Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

Tak cena bude o něco horší, TFSI RS je cca 20 500 Kč a TDI na tom lépe nebude, ale zase on má asi práce dost, takže pro něj není každý zákazník spása a není to pro něj takový terno, jak by se zdálo, navíc já si myslím, že kdo ví, jak to s tím softem má, protože napřed slíbil uvedení na leden a nakonec to představil až někdy v létě a jak je vidět, tak stále to nemá v takové fázi, aby tomu věřil na 100%, proto možná taky takticky protahuje termín, aby to ještě uzrálo, ikdyž na zkoušku by to jistě šlo už takhle.

No ale ono je to všude stejný, respektive jinde ještě horší, protože úpravu tohoto motoru nabízí pokud vím jen sportmotor a o nich jsem příliš neslyšel, takže nevím, zda-li jsou seriózní a můžu jim auto svěřit. Dobré ohlasy byly na dieselpower (reesha), ale tam jsem posílal mail, zda-li upravují tento motor a neodpověděli vůbec.

Mne napsal ze cena bude 17200Kc bez DPH!! :) Jinak mas pravdu, ze to poras natahuje a konec v nedohlednu... :( Sportmotor s tou upravou prisel nejak rychle, takze tam je to zatim (pro me) nejaky podezreli!! U dieselpower urcite maji zkusenosti s chipovanim, ale pochybuji ze by meli otestovany tenhle motor ohledne filtru pevnych castic!!

RE: Si delas prdel nee ? Dit Pasik nebo Audi ho maj uz davno, nedavno jsem se zrovna bavil s Reeshou jestli delaj i auta s tim idiotskym DPF ..a rikal ze neni problem jen je to trochu jinaci SW ...ale idealni je to pry ho dat do prdele ..ten filtr ;) akorat to brzdi vykon... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bojim se do te diskuze zapojit... :help: Ale tak aby sme teda vedeli jaka je pravda, tak ja to zkusim domluvit s Cimbu na nejakej nejblizsi termin kdy bych mohl prijet na zkousku toho chipu a kdyz to pujci na den, tak to dojedu zmerit na valcovou zkusebnu!! Jen mi reknete na kterou? Kdyz rikate ze na Jarove to promeruje a u Srba servisu se mi to zda predrazeny (1900Kc bez DPH-to je fakt dost)!! SKAJA ty snad taky s tim pocitas...? ;)

RE: Tak si zajed na Svandrag Decin tam brzdi DieselPower, sam jsem mel u nich auto pred rokem na brzde...a pry ukazuje presne spis i mene :) ... Jarov neni pry spatne, ale vlete jim nestiha chlazeni...

post-1286-1189268875_thumb.jpg

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RE: Si delas prdel nee ? Dit Pasik nebo Audi ho maj uz davno, nedavno jsem se zrovna bavil s Reeshou jestli delaj i auta s tim idiotskym DPF ..a rikal ze neni problem jen je to trochu jinaci SW ...ale idealni je to pry ho dat do prdele ..ten filtr ;) akorat to brzdi vykon... lol

Jasny, a uz chipoval nejaky dieselovy RS?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem jen zvědavej, kdy už přestanete jen pindat a konečně si toho "dvoulitra" někdo necháte opravdu načipovat. Mám z toho dojem, že má každej spíš sevřenou prdel, aby nepřišel o záruku. Nedivim se. Sám jsem k tomu měl dost blízko. Jenže v mým případě to byla spíš smůla. Nicméně to už někdo konečně udělejte. Já jsem do toho vletěl asi při 8 t. km, takže dneska s tím mám najeto asi 100 t. km. Když jsem nedávno zkoušel na silnici RS TDI, tak jela sice celkem hezky, ale já bych jí při akceleraci myslím výrazně naprášil. Při rychlostech nad nějakých 150 km mi ovšem díky převodovce ujede.

A co se těch příznivců DP týče, tak jim jejich nadšení neberu, ale ještě jsem asi neviděl auto, který by se neprojevovalo především úžasným oblakem kouře, když za to řidič zatáhne. Naprosto nic proti R nemám a vím, že umí, ale pokud je jeho cílová skupina zákazníků hlavně z oblasti postpubertálních pitomců, který jezděj po městě jak kokoti a není za nima vidět, myslím, že mu to v budování kvalitního renome moc neposlouží. Jsem ze stejnýho města a znám osobně nejen jeho, ale hlavně ty auta každou chvíli potkávám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no víš co, ono o chipu se dobře povídá u piva, ale když si člověk spočítá, co to může stát, tak už trošku přemejšlí. sám to vim, dal jsem pár peněz za chip(o mnoho mín nez sportmotor a cimbu a dle mě byl udělanej naprosto suprově, kouřilo to stejně jako v serii, takze skoro vubec a spotřeba nafty a oleje stejna) jelo to krásně, rok jsem si pojezdil a nakonec dal 13K za novou spojku, takze jsem si to rychle rozmyslel. kdyz uz chip, tak musim mít prachy, kterých mi nebude líto je vrazit do potenciálních problémů.

a sám vim, že daleko radši nez k cimbu apod zajedu za někym, koho to opravdu baví a pohraje si s tim(samozrejme nemluvim o nějakým tondovi z garáže) a nebude to stát tak zbytečnej ranec...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem jen zvědavej, kdy už přestanete jen pindat a konečně si toho "dvoulitra" někdo necháte opravdu načipovat. Mám z toho dojem, že má každej spíš sevřenou prdel, aby nepřišel o záruku.

Tak zaprvé třeba Cimbu, o kterýho je tu asi největší "zájem" zatím chip neuvolnil a ihned jakmile to bude z jeho strany možné, tak to pojedem zkusit a kdo ví, za jak dlouho se oběví v některém autě "naostro".

btw, třeba zrovna já se o záruku nebojím, protože jednak už mám za sebou rok, takže se to pomalu chýlí ke konci a zadruhé už jsem o ni stejně prakticky přišel, takže to je to poslední, co mě trápí, to už finance jsou horší :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sám vim, že daleko radši nez k cimbu apod zajedu za někym, koho to opravdu baví a pohraje si s tim(samozrejme nemluvim o nějakým tondovi z garáže) a nebude to stát tak zbytečnej ranec...

Tak nahoď nějaký tip, já zatím vím pouze o Sportmotoru, Dieselpoweru a Cimbu a z "teoretických" zkušeností z různých fór a webu obecně mi vychází jednoznačně nejlépe Cimbu, ale rád bych zvážil i jiné alternativy, pokud úpravu tohoto motoru nabízí (při zachování funkce DPF) :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě to dělal Ondra z Frýdku-Místku. je to firma BOSH FM, maji servis na dieselový motory, takze zazemi rozhodně maj, sice jsem za nima jel přes celou republiku, ale rozhodně jsem nelitoval. na dieselpower foru jim nemuzou přijít na jmeno, ale podle toho, co tam do příspěvků Ondra psal na mě udělal dojem, ze tomu rozumi. supr přístup při chipu, supr přístup při odchipování, ve chvíli, kdy se auto kvuli jiný přístrojovce zablokoval(immo) to okamzitě a bez keců vyřešili odtahem do místního škoda servisu, kde to rozběhali. takže muzu jedine doporučit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RE: Si delas prdel nee ? Dit Pasik nebo Audi ho maj uz davno, nedavno jsem se zrovna bavil s Reeshou jestli delaj i auta s tim idiotskym DPF ..a rikal ze neni problem jen je to trochu jinaci SW ...ale idealni je to pry ho dat do prdele ..ten filtr ;) akorat to brzdi vykon... lol

Jasny, a uz chipoval nejaky dieselovy RS?

RE: tak to nevim jestli primo skodovku...mu zavolej a domluv se sam..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem jen zvědavej, kdy už přestanete jen pindat a konečně si toho "dvoulitra" někdo necháte opravdu načipovat. Mám z toho dojem, že má každej spíš sevřenou prdel, aby nepřišel o záruku. Nedivim se. Sám jsem k tomu měl dost blízko. Jenže v mým případě to byla spíš smůla. Nicméně to už někdo konečně udělejte. Já jsem do toho vletěl asi při 8 t. km, takže dneska s tím mám najeto asi 100 t. km. Když jsem nedávno zkoušel na silnici RS TDI, tak jela sice celkem hezky, ale já bych jí při akceleraci myslím výrazně naprášil. Při rychlostech nad nějakých 150 km mi ovšem díky převodovce ujede.

A co se těch příznivců DP týče, tak jim jejich nadšení neberu, ale ještě jsem asi neviděl auto, který by se neprojevovalo především úžasným oblakem kouře, když za to řidič zatáhne. Naprosto nic proti R nemám a vím, že umí, ale pokud je jeho cílová skupina zákazníků hlavně z oblasti postpubertálních pitomců, který jezděj po městě jak kokoti a není za nima vidět, myslím, že mu to v budování kvalitního renome moc neposlouží. Jsem ze stejnýho města a znám osobně nejen jeho, ale hlavně ty auta každou chvíli potkávám.

RE: Na pokud tam chcete mit hodne nafty, tak jim to bude hulit to je jasny, ale vse se da doladit ...otazka ridicu je na delsi debatu, podobny potkavam v bolce s napisem Cimbu :p

RE: Od koho mas chip, 140Kw mas odbrzdenych ? To me prijde hodne nerealna hodnota, bezne se dava na 132Kw ..pokud tam mas opravdu cca 140Kw tak budes mit stejnou dimovnici jako ty manici od DP ;)

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nevim, kazdej mluvi o necem jinym. :help: Jeden manik na Krumlovsku (jezdi rally s diselovou Octou I) ma RSo TDI v kombajnu a taky uz tam ma chip (nevim presnou hodnotu, ale je to pres 200koni) tak zkusim zjistit od koho to ma atd....

Editováno: , autor: Doli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja s TDIpowerem vymackl z 81kw zaklad 153kw ale stalo to dost usili.Turbo GT20 tlak 1.9 bar, FMIC,vstriky Race520 ,hlava cepladla 11mm spojka VR6, vyfuk 70mm roura + rezonator.Kdo byl v Mimoni tak snad videl zelenou zabu Golf4. zatim to je jeste v surovem stavu,chybi chladice oleje a nafty a dalsi veci .chip jeste neni dolazen k dokonalosti ,musim nainstalovat sondy pred turbo EGT a EMP teplotu a tlak vyfukovych plynu.A ja osobne jsem do rychlosti 220km/h drzel s novou RS krok i se svou octou.Ale bohuzel vyhorel jsem na prevodovce a nastesti to i borec vzdal takove nahaneni.

Tim chci rict ze da se cokoliv ale vsechno ma sve limity.Pak uz jedine menit komponenty motoru.

Osobne jsem zvedavy jak to tady dopadne.

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mi prijde, ze tady vsem staci o cipu jen mluvit :) kazdopadne mi nikdo nevyvrati ze p. Janda s tema 178kW prestrelil. Jestli se mu to povede, tak se u nej dvere netrhnou, vzdyt i takovej oettinger umi pouhych 143kW. Uvidime jak se kluk ukaze. Nezavidim mu ted jeho situaci. Jen si to predstavte. Skoro pred rokem placnul nejake cislo, porad je pres emaily dotazovan a ono porad nic... Doufam ze mu jeho, pro me nepochopitelna, obliba nestoupla natolik do hlavy, ze by pripadne dokazal uznat chybu. Kdybych mel ja RS TDi (coz je krajne nepravdepodobne), tak uz tam je chip od Sportmotoru 147kW, a jezdilo by mi to jako auto pro novinare:) tot muj nazor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nevim, kazdej mluvi o necem jinym. :help: Jeden manik na Krumlovsku (jezdi rally s diselovou Octou I) ma RSo TDI v kombajnu a taky uz tam ma chip (nevim presnou hodnotu, ale je to pres 200koni) tak zkusim zjistit od koho to ma atd....

200koní je podle mě strop, když nechces dělat další úpravy. ono taky je dobrý si uvědomit, že jestli ten maník jezdí rally s oktavkou v TDIcku(myslim, ze jsem ho videl na rally krumlov) tak má nějakej přístup k dílům a opravy si třeba dělá i sám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen ze zvedavosti.Je schopen nekdo z Vas RS TDI poskytnout data z motoru udelat tzv log kanalu 1,3,11 treba se dovim kolik dava turbo a kolik je davka atd. dekuji ochotnikum

Co k tomu je potřeba, stačí VAG-COM, respektive jsi schopen si to zjistit?? Odkud jsi??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doporucuju se v patek mrknout do MB a pak do Mimone az prijedou anglani ;) Slusne naslapany auta se hoooodne kW ;)

přesně tak, :palec2: , jinak souhlas s předchozím příspěvkem od MichalaF, myslím si, že se Cimbu do úprav pustil a že je opravdu testuje, narozdíl od lidí, kteří už předem jeho práci zavrhují a teprve nahánějí jednotku k přečtení, podivné :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen ze zvedavosti.Je schopen nekdo z Vas RS TDI poskytnout data z motoru udelat tzv log kanalu 1,3,11 treba se dovim kolik dava turbo a kolik je davka atd. dekuji ochotnikum

Co k tomu je potřeba, stačí VAG-COM, respektive jsi schopen si to zjistit?? Odkud jsi??

Ano staci Vag. Cesky Tesin-Ostravsko.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen ze zvedavosti.Je schopen nekdo z Vas RS TDI poskytnout data z motoru udelat tzv log kanalu 1,3,11 treba se dovim kolik dava turbo a kolik je davka atd. dekuji ochotnikum

Co k tomu je potřeba, stačí VAG-COM, respektive jsi schopen si to zjistit?? Odkud jsi??

Ano staci Vag. Cesky Tesin-Ostravsko.

Já jsem Brno, takže spolu to asi dohromady nedáme, já VAG nemám a ani nevím o nikom v okolí, kdo by to stáhl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doporucuju se v patek mrknout do MB a pak do Mimone az prijedou anglani ;) Slusne naslapany auta se hoooodne kW ;)

přesně tak, :palec2: , jinak souhlas s předchozím příspěvkem od MichalaF, myslím si, že se Cimbu do úprav pustil a že je opravdu testuje, narozdíl od lidí, kteří už předem jeho práci zavrhují a teprve nahánějí jednotku k přečtení, podivné :wacko:

Pokud tim myslis me tak jsem se nikdy touhle myslenkou nezabyval neco zkouset na RS TDI.Jen me zajimaji seriove hodnoty treba bych mohl pouzit nekde turbo z RS tak me zajima co dava v serii kdybych chtel obsah jednotky tak to asi vagem nestahu nemyslis?? Treba velmi dobre turbo z Golfa ARL TDI 110kw je nedostupne zbozi a kazdy nebude predelavat motor na to aby tam dal GT20.Na tyhle upravy si jedte k Cimbu ja tohle nedelam jen vim co obnasi takovy narust vykonu a aby mi muj motor netrpel brutalnim chipem, radeji vymenim komponenty a pak muzu jezdit treba k mori beze strachu ze se neco posere.Neumim si totiz predstavit narust softem o treba 50KW a hlavne s tou kravinou ve vyfuku.To se vazne nezlobte ale neco jsem si uz i odzkousel a i odbrzdil tak vim co treba takovy kat dokaze ubrat.Pro me je priorita spise si delat spesl softy na sprinty a zavody a do seriovek to je jen tresnicka na dortu.Ale zvedavy opravdu jsem to si pis.Az uvidim graf z brzdy serie a pak po chipu a ten vykon tam bude tak si sednu na prdel.No necham se prekvapit a spise budu cumet na upravne motory anglanu kteri to taky nemaj polazeno jen softem.To je to prave co me bere, kdyz vidim tu upravu i zvenku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doporucuju se v patek mrknout do MB a pak do Mimone az prijedou anglani ;) Slusne naslapany auta se hoooodne kW ;)

přesně tak, :palec2: , jinak souhlas s předchozím příspěvkem od MichalaF, myslím si, že se Cimbu do úprav pustil a že je opravdu testuje, narozdíl od lidí, kteří už předem jeho práci zavrhují a teprve nahánějí jednotku k přečtení, podivné :wacko:

Pokud tim myslis me tak jsem se nikdy touhle myslenkou nezabyval neco zkouset na RS TDI.Jen me zajimaji seriove hodnoty treba bych mohl pouzit nekde turbo z RS tak me zajima co dava v serii kdybych chtel obsah jednotky tak to asi vagem nestahu nemyslis?? Treba velmi dobre turbo z Golfa ARL TDI 110kw je nedostupne zbozi a kazdy nebude predelavat motor na to aby tam dal GT20.Na tyhle upravy si jedte k Cimbu ja tohle nedelam jen vim co obnasi takovy narust vykonu a aby mi muj motor netrpel brutalnim chipem, radeji vymenim komponenty a pak muzu jezdit treba k mori beze strachu ze se neco posere.Neumim si totiz predstavit narust softem o treba 50KW a hlavne s tou kravinou ve vyfuku.To se vazne nezlobte ale neco jsem si uz i odzkousel a i odbrzdil tak vim co treba takovy kat dokaze ubrat.Pro me je priorita spise si delat spesl softy na sprinty a zavody a do seriovek to je jen tresnicka na dortu.Ale zvedavy opravdu jsem to si pis.Az uvidim graf z brzdy serie a pak po chipu a ten vykon tam bude tak si sednu na prdel.No necham se prekvapit a spise budu cumet na upravne motory anglanu kteri to taky nemaj polazeno jen softem.To je to prave co me bere, kdyz vidim tu upravu i zvenku.

No turbo z OII 2,0TDi pry do OI stejne bez uprav nedostanes aspon co rikal Andre.. a z 103Kw Tdi neni turbo pry zadna slava bjezne se dava jen o O,1b vice ...VNT17VA je pry lepsi... a 125Kw tezko ric z fotek me prijde skoro stejne,..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doporucuju se v patek mrknout do MB a pak do Mimone az prijedou anglani ;) Slusne naslapany auta se hoooodne kW ;)

přesně tak, :palec2: , jinak souhlas s předchozím příspěvkem od MichalaF, myslím si, že se Cimbu do úprav pustil a že je opravdu testuje, narozdíl od lidí, kteří už předem jeho práci zavrhují a teprve nahánějí jednotku k přečtení, podivné :wacko:

Pokud tim myslis me tak jsem se nikdy touhle myslenkou nezabyval neco zkouset na RS TDI.Jen me zajimaji seriove hodnoty treba bych mohl pouzit nekde turbo z RS tak me zajima co dava v serii kdybych chtel obsah jednotky tak to asi vagem nestahu nemyslis?? Treba velmi dobre turbo z Golfa ARL TDI 110kw je nedostupne zbozi a kazdy nebude predelavat motor na to aby tam dal GT20.Na tyhle upravy si jedte k Cimbu ja tohle nedelam jen vim co obnasi takovy narust vykonu a aby mi muj motor netrpel brutalnim chipem, radeji vymenim komponenty a pak muzu jezdit treba k mori beze strachu ze se neco posere.Neumim si totiz predstavit narust softem o treba 50KW a hlavne s tou kravinou ve vyfuku.To se vazne nezlobte ale neco jsem si uz i odzkousel a i odbrzdil tak vim co treba takovy kat dokaze ubrat.Pro me je priorita spise si delat spesl softy na sprinty a zavody a do seriovek to je jen tresnicka na dortu.Ale zvedavy opravdu jsem to si pis.Az uvidim graf z brzdy serie a pak po chipu a ten vykon tam bude tak si sednu na prdel.No necham se prekvapit a spise budu cumet na upravne motory anglanu kteri to taky nemaj polazeno jen softem.To je to prave co me bere, kdyz vidim tu upravu i zvenku.

Zkus se podívat na www.eurotuning.cz je to firma ze Vsetína a dělá HW úpravy motorů a převodovek, včetně vozů VW, třeba s jejich službami budeš spokojený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...