Grygy Vloženo 29. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2006 (editace) Luke:jasne , nemyslim motor jako takovy, ale spise veci kolem, jak sam pises a shodnem se,ehm o hlavu bych se mozna uz taky bal.Urcite uz je to velky skok, snad tam dat aspon turbo z 96kw, vstriky a pak i sportovni spojku, ale to uz jsme jinde, ze?=))Kolik ma vubec origo 77kw ten kroutak? Editováno: 29. Říjen 2006, autor: Grygy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 29. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2006 250Nm, ten muj chip byl na VAGem namerenych 355Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gogon Vloženo 30. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2006 mno čipovat to "jen" na 90kW se mi zdá zas zbytečné. Někde sem četl recenzi, že těch udávaných 77kW je minimum a naměřené hodnoty se pak pohybovaly až kolem 85kW. Už je to delší doba, co jsem to četl...a taky asi není brzda jako brzda,že. Ale v případě, že by snad na té recenzi něco pravdy bylo... zvyšovat výkon kvůli 5 - 10 kW...nevim nevim. Samozřejmě že pak je tam ještě ten krouťák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 30. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2006 Gogon:Nekteri to zvysuji i o 5kw A zvysit to o nejakych 20 koni, se me nezda malo.JAsne, o 50 koni to zni krasne, ze=)))Ale to myslim Luke muze asi povypravet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2006 jj, 50 koni je super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 30. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2006 Hany - no keď na niektoré veci nemáme tak krásne výrazy, musím si vypomáhať aj češtinou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaŠ Vloženo 3. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2006 mno čipovat to "jen" na 90kW se mi zdá zas zbytečné. Někde sem četl recenzi, že těch udávaných 77kW je minimum a naměřené hodnoty se pak pohybovaly až kolem 85kW. Už je to delší doba, co jsem to četl...a taky asi není brzda jako brzda,že. Ale v případě, že by snad na té recenzi něco pravdy bylo... zvyšovat výkon kvůli 5 - 10 kW...nevim nevim. Samozřejmě že pak je tam ještě ten krouťák Je to tak,verze 77kW ukazují na naší brzdě +-82kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 5. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2006 Proč se ve škodovce a v koncernu desítky a stovky lidí zabývají průběhem vstřikování paliva, spalování a podobně, když pak přijde nějaký "garážista" a načipuje jednotku..čímž docela určitě všechny ve vývoji vyladěné parametry nerozhodí.. Proto se pak namáhají části celého ústrojí víc, než je zdrávo.. kdyby tudy vedla cesta, tak předpokládám, že s tím přijde samotný koncern.. Proč asi tak vyladěné motory a jednotky nejdou rovnou z linky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 5. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2006 Opet dotaz, kterej uz tu padnul asi 80x, na netu asi 3209435x Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 To ale není dotaz, na který bych čekal odpověď... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miccap Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 Panove, ja si spis myslim, ze chipovat 77kw na nejakych 110kw je uz az moc prestreleno, takze jak pise luke, jemu uz odesla spojka a nekteri dalsi muzete cekat i jine veci.Myslim si, jit na takovych 90kw, poznali byste to taky, ale ten motor by to spise ustal. ono se běžně moc asi neví, že 77kW je jen papírová hodnota, na brzdě se naměří o 10 kW víc. takže těch 110 nebo 114 co dělá Cimbu není zas tak přehnaný. Slyšel jsem, že chipovat se má co nejdřív, určitě lepší ve 30 tis než ve 120, pak to prý může být problém, o tom nevím co soi myslet. M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 Ono to nie je žiadne tajomstvo, že motory koncernu VW majú na brzde tak o 10 kW viacej (nemyslím práve 40 kW HTP). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 Celý ten problém by asi vyřešilo, kdyby Škodovka měla svýho "dvorního" úpravce, (jako je např. AMG pro Mercedes, Hirsch pro Saab, atd..atd....)nepadala by záruka a vše by bylo v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jELDA Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 Celý ten problém by asi vyřešilo, kdyby Škodovka měla svýho "dvorního" úpravce, (jako je např. AMG pro Mercedes, Hirsch pro Saab, atd..atd....)nepadala by záruka a vše by bylo v pohodě to je hola pravda ... ale zase ta cena by byla asi nekde jinde nez se pohubuje u firem jako je cimbu , brazdil atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miccap Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 pak už by se asi nevyplatilo chipovat, ale koupit rovnou výkonnější verzi motorizace :-) pokud ovšem neuvažuje někdo o chipu RS :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 jasně, vždycky je "něco za něco", jinak ty www. stránky jsou celkem zajímavý! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jELDA Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 jasně, vždycky je "něco za něco", jinak ty www. stránky jsou celkem zajímavý! no kdyby jsi neco potreboval ... muzes se obratit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 to Jelda : nevím sice, kdo je Brázdil, nicméně by mě zajímalo, kde si přišel k těm svým hodnotám (160 - 170 PS a 360-370 Nm) ? Jednak to ani v těch tabulkách uvedený není a druhak je to oproti sérii víc než 50% nárůst, což je pochopitelně blbost, pokud to má být bezpečný. Například nárůst kroutáku o 120 Nm mi příjde notně přitažený za vlasy a pokud ti to tak opravdu nějakej dobrodruh "pošteloval" (samozřejmě, že to teoreticky jde), tak jseš žhavej adept hned na několik velkejch průserů. Ale o tom by ti něco povyprávěl Luke, kterýmu stačila odejít "jen" spojka, a to říká, že měl jen 350 Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 jasně, nebo někdo z mých známých Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jELDA Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 to Jelda : nevím sice, kdo je Brázdil, nicméně by mě zajímalo, kde si přišel k těm svým hodnotám (160 - 170 PS a 360-370 Nm) ? Jednak to ani v těch tabulkách uvedený není a druhak je to oproti sérii víc než 50% nárůst, což je pochopitelně blbost, pokud to má být bezpečný. Například nárůst kroutáku o 120 Nm mi příjde notně přitažený za vlasy a pokud ti to tak opravdu nějakej dobrodruh "pošteloval" (samozřejmě, že to teoreticky jde), tak jseš žhavej adept hned na několik velkejch průserů. Ale o tom by ti něco povyprávěl Luke, kterýmu stačila odejít "jen" spojka, a to říká, že měl jen 350 Nm. mrkni na avatar ... tam je auto co melo tyto hodnoty.... kdybych ho jeste mel klido bych te prijel presvedcit osobne ... a verim ze by jsi byl stejne vykulenej jako ja kdyz jsem s tim zacal jezdit . jinak jsem na aute najel 25tis - absolutne bez problemu pak prisla vymena za OII 1,9 TDI . neboj na pohadky o 50% narustu neverim ,uz jsem mel par aut a vim co je real a co ne . jinak pan Brazdil ...www.brazdil.com az budu mit chipnutou OII dam vedet az me neco odejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jELDA Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 jasně, nebo někdo z mých známých no problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 to Jelda : jsem z toho trochu magor. Na jakým autě jsou vlastně naměřený (nebo předpokládaný) ty hodnoty uvedený v avataru ? Já myslel, že na OII 1,9 TDI. Alespon to tak, jak to máš napsaný, na první pohled vypadá. A mimochodem, zrovna já bych asi moc vykulenej nebyl, protože tam mám ještě o malinko víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jELDA Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 to Jelda : jsem z toho trochu magor. Na jakým autě jsou vlastně naměřený (nebo předpokládaný) ty hodnoty uvedený v avataru ? Já myslel, že na OII 1,9 TDI. Alespon to tak, jak to máš napsaný, na první pohled vypadá. A mimochodem, zrovna já bych asi moc vykulenej nebyl, protože tam mám ještě o malinko víc. na Fabii RS ¨ co mas za motor ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jELDA Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 (editace) Editováno: 8. Prosinec 2006, autor: jELDA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 8. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 no, ono 25tis je vcelku malo. me odesla spojka prave po tech 25tis km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.