Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Hodím sem ten článek ze Škoda revue, který se týká tuningu OII TDI. Popravdě řečeno mně trošku zklamal, jelikož autor buďto zcela přesně neví, o čem píše, nebo záměrně mlží. Konkrétně se mi nelíbí jejich info ohledně chiptuningu, kde míchají klasickou úpravu ŘJ s power boxem a ve výsledku to působí dost zmateně. Naopak mě zaujal samosvorný difec za cca 20k, což není závratná částka :) Inu, posuďte sami...

post-6151-1200868606_thumb.jpg post-6151-1200868711_thumb.jpg

post-6151-1200868737_thumb.jpg post-6151-1200868790_thumb.jpg

post-6151-1200868841_thumb.jpg post-6151-1200868894_thumb.jpg

Editováno: , autor: SKAJA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stavitelnej podvozek bych taky uvítal, už několikrát jem si říkal, že by bylo fajn si zvolit, zda má být auto tvrdé nebo naopak měkké, případně vysoké na průjezd "terénem" či nízké na řádění na okruhu ;)

Presne, snizil bych to tak jeste o 1-2 cm :palec2: Vetsi kola tam davat nechci. Navic original je original.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jěště mi to nedalo a stáhnul jsem foto tohoto konkrétního RS z Jarovského bazaru, aby bylo jasné co míním zvrzením, že je to pěkné RS za rozumné peníze. S těmi 700 t nemáš Jirko pravdu,ten kdo je má si může pořídit novou tak maimálně 1.6 či 1.9, ostatní motorizace s doplňkama tuto cenovou laťku přsahují o RS v TDI ani nemluvě.Ono došetřit dalších 250 t na RS TDI v kombíku v trochu slušné výbavě je přeci jen dost náročné.

Rosťo, raději bych šel do tohoto:

http://www.vyzkouseno.cz/showcar.php?id=125533

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodím sem ten článek ze Škoda revue, který se týká tuningu OII TDI. Popravdě řečeno mně trošku zklamal, jelikož autor buďto zcela přesně neví, o čem píše, nebo záměrně mlží. Konkrétně se mi nelíbí jejich info ohledně chiptuningu, kde míchají klasickou úpravu ŘJ s power boxem a ve výsledku to působí dost zmateně. Naopak mě zaujal samosvorný difec za cca 20k, což není závratná částka :) Inu, posuďte sami...

Ber to spíš tak, že pokud nejde o novináře úzce specializovanýho na motorismus, tak napíše zrovna tak "fundovaně" článek o čiptuningu, stejně jako o dojivosti krav. Tyhle lidi choděj s notesem nebo diktafonem a sbíraj rozumy a protože tomu nehověj, tak potom napíšou jen to, co sami považujou za podstatný. Proto z toho lezou takový zhovadilosti. To tenhle spisovatel se ještě držel celkem při zemi. Ale i ta malá zmíňka o tom, že čiptuning nepovažujou za vhodný a raději by to řešili výměnou filtru sání, o něčem svědčí. Všichni tady dneska víme, že úpravou dat získáme cca 1/3 výkonu navíc a výměnou filtru se u nafty nestane téměř nic. A co se týká těch cen od 20 do 40 t., tak by mě zajímalo, kde pobral tohle. Vypadá to ale, že mu někdo nakukal něco o power boxu, kde jsem podobný ceny zaregistroval. Rovněž je pravda, že výraz "čipování" nebo "čiptuning" má ve skutečnosti blíž k tomu power boxu, než k úpravě ř.j..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte někdo na RS TDI sportovní vložku nebo konus? Jakej kdyžtaka a kde ste ho pořídili. Dík

Někde jsem četl, že to není vůbec dobrý, protože větší průtok vzduchu je zajištěn většími otvory a tím pádem se dostává do motoru více "bordelu" a obzvláště u nafťáků s delším servisním intervalem to může nadělat paseku a výkonu to stejně nepřidá (+- 3kW nelze považovat za změnu, když DPF má daleko větší vliv).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde jsem četl, že to není vůbec dobrý, protože větší průtok vzduchu je zajištěn většími otvory a tím pádem se dostává do motoru více "bordelu" a obzvláště u nafťáků s delším servisním intervalem to může nadělat paseku a výkonu to stejně nepřidá (+- 3kW nelze považovat za změnu, když DPF má daleko větší vliv).

to jsi četl dobře. A 3 kW za změnu považovat lze, jenže kéž by tam byly !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co jsem tak zjišťoval, tak všichni mluvili o 3koních, i když oni 3kW jsou skoro 3 koně, takže je to jedno. nicméně bych se na konus vyprd, maximálně sportovní vložku...já jí měl v GIII 66kW a efekt jsem nepozoroval

mám na TDi sportovní vložku KN a pocitově je to nepatrný zlepšení, musí se teda prát, takže zase nesháním papír.filtr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám na TDi sportovní vložku KN a pocitově je to nepatrný zlepšení, musí se teda prát, takže zase nesháním papír.filtr.

Fakt? No ja jsem na to slysel zatim jen spatny zkusenosti. A vetsina se zase vratila k osvedcenym papirovym filtrum.

Editováno: , autor: Doli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...