OCTÁVIÍ - TO JE OPĚT NEPOMĚR - ŘESIL SE TU PROBLÉM OII RS TDI vs OII RS TFSI.

TA HMOTNOST JE ZE ŠKODA AUTO ( NAPSAL JSEM TAM ZŘEJMĚ CELKOVOU PŘÍPUSTNOU HMOTNOST - OPRAVÍM ZA POHOTOVOSTNÍ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuji za podporu, taky sem to tu tvrdil, ale nekdo turika, ze to videl atp, ja rikam, ze je to blbost. Jinak pokud chces privezu ti ropaka v kategorii co si uvedl co te spraska co se pruzneho zrychleni nebo rozjezdu tyce kdy bude chtit :D A4 3.0TDI (171kW) Quattro :D

Ale cena je samo uplne nekde jinde :-)

Zrychlení 0–100 km/h (s)

6,8

NERAD TĚ ZKLAMU, ALE KÁMOŠ MÁ AUDI S TÍMTO MOTOREM A NA DÁLNICI NĚJAK NESTÍHAL A V MIMONI SE MI ČUMÁKEM DOSTAL MAX KE KŘÍDLU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuji za podporu, taky sem to tu tvrdil, ale nekdo turika, ze to videl atp, ja rikam, ze je to blbost. Jinak pokud chces privezu ti ropaka v kategorii co si uvedl co te spraska co se pruzneho zrychleni nebo rozjezdu tyce kdy bude chtit  :D  A4 3.0TDI (171kW) Quattro  :D

Ale cena je samo uplne nekde jinde :-)

Zrychlení 0–100 km/h (s)

6,8

NERAD TĚ ZKLAMU, ALE KÁMOŠ MÁ AUDI S TÍMTO MOTOREM A NA DÁLNICI NĚJAK NESTÍHAL A V MIMONI SE MI ČUMÁKEM DOSTAL MAX KE KŘÍDLU.

Ja Te rad poupravim, nezapomen, ze kamos ma tu audinku seriovou, kdezto Skodik seriovka nebyla. Uprav tu audinku a pak porovnavej a splaces nad vydelkem. Ale jak uz sem psal, cenove je to uplne nekde jinde. ;)

Editováno: , autor: MichalF
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja Te rad poupravim, nezapomen, ze kamos ma tu audinku seriovou, kdezto Skodik seriovka nebyla. Uprav tu audinku a pak porovnavej a splaces nad vydelkem. Ale jak uz sem psal, cenove je to uplne nekde jinde. ;)

To je pravda, ale nezapomeň že porovnáváš 3,0 vs 1,8. Ta chudinka 1,8 by v sérii oproti 3,0 byla opravdu dost trapná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja Te rad poupravim, nezapomen, ze kamos ma tu audinku seriovou, kdezto Skodik seriovka nebyla. Uprav tu audinku a pak porovnavej a splaces nad vydelkem. Ale jak uz sem psal, cenove je to uplne nekde jinde.  ;)

To je pravda, ale nezapomeň že porovnáváš 3,0 vs 1,8. Ta chudinka 1,8 by v sérii oproti 3,0 byla opravdu dost trapná.

Jojo ja vim :-), vsak sem take psal, ze cenove je to uplne nekde jinde, ale na to, zeje to diesel to jede fakt neskutecne. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě jsem koukal na sportmotor a mají v nabídce nevinku - čip na OII RS TDI 125 kW na 147 kW a 400 Nm. Z toho usuzuji že ani CIMBU nepude výš - myslím na těch 173 kW co testovali. Ale uvidíme - je to jen můj názor.

Uvidime, kazdopadne ty cisla co tam Cimbu psal zni lakave, jde o to jestli se to pak i odbrzdi ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Jo točivý moment je super, ale musíš asi 2 krát víc řadit než s benzínem!!!!Hlavně na rozjezdu nemáš šanci!!!!A ještě když se načipuje ten dvoulitr co je na Rs, tak není o čem mluvit!!!

Editováno: , autor: tury
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak určitě nějakých 240 - 260 k , který se z toho dají vykouzlit jsou impozantní. A to jsem ještě dneska očumoval u Seata tho Leona Cupra 2.0 TSFI s výkonem 240 k. Jenže tohle auto má proti Octě vysloveně sportovní ambice. V základu je tam kromě xenonů všechno, co bych si představoval. Sedí to na 18" a už jen na těch brzdách je vidět, že to bude asi pěkně divoký. Zítra mám domluvenou nějakou delší jízdu, tak potom napíšu dojmy. Ale zrychlení z 0 na 100 za 6,4 s a maximálka těsně pod 250 km mi říká, že to asi bude mazec. Auto je samozřejmě lehčí, než Octa RS asi o 200 kg, což musí být taky znát. A za 730 t. dost zajímavý. Užitná hodnota asi bude nižší, než u Octy, i když je to taky 5ti dvířko. Nebudou do RS tenhle motor dávat taky ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak určitě nějakých 240 - 260 k , který se z toho dají vykouzlit jsou impozantní. A to jsem ještě dneska očumoval u Seata tho Leona Cupra 2.0 TSFI s výkonem 240 k. Jenže tohle auto má proti Octě vysloveně sportovní ambice. V základu je tam kromě xenonů všechno, co bych si představoval. Sedí to na 18" a už jen na těch brzdách je vidět, že to bude asi pěkně divoký. Zítra mám domluvenou nějakou delší jízdu, tak potom napíšu dojmy. Ale zrychlení z 0 na 100 za 6,4 s a maximálka těsně pod 250 km mi říká, že to asi bude mazec. Auto je samozřejmě lehčí, než Octa RS asi o 200 kg, což musí být taky znát. A za 730 t. dost zajímavý. Užitná hodnota asi bude nižší, než u Octy, i když je to taky 5ti dvířko. Nebudou do RS tenhle motor dávat taky ?

No ja stale tajne doufam, ze nam daj 3,2 V6 :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nejaké šumy ohľadom 3,2 v OII som už počul a dokonca niečo naznačili pred časom aj v AutoSalóne na Prime.

Ale ešte pred OII som zvažoval kúpu Audi A3 sportback (samozrejme kvoli 2,0 TFSI, ktorý vtedy ešte OII nemala) a tam ten 3,2 bol na výber, ale napokon by som si aj tak vybral ten 2,0. 3,2 neprináša podľa mňa adekvátny nárast výkonu vzhľadom na nárast spotreby. Keď V6, tak to už radšej od BMW, tie ich R6 sú úspornejšie a 3,0i turbo, ten by som fakt bral. V podstate necítiť nábeh turba, povedal by som, že bratranec 2,0 TFSI, čo do priebehu výkonu, absolútneho výkonu na liter či spotrebe (vzhľadom na objem).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A len na okraj, Octavia RS TDI má identický kryt motora ako TFSI? Lebo ja som teda ešte nevidel TDI, s takýmto krytom. Takže v tom článku je niečo divné. Pritom fotky z testov naznačujú, že testovali to isté auto, ako je na brzde. Ale zase priebehy kriviek nezodpovedajú benínu. Tak ako to vlastne je?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen mě při tom výkonu u Octy zaráží zrychlení. To u toho ten jouda, co to řídil, musel zaspat.

Taky me zarazi, ze Laguna byla rychlejsi na zrychleni...ale jinak vsechny ostatni parametry jsou ve prospech Octavie!!! -_-

za 9,5 s akceleruje normální 2.0 TDI nebo aspon má, takže to naměřený zrychlení opravdu vůbec nepasuje k tomu výkonu a kroutáku. Spíš mi příjde, že ten řidič fakt neuměl s dieslem řadit nebo měli nějakou divnou metodiku měření. Já jsem to měřil na svým autě na starým letišti tak, že jsem jeli runway 10x tam a zpátky, měřilo se to GPS a výsledek byl průměr z 20 jízd. Vyšlo to 8,2 s.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A len na okraj, Octavia RS TDI má identický kryt motora ako TFSI? Lebo ja som teda ešte nevidel TDI, s takýmto krytom. Takže v tom článku je niečo divné. Pritom fotky z testov naznačujú, že testovali to isté auto, ako je na brzde. Ale zase priebehy kriviek nezodpovedajú benínu. Tak ako to vlastne je?

Ta fotka tobo bilyho RS je v benzinu, jinak vsechny parametry jsou samozrejme diesel!!Je to casopis Autodisel, takze zadny benzin tam neni!!! Jinak kryt u toh dieselu vypada tak to...

post-7739-1179089870_thumb.jpg

post-7739-1179089881_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...