Romariooo Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Já bych pana Jandu nezatracoval.Pořád si myslím,že je to odborník a věřim jeho slovům,že i když se uvádi u OII 77 kW tak ve skutečnosti tam je cca 85-88kW.Každý motor má nějakou odchylku a taky hodně záleži jak se zajede a tak.Mám od něj chip a podle mě to je profik.Bavil jsem se třema lidma ze servisu a potvrdili mě že i nová auta dle přání zákazniku vozí chipovat k Cimbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Taky mám R17 Continental Sport 3, uvidíme co vydrží.... Zimní mám taky R16 - Coltinental Já jsem měl jak už jsem psal pouze nějaké sporadické chyby na základě kterých mi byl přehrán software a těsnění klimatizace - jinak nic, doufám, že to nic vydrží.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Proč ne u tebe R18 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Fouknul jsem si na stroj přední a zadní lízátko, vypadá to ...suuuper. Jsem na těchto fotkách ale jako prase -- jezdím jako ďábel...! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Fouknul jsem si na stroj přední a zadní lízátko, vypadá to ...suuuper. Jsem na těchto fotkách ale jako prase -- jezdím jako ďábel...! Co to je?Přední a zadní lizátka??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 No tak lišty /optický tuning od Milotecu, pokud chceš detail vč. přesného názvu - najdi si Milotec.... Já tomu říkám lízátka,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Co takujete ? Já jedu občas na Shell, jinak většinou Benzina... Vnímáte nějaký rozdíly v chování u jednotlivých značek poh. hmot ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Co takujete ? Já jedu občas na Shell, jinak většinou Benzina...Vnímáte nějaký rozdíly v chování u jednotlivých značek poh. hmot ? Shell,OMW,Agip...nic jinyho! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Fouknul jsem si na stroj přední a zadní lízátko, vypadá to ...suuuper. Jsem na těchto fotkách ale jako prase -- jezdím jako ďábel...! O tom zadnim taky uvazuju, jak to tam mas prilepene? Nemas trosku vetsi foto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Je to všechno možné,těmi 50ti procenty jsem myslel co je motor schopen snést (zatížení) než by se mohl rozletět jako....Cimbu... nevím, když čtu Vaše názory čím dál více o něm pochybuji, ale... ke komu ? na koho je dnes spoleh, že to udělá odpovědně ? Těžko řešit, je to risk ! Zase na druhou stranu je fakt, že než nahodil výsledný graf na svých stránkách, čeal jsem max. 155 kw (30 navíc je reál). Nevím, počkám na realitu až s tím někdo přijde a podělí se o info z provozu... DPF je ale dobrá volba až na tak časté regenerace a to proto, že už nejsem jako komín když tomu trošku zatopím - ne ? Tak urcite tam nebude tech170kw, to je nemozne. Kdyz ne Cimbu tak Diesel Power, maximalne jeste Sportmotor. U tohohle je realna hranice vykonu 150kw, potom uz hrozi vazne poskozeni. O tom i vypovidaji upravy vyrobcu napr. Dieselpower upravuje na 190k kvuli spravnemu fungovani PDF. Pri vetsim vykonu hrozi caste zanaseni a poskozeni. Ten stejny vykon nabizi i firma ABT!!! Firma sportmotor (147kw) ma myslim chip pro TDI nasteveny velmi na hrane kdy uz mozna hrozi nejaka problematika s DPF,ale asi je to jeste v mezich...tezko rict. Realne hodnoty u TDI odhaduju na nejaky 130kw 370-380Nm. Chtelo by to postavit na brzdu, aby bylo jasno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Větší foto doplním zítra.... Nalepeno je to na (a teď nevím značku) spec. lepidle na sklo, dělal mi to servis a zatím drží .... Je to decentní a dost slušné - hlavně když to mám zrovna čisté !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Větší foto doplním zítra....Nalepeno je to na (a teď nevím značku) spec. lepidle na sklo, dělal mi to servis a zatím drží .... Je to decentní a dost slušné - hlavně když to mám zrovna čisté !! Ja bych to prave chtel nalepit necim co jeste pujde sundat...nejakou kvalitni oboustranou paskou nebo necim takovym... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Proč ne u tebe R18 ? Protože to byly další finance a navíc sem měl obavu kvůli komfortu, tak sem zatím nechal základ a až budu někdy dávat adaptabilní podvozek, tak potom nahodím 18" nebo 19". Jinak palivo beru na Shellce V-Power nebo Vervu na Benzině...a výjimečně ještě OMW, když není zbytí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Já změnil na plnou ... stejný jak u Fabie RS a teď nevím jaký to přesně byl..., ale měním každých 15000km vč. všech filtrů.Možná v něčem měl Janda pravdu - olej je cca. po 17000 km lidově k ničemu, potvrdil mi to ještě jeden / asi na tom něco bude. Rád bych znal i názor ostatních... Už se to tu řešilo několikrát, publikoval jsem tu i ofiko stanovisko Škoda Auto. Teď mi domů přišla publikace Škoda o prodloužených intervalech, nastuduju a povím víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 ..... Můžeš mi říct proč Tvé dva příspěvky po sobě jsou jen smailíky?! Buď ěnco napiš nebo radši nic. Fouknul jsem si na stroj přední a zadní lízátko, vypadá to ...suuuper. Jsem na těchto fotkách ale jako prase -- jezdím jako ďábel...! Větší foto doplním zítra....Nalepeno je to na (a teď nevím značku) spec. lepidle na sklo, dělal mi to servis a zatím drží .... Je to decentní a dost slušné - hlavně když to mám zrovna čisté !! A další věc, tohle téma je o chipu a ne o cloně na přední či zadní okno, které Ty navíc ještě říkáš lízátko, to patří jinam! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Čaute, ano - k poslednímu příspěvku - tohle téma je o chipu, máš pravdu. !!! Mám Ti snad kontrolovat každý tvůj příspěvek zda je či není k věci tohoto příspěvku ? Chceš si snad hrát na chytrého a navíc kontrolovat gramatiku ? Nechme toho.... Chci se zeptat, VERVU jsem ještě netankoval - jak to jede ? Je tam nějaký rozdíl ve výkonu nebo reakci plynu ? Četl jsem, že to má vyšší cetanové číslo a tak je spalování snadnější... Jaké zkušenosti s tím máte ? PS: Příspěvek je myšlen jako dotaz na výkon motoru na základě lepší směsi - takže příbuzné chipu .... T jen pro případ... Dík předem za informace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Můžeš mi říct proč Tvé dva příspěvky po sobě jsou jen smailíky?! Buď ěnco napiš nebo radši nic.A další věc, tohle téma je o chipu a ne o cloně na přední či zadní okno, které Ty navíc ještě říkáš lízátko, to patří jinam! Ale no tak... Parkrat uz jsem se taky prekliknul a co tam pak das, kdyz ten prispevek nemuzes vymazat? Vsichni nejsou moderatori... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Tak ta Verva je něco jako V-Power, čili aditivovaná klasická nafta a sice má o něco vyšší cetanový č. než normál diesel, ale v praxi bych neřekl, že to je poznat...ikdyž já na obyč naftu nejezdím, takže nemůžu srovnávat ...něco do sebe to jistě má, ale nic zásadního se čekat nemůže, prostě to vlastní "jádro" je pořád stejný, ať jdeš kamkoliv...ale mají oproti Shellu zajímavou cenu, takže proto tam občas zavítám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Vyzkouším, V-Power taky (ne tak často), ale taky tankuji - zcela běžně tam dávám i benzinu TOP-Q. Teď prubnu párkrát i tu VERVU. Benzina mě vykrmila a to díky darované kartě na 20.000,- od Škofinu při koupě vozidla. Je fakt, že VERVA a V-Power čistí líp, ale mě připadá (když natankuji TOP-Q), že jede líp při max. výkonu (plný kotel....). Žádný šroty bych tam nedal, ale teď je na řadě VERVA (u nás za 33,50) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Jo, tu kartu od Škofinu sem dostal taky...tenkrát ještě Verva nebyla, tak sem jezdil taky na normál TOP-Q ...nějak rychle se ale vybila, tak přišel na řadu Shell a u něj sem zůstal dodnes, až v poslední době občas zase ta Benzina...většinou když u Shellu není čas, nebo se mi nechce...naštěstí mám obě hezky po cestě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Kdyby jsi dnes kupoval znovu, jaké by bylo rozhodnutí : benzin../nafta...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Už jsem to říkal, šel bych do benzínu a nic by na tom nezměnil ani Common-rail...né, že bych nebyl s TDI spokojený, spíš naopak, ale prostě chtěl bych vyzkoušet zase něco jinýho a hlavně už moc neřeším spotřebu, takže benál by byla jasná volba...vyšší výkon, rajcovnější zvuk, měkčí chod...člověk má zkusit všechno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Já bych zůstal u TDI z prostého důvodu (osobního důvodu)... Hodně jezdím / převážně pracovně a rád si vychutnám jak pohodovou tak i vzrušující jízdu a k tomu nemusím mít vyšší spotřebu a 98 okt. Možná by to pro mně chtělo ještě jedno v benzinu jen tak na vyhrátí - neznáš blbého sponzora? S benzinem se dá vyhrát líp - to určitě, jenže svět je plný kompromisů..... Já jsem ale blázen a co udělám za rok/dva - nikdo neví.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Mně na té naftě principielně "vadí" jen jedna věc - prodleva turba...fakt by mě velmi lákalo zkusit 2.0 TDI 150kW s dvojitým přeplňováním, to musí být žrádlo...okamžitá reakce a vysoký výkon...navíc ve spojení s DSG a řazením pod volantem...to bych si nechal líbit, ale určo to hned tak nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 (editace) Mně na té naftě principielně "vadí" jen jedna věc - prodleva turba...fakt by mě velmi lákalo zkusit 2.0 TDI 150kW s dvojitým přeplňováním, to musí být žrádlo...okamžitá reakce a vysoký výkon...navíc ve spojení s DSG a řazením pod volantem...to bych si nechal líbit, ale určo to hned tak nebude. Myslis ten novej motor od Mercedesu? Editováno: 16. Duben 2008, autor: Doli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.