Leden 20, 200817 r Hodím sem ten článek ze Škoda revue, který se týká tuningu OII TDI. Popravdě řečeno mně trošku zklamal, jelikož autor buďto zcela přesně neví, o čem píše, nebo záměrně mlží. Konkrétně se mi nelíbí jejich info ohledně chiptuningu, kde míchají klasickou úpravu ŘJ s power boxem a ve výsledku to působí dost zmateně. Naopak mě zaujal samosvorný difec za cca 20k, což není závratná částka Inu, posuďte sami... Upraveno Leden 20, 200817 r od SKAJA
Leden 20, 200817 r Jo, tak ten samosvornej diferencial by nemusel byt spatnej!! I ten stavitelnej podvozek by me lakal... Prece jenom by to na tech 18" jeste slo snizit...
Leden 20, 200817 r Stavitelnej podvozek bych taky uvítal, už několikrát jem si říkal, že by bylo fajn si zvolit, zda má být auto tvrdé nebo naopak měkké, případně vysoké na průjezd "terénem" či nízké na řádění na okruhu
Leden 20, 200817 r Jen je problem ze jsem ho nikde za tech 21tis Kc nesehnal!! Pokud se nepletu, tak to jsou ceny nějakého dovzce do ČR, takže těch 21k může být přímo v Anglii, nebo kdeže se to vyrábí.
Leden 20, 200817 r Pokud se nepletu, tak to jsou ceny nějakého dovzce do ČR, takže těch 21k může být přímo v Anglii, nebo kdeže se to vyrábí. To jo...ale nenasel jsem stranky vyrobce.
Leden 21, 200817 r Stavitelnej podvozek bych taky uvítal, už několikrát jem si říkal, že by bylo fajn si zvolit, zda má být auto tvrdé nebo naopak měkké, případně vysoké na průjezd "terénem" či nízké na řádění na okruhu Presne, snizil bych to tak jeste o 1-2 cm Vetsi kola tam davat nechci. Navic original je original.
Leden 21, 200817 r Jěště mi to nedalo a stáhnul jsem foto tohoto konkrétního RS z Jarovského bazaru, aby bylo jasné co míním zvrzením, že je to pěkné RS za rozumné peníze. S těmi 700 t nemáš Jirko pravdu,ten kdo je má si může pořídit novou tak maimálně 1.6 či 1.9, ostatní motorizace s doplňkama tuto cenovou laťku přsahují o RS v TDI ani nemluvě.Ono došetřit dalších 250 t na RS TDI v kombíku v trochu slušné výbavě je přeci jen dost náročné. Rosťo, raději bych šel do tohoto: http://www.vyzkouseno.cz/showcar.php?id=125533
Leden 21, 200817 r Rosťo, raději bych šel do tohoto:http://www.vyzkouseno.cz/showcar.php?id=125533 V bile je to proste super!!
Leden 21, 200817 r Rosťo, raději bych šel do tohoto:http://www.vyzkouseno.cz/showcar.php?id=125533 To je zatím nejlepší cena 2.0TFSI co jsem viděl.Zajímavé.
Leden 21, 200817 r To je zatím nejlepší cena 2.0TFSI co jsem viděl.Zajímavé. Pokud to není novinářské auto či po nehodě ...
Leden 21, 200817 r Pokud to není novinářské auto či po nehodě ... Máš pravdu, že cena je opravdu nezvykle nízká-asi to nebude z lásky k bližnímu.
Leden 21, 200817 r Hodím sem ten článek ze Škoda revue, který se týká tuningu OII TDI. Popravdě řečeno mně trošku zklamal, jelikož autor buďto zcela přesně neví, o čem píše, nebo záměrně mlží. Konkrétně se mi nelíbí jejich info ohledně chiptuningu, kde míchají klasickou úpravu ŘJ s power boxem a ve výsledku to působí dost zmateně. Naopak mě zaujal samosvorný difec za cca 20k, což není závratná částka Inu, posuďte sami... Ber to spíš tak, že pokud nejde o novináře úzce specializovanýho na motorismus, tak napíše zrovna tak "fundovaně" článek o čiptuningu, stejně jako o dojivosti krav. Tyhle lidi choděj s notesem nebo diktafonem a sbíraj rozumy a protože tomu nehověj, tak potom napíšou jen to, co sami považujou za podstatný. Proto z toho lezou takový zhovadilosti. To tenhle spisovatel se ještě držel celkem při zemi. Ale i ta malá zmíňka o tom, že čiptuning nepovažujou za vhodný a raději by to řešili výměnou filtru sání, o něčem svědčí. Všichni tady dneska víme, že úpravou dat získáme cca 1/3 výkonu navíc a výměnou filtru se u nafty nestane téměř nic. A co se týká těch cen od 20 do 40 t., tak by mě zajímalo, kde pobral tohle. Vypadá to ale, že mu někdo nakukal něco o power boxu, kde jsem podobný ceny zaregistroval. Rovněž je pravda, že výraz "čipování" nebo "čiptuning" má ve skutečnosti blíž k tomu power boxu, než k úpravě ř.j..
Leden 21, 200817 r Máte někdo na RS TDI sportovní vložku nebo konus? Jakej kdyžtaka a kde ste ho pořídili. Dík
Leden 21, 200817 r Máte někdo na RS TDI sportovní vložku nebo konus? Jakej kdyžtaka a kde ste ho pořídili. Dík Ja nemam, kazdej rika ze to stoji za prd...
Leden 21, 200817 r Máte někdo na RS TDI sportovní vložku nebo konus? Jakej kdyžtaka a kde ste ho pořídili. Dík Někde jsem četl, že to není vůbec dobrý, protože větší průtok vzduchu je zajištěn většími otvory a tím pádem se dostává do motoru více "bordelu" a obzvláště u nafťáků s delším servisním intervalem to může nadělat paseku a výkonu to stejně nepřidá (+- 3kW nelze považovat za změnu, když DPF má daleko větší vliv).
Leden 22, 200817 r Někde jsem četl, že to není vůbec dobrý, protože větší průtok vzduchu je zajištěn většími otvory a tím pádem se dostává do motoru více "bordelu" a obzvláště u nafťáků s delším servisním intervalem to může nadělat paseku a výkonu to stejně nepřidá (+- 3kW nelze považovat za změnu, když DPF má daleko větší vliv). to jsi četl dobře. A 3 kW za změnu považovat lze, jenže kéž by tam byly !
Leden 22, 200817 r co jsem tak zjišťoval, tak všichni mluvili o 3koních, i když oni 3kW jsou skoro 3 koně, takže je to jedno. nicméně bych se na konus vyprd, maximálně sportovní vložku...já jí měl v GIII 66kW a efekt jsem nepozoroval
Leden 22, 200817 r co jsem tak zjišťoval, tak všichni mluvili o 3koních, i když oni 3kW jsou skoro 3 koně, takže je to jedno. nicméně bych se na konus vyprd, maximálně sportovní vložku...já jí měl v GIII 66kW a efekt jsem nepozoroval mám na TDi sportovní vložku KN a pocitově je to nepatrný zlepšení, musí se teda prát, takže zase nesháním papír.filtr.
Leden 22, 200817 r mám na TDi sportovní vložku KN a pocitově je to nepatrný zlepšení, musí se teda prát, takže zase nesháním papír.filtr. Fakt? No ja jsem na to slysel zatim jen spatny zkusenosti. A vetsina se zase vratila k osvedcenym papirovym filtrum. Upraveno Leden 22, 200817 r od Doli
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.