Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

podle mě to nemůže brzda ukázat, pochybuju, že by byl Cimbu takovej sebevrah

Ne, pry to zmeri pres kabel! Prech chipem a po chipu, takze narust budes vedet....

Ja mel na mysli seriove provedeni. :) Co je na tom spatneho?

Tak to jsem ti nerozuměl, normální serie by měla být v pořádku-to je odzkoušený motor továrnou, jsou tam nějaká vylepšení oproti 103 kW, takže i ta spolehlivost bude vyšší.

Kazdopadne, jestli ty cisla budou realna a odbrzditelna tak je to fakt masakr. Ale dokad to nekdo nebude mit v aute neuverime ;)

Tak to jsem ti nerozuměl, normální serie by měla být v pořádku-to je odzkoušený motor továrnou, jsou tam nějaká vylepšení oproti 103 kW, takže i ta spolehlivost bude vyšší.

Narazim na to, ze si napsal: ...doma bych ho ale mit nechtel.

Kazdopadne, jestli ty cisla budou realna a odbrzditelna tak je to fakt masakr. Ale dokad to nekdo nebude mit v aute neuverime ;)

No jasny! Treba se nekdo takovej brzo najde! :)

Ale jen co uz tady bylo napsano asi 100x, Cimbu pocita s tim ze uz v serii ten motor ma (asi) 145kw, tudiz narust je nejakych 33kw. Jenze v serii takovej vykon urcite nema, tak bude zajimavy jak se proti tomu ohradi...

Ne, pry to zmeri pres kabel! Prech chipem a po chipu, takze narust budes vedet....

to jsou ale udaje pomocí nějakýho softwarovýho přepočtu, takže si dovedu představit, že to nebude až zas tak přesný...

No jasny! Treba se nekdo takovej brzo najde! :)

Ale jen co uz tady bylo napsano asi 100x, Cimbu pocita s tim ze uz v serii ten motor ma (asi) 145kw, tudiz narust je nejakych 33kw. Jenze v serii takovej vykon urcite nema, tak bude zajimavy jak se proti tomu ohradi...

Já si tedy osobně myslím ,že ten nárus je dost brutální a přesahuje hranice toho motoru. Já vím ,že v Cimbu jsou machři na řídící jednotky a motory ,ale tohle je moc.

A přesně jak píšeš Doli , on ten RS motor taky nebude mít 145KW ,ale nějakých 130 KW a potom by ten nárust byl velice brutální . Já bych tenhle soft v autě nechtěl , ale svezení to musí být výborný.

Už abychom to s Dolim ověřili v praxi, moc se na to těším. Já bych to neviděl zase tak tragicky, 1.9TDI se běžně tlačí z 96kW na 125kW, což dělá cca 30kW a šlape jak hodinky, takže 2.0TDI 125kW bych klidně natáhl na cca 160kW, což zhruba odpovídá tomu co uvádí Cimbu jako ten jeho "teoretický výkon" zjištěný softwarově. Myslím, že motoru to příliš neublíží, jediný potenciální problém může být DPF, ale taky bych to neviděl tragicky, prostě se bude regenerovat častěji a hotovo. Určitě z toho nemám strach a pokud budou na jaře money, tak do toho půjdu a rád ;)

Už abychom to s Dolim ověřili v praxi, moc se na to těším. Já bych to neviděl zase tak tragicky, 1.9TDI se běžně tlačí z 96kW na 125kW, což dělá cca 30kW a šlape jak hodinky, takže 2.0TDI 125kW bych klidně natáhl na cca 160kW, což zhruba odpovídá tomu co uvádí Cimbu jako ten jeho "teoretický výkon" zjištěný softwarově. Myslím, že motoru to příliš neublíží, jediný potenciální problém může být DPF, ale taky bych to neviděl tragicky, prostě se bude regenerovat častěji a hotovo. Určitě z toho nemám strach a pokud budou na jaře money, tak do toho půjdu a rád ;)

Prosím prosím Skajo, svezeš mě pak? :)

Už abychom to s Dolim ověřili v praxi, moc se na to těším. Já bych to neviděl zase tak tragicky, 1.9TDI se běžně tlačí z 96kW na 125kW, což dělá cca 30kW a šlape jak hodinky, takže 2.0TDI 125kW bych klidně natáhl na cca 160kW, což zhruba odpovídá tomu co uvádí Cimbu jako ten jeho "teoretický výkon" zjištěný softwarově. Myslím, že motoru to příliš neublíží, jediný potenciální problém může být DPF, ale taky bych to neviděl tragicky, prostě se bude regenerovat častěji a hotovo. Určitě z toho nemám strach a pokud budou na jaře money, tak do toho půjdu a rád ;)

Urcite se spolu domluvime. Mozna by neuskodilo dojet tam nekdy pres zimu na zkousku a pak na jare se rozhodnout. ;) Nez zase zacne ta rally a nebude mit cas.

Upraveno od Doli

to jsou ale udaje pomocí nějakýho softwarovýho přepočtu, takže si dovedu představit, že to nebude až zas tak přesný...

Prave ze tam zase takovy odchylky nejsou. Nekdo to tady psal ze obsolvoval oboji mereni s totoznymi hodnotami.

Treba se najde nekdo kdo najde odvahu a zajede na chip a pak nam poreferuje. :)

Prosím prosím Skajo, svezeš mě pak? :)

Jasný, no-problem :palec2:

Urcite se spolu domluvime. Mozna by neuskodilo dojet tam nekdy pres zimu na zkousku a pak na jare se rozhodnout. ;) Nez zase zacne ta rally a nebude mit cas.

Klidně bych zajel omrknout po novým roce, záleží na tom, jestli už by byl schopnej to realizovat Cimbu.

Urcite se spolu domluvime. Mozna by neuskodilo dojet tam nekdy pres zimu na zkousku a pak na jare se rozhodnout. ;) Nez zase zacne ta rally a nebude mit cas.

Kluci až tam pojedete tak dejte vědět , rád bych jel s vámi.

Klidně bych zajel omrknout po novým roce, záleží na tom, jestli už by byl schopnej to realizovat Cimbu.

Jo a zkus tu cenovku trochu ukecat, prý to tam jde ... :-) To říkám proto, abys ho měl co nejdřív ;)

Klidně bych zajel omrknout po novým roce, záleží na tom, jestli už by byl schopnej to realizovat Cimbu.

Jasny, to by slo. Pak zacatkem ledna mu napisem jestli muzem prijet. Uz tehda mi psal ze zkouska je mozna. :)

Nic.Dms spíše nesouhlasí s tak výkonným čipem motoru, ani se mu nedivím.Tenhle motor bych si taky raději jen rád vyzkoušel ale doma bych ho mít nechtěl.

jj ;)

Jo a zkus tu cenovku trochu ukecat, prý to tam jde ... :-) To říkám proto, abys ho měl co nejdřív ;)

Kdyby se mozna jeste nekdo pridal, tak by se dal naplanovat nejaky hromadny chip tuning!! :D

Už abychom to s Dolim ověřili v praxi, moc se na to těším. Já bych to neviděl zase tak tragicky, 1.9TDI se běžně tlačí z 96kW na 125kW, což dělá cca 30kW a šlape jak hodinky, takže 2.0TDI 125kW bych klidně natáhl na cca 160kW, což zhruba odpovídá tomu co uvádí Cimbu jako ten jeho "teoretický výkon" zjištěný softwarově. Myslím, že motoru to příliš neublíží, jediný potenciální problém může být DPF, ale taky bych to neviděl tragicky, prostě se bude regenerovat častěji a hotovo. Určitě z toho nemám strach a pokud budou na jaře money, tak do toho půjdu a rád ;)

ale 2.0 TDI 125kW bude mít při 160kW turbo toho plný brejle, nehledě k nárůstu krouťáku na který 100% není sériová spojka stavěná. Velmi brzy začne prokluzovat.

ale 2.0 TDI 125kW bude mít při 160kW turbo toho plný brejle, nehledě k nárůstu krouťáku na který 100% není sériová spojka stavěná. Velmi brzy začne prokluzovat.

A jak vis ze zrovna turbo toho bude mit plny brejle? A spojka? Narust 70Nm (mozna ani ne) neni zas az tolik.

Octavia RS 1.8T 132kw 235NM->330NM!! To je dost...

ale 2.0 TDI 125kW bude mít při 160kW turbo toho plný brejle, nehledě k nárůstu krouťáku na který 100% není sériová spojka stavěná. Velmi brzy začne prokluzovat.

Spojka to pobere uplne v pohode kdyz i 140tka TDi zvlada 400Nm bezproblemu, ale podle me bude real max 210PS jako chipuji v DE tenhle VW/Audi motor

..podle me ten moto nemuze mit v serii nakych 190PS ..pac pri ceste z Bolky na Prahu nebo Turnov bezne potkavam ORSII TDi leckdy i v Prisovicich na Shelce a vzdy nafte bezproblemu ujedu, Oct Tour je sice lehci ..ale mam jen cca 185PS a 390Nm auto jeste na brzde nebylo, auvidim az bude IC...pak Ressha udela poradnej soft v Decine rovnou na brzde...

Upraveno od JasteR

Spojka to pobere uplne v pohode kdyz i 140tka TDi zvlada 400Nm bezproblemu, ale podle me bude real max 210PS jako chipuji v DE tenhle VW/Audi motor

Takze nejakych 154KW, narust 29kw! To je rozumny! :)

Spojka to pobere uplne v pohode kdyz i 140tka TDi zvlada 400Nm bezproblemu, ale podle me bude real max 210PS jako chipuji v DE tenhle VW/Audi motor

..podle me ten moto nemuze mit v serii nakych 190PS ..pac pri ceste z Bolky na Prahu nebo Turnov bezne potkavam ORSII TDi leckdy i v Prisovicich na Shelce a vzdy nafte bezproblemu ujedu, Oct Tour je sice lehci ..ale mam jen cca 185PS a 390Nm auto jeste na brzde nebylo, auvidim az bude IC...pak Ressha udela poradnej soft v Decine rovnou na brzde...

SKAJA to mel na brze a myslim ze psal asi 360Nm a neco kolem 117kW!

JasteR: Tvoje upravy jsem precetl cely...Jsem zvedavej kolik z toho dostanes. :)

SKAJA to mel na brze a myslim ze psal asi 360Nm a neco kolem 117kW!

JasteR: Tvoje upravy jsem precetl cely...Jsem zvedavej kolik z toho dostanes. :)

No je tam toho dost, nejvetsi turbo co se davalo VW na 1,9Tdi, Race trysky, velkou 12mm hlavu cerpadla, sani, airbox z FRS, kat a egr off.... a samodrejme spojka jina, nejvic to limituje malej IC pak to chce odladit na brzde... ale s timhle turbem se da dostat na max 195PS bez vetsi kourivost nebo snizeni zivotnosti motoru... a ted me stve kratka petka...chtelo by to 6gang :)

..a taky bych rad povinny ruceni podle vykonu v TP kdyz mam jenom 66Kw lol

PS: ale porad jsou u DP vetsi borci:) ...ale ja stim jezdim denne tak si nemuzu dovolit poskozeni motoru...

To Sajka : ..se me nechce verit ze by to melo min, kde to brzdil ? ale mozny je vse...

Upraveno od JasteR

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.