Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

Kazdopadne, jestli ty cisla budou realna a odbrzditelna tak je to fakt masakr. Ale dokad to nekdo nebude mit v aute neuverime ;)

No jasny! Treba se nekdo takovej brzo najde! :)

Ale jen co uz tady bylo napsano asi 100x, Cimbu pocita s tim ze uz v serii ten motor ma (asi) 145kw, tudiz narust je nejakych 33kw. Jenze v serii takovej vykon urcite nema, tak bude zajimavy jak se proti tomu ohradi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasny! Treba se nekdo takovej brzo najde! :)

Ale jen co uz tady bylo napsano asi 100x, Cimbu pocita s tim ze uz v serii ten motor ma (asi) 145kw, tudiz narust je nejakych 33kw. Jenze v serii takovej vykon urcite nema, tak bude zajimavy jak se proti tomu ohradi...

Já si tedy osobně myslím ,že ten nárus je dost brutální a přesahuje hranice toho motoru. Já vím ,že v Cimbu jsou machři na řídící jednotky a motory ,ale tohle je moc.

A přesně jak píšeš Doli , on ten RS motor taky nebude mít 145KW ,ale nějakých 130 KW a potom by ten nárust byl velice brutální . Já bych tenhle soft v autě nechtěl , ale svezení to musí být výborný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už abychom to s Dolim ověřili v praxi, moc se na to těším. Já bych to neviděl zase tak tragicky, 1.9TDI se běžně tlačí z 96kW na 125kW, což dělá cca 30kW a šlape jak hodinky, takže 2.0TDI 125kW bych klidně natáhl na cca 160kW, což zhruba odpovídá tomu co uvádí Cimbu jako ten jeho "teoretický výkon" zjištěný softwarově. Myslím, že motoru to příliš neublíží, jediný potenciální problém může být DPF, ale taky bych to neviděl tragicky, prostě se bude regenerovat častěji a hotovo. Určitě z toho nemám strach a pokud budou na jaře money, tak do toho půjdu a rád ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už abychom to s Dolim ověřili v praxi, moc se na to těším. Já bych to neviděl zase tak tragicky, 1.9TDI se běžně tlačí z 96kW na 125kW, což dělá cca 30kW a šlape jak hodinky, takže 2.0TDI 125kW bych klidně natáhl na cca 160kW, což zhruba odpovídá tomu co uvádí Cimbu jako ten jeho "teoretický výkon" zjištěný softwarově. Myslím, že motoru to příliš neublíží, jediný potenciální problém může být DPF, ale taky bych to neviděl tragicky, prostě se bude regenerovat častěji a hotovo. Určitě z toho nemám strach a pokud budou na jaře money, tak do toho půjdu a rád ;)

Prosím prosím Skajo, svezeš mě pak? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už abychom to s Dolim ověřili v praxi, moc se na to těším. Já bych to neviděl zase tak tragicky, 1.9TDI se běžně tlačí z 96kW na 125kW, což dělá cca 30kW a šlape jak hodinky, takže 2.0TDI 125kW bych klidně natáhl na cca 160kW, což zhruba odpovídá tomu co uvádí Cimbu jako ten jeho "teoretický výkon" zjištěný softwarově. Myslím, že motoru to příliš neublíží, jediný potenciální problém může být DPF, ale taky bych to neviděl tragicky, prostě se bude regenerovat častěji a hotovo. Určitě z toho nemám strach a pokud budou na jaře money, tak do toho půjdu a rád ;)

Urcite se spolu domluvime. Mozna by neuskodilo dojet tam nekdy pres zimu na zkousku a pak na jare se rozhodnout. ;) Nez zase zacne ta rally a nebude mit cas.

Editováno: , autor: Doli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už abychom to s Dolim ověřili v praxi, moc se na to těším. Já bych to neviděl zase tak tragicky, 1.9TDI se běžně tlačí z 96kW na 125kW, což dělá cca 30kW a šlape jak hodinky, takže 2.0TDI 125kW bych klidně natáhl na cca 160kW, což zhruba odpovídá tomu co uvádí Cimbu jako ten jeho "teoretický výkon" zjištěný softwarově. Myslím, že motoru to příliš neublíží, jediný potenciální problém může být DPF, ale taky bych to neviděl tragicky, prostě se bude regenerovat častěji a hotovo. Určitě z toho nemám strach a pokud budou na jaře money, tak do toho půjdu a rád ;)

ale 2.0 TDI 125kW bude mít při 160kW turbo toho plný brejle, nehledě k nárůstu krouťáku na který 100% není sériová spojka stavěná. Velmi brzy začne prokluzovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale 2.0 TDI 125kW bude mít při 160kW turbo toho plný brejle, nehledě k nárůstu krouťáku na který 100% není sériová spojka stavěná. Velmi brzy začne prokluzovat.

A jak vis ze zrovna turbo toho bude mit plny brejle? A spojka? Narust 70Nm (mozna ani ne) neni zas az tolik.

Octavia RS 1.8T 132kw 235NM->330NM!! To je dost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale 2.0 TDI 125kW bude mít při 160kW turbo toho plný brejle, nehledě k nárůstu krouťáku na který 100% není sériová spojka stavěná. Velmi brzy začne prokluzovat.

Spojka to pobere uplne v pohode kdyz i 140tka TDi zvlada 400Nm bezproblemu, ale podle me bude real max 210PS jako chipuji v DE tenhle VW/Audi motor

..podle me ten moto nemuze mit v serii nakych 190PS ..pac pri ceste z Bolky na Prahu nebo Turnov bezne potkavam ORSII TDi leckdy i v Prisovicich na Shelce a vzdy nafte bezproblemu ujedu, Oct Tour je sice lehci ..ale mam jen cca 185PS a 390Nm auto jeste na brzde nebylo, auvidim az bude IC...pak Ressha udela poradnej soft v Decine rovnou na brzde...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spojka to pobere uplne v pohode kdyz i 140tka TDi zvlada 400Nm bezproblemu, ale podle me bude real max 210PS jako chipuji v DE tenhle VW/Audi motor

..podle me ten moto nemuze mit v serii nakych 190PS ..pac pri ceste z Bolky na Prahu nebo Turnov bezne potkavam ORSII TDi leckdy i v Prisovicich na Shelce a vzdy nafte bezproblemu ujedu, Oct Tour je sice lehci ..ale mam jen cca 185PS a 390Nm auto jeste na brzde nebylo, auvidim az bude IC...pak Ressha udela poradnej soft v Decine rovnou na brzde...

SKAJA to mel na brze a myslim ze psal asi 360Nm a neco kolem 117kW!

JasteR: Tvoje upravy jsem precetl cely...Jsem zvedavej kolik z toho dostanes. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SKAJA to mel na brze a myslim ze psal asi 360Nm a neco kolem 117kW!

JasteR: Tvoje upravy jsem precetl cely...Jsem zvedavej kolik z toho dostanes. :)

No je tam toho dost, nejvetsi turbo co se davalo VW na 1,9Tdi, Race trysky, velkou 12mm hlavu cerpadla, sani, airbox z FRS, kat a egr off.... a samodrejme spojka jina, nejvic to limituje malej IC pak to chce odladit na brzde... ale s timhle turbem se da dostat na max 195PS bez vetsi kourivost nebo snizeni zivotnosti motoru... a ted me stve kratka petka...chtelo by to 6gang :)

..a taky bych rad povinny ruceni podle vykonu v TP kdyz mam jenom 66Kw lol

PS: ale porad jsou u DP vetsi borci:) ...ale ja stim jezdim denne tak si nemuzu dovolit poskozeni motoru...

To Sajka : ..se me nechce verit ze by to melo min, kde to brzdil ? ale mozny je vse...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...