Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

Luke:jasne , nemyslim motor jako takovy, ale spise veci kolem, jak sam pises a shodnem se,ehm o hlavu bych se mozna uz taky bal.Urcite uz je to velky skok, snad tam dat aspon turbo z 96kw, vstriky a pak i sportovni spojku, ale to uz jsme jinde, ze?=))Kolik ma vubec origo 77kw ten kroutak?

Editováno: , autor: Grygy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno čipovat to "jen" na 90kW se mi zdá zas zbytečné. Někde sem četl recenzi, že těch udávaných 77kW je minimum a naměřené hodnoty se pak pohybovaly až kolem 85kW. Už je to delší doba, co jsem to četl...a taky asi není brzda jako brzda,že. Ale v případě, že by snad na té recenzi něco pravdy bylo... zvyšovat výkon kvůli 5 - 10 kW...nevim nevim. Samozřejmě že pak je tam ještě ten krouťák B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
mno čipovat to "jen" na 90kW se mi zdá zas zbytečné. Někde sem četl recenzi, že těch udávaných 77kW je minimum a naměřené hodnoty se pak pohybovaly až kolem 85kW. Už je to delší doba, co jsem to četl...a taky asi není brzda jako brzda,že. Ale v případě, že by snad na té recenzi něco pravdy bylo... zvyšovat výkon kvůli 5 - 10 kW...nevim nevim. Samozřejmě že pak je tam ještě ten krouťák B)

Je to tak,verze 77kW ukazují na naší brzdě +-82kW :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč se ve škodovce a v koncernu desítky a stovky lidí zabývají průběhem vstřikování paliva, spalování a podobně, když pak přijde nějaký "garážista" a načipuje jednotku..čímž docela určitě všechny ve vývoji vyladěné parametry nerozhodí.. Proto se pak namáhají části celého ústrojí víc, než je zdrávo.. kdyby tudy vedla cesta, tak předpokládám, že s tím přijde samotný koncern..

Proč asi tak vyladěné motory a jednotky nejdou rovnou z linky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, ja si spis myslim, ze chipovat 77kw na nejakych 110kw je uz az moc prestreleno, takze jak pise luke, jemu uz odesla spojka a nekteri dalsi muzete cekat i jine veci.Myslim si, jit na takovych 90kw, poznali byste to taky, ale ten motor by to spise ustal.

ono se běžně moc asi neví, že 77kW je jen papírová hodnota, na brzdě se naměří o 10 kW víc. takže těch 110 nebo 114 co dělá Cimbu není zas tak přehnaný. Slyšel jsem, že chipovat se má co nejdřív, určitě lepší ve 30 tis než ve 120, pak to prý může být problém, o tom nevím co soi myslet.

M

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celý ten problém by asi vyřešilo, kdyby Škodovka měla svýho "dvorního" úpravce, (jako je např. AMG pro Mercedes, Hirsch pro Saab, atd..atd....)nepadala by záruka a vše by bylo v pohodě

to je hola pravda ... ale zase ta cena by byla asi nekde jinde nez se pohubuje u firem jako je cimbu , brazdil atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Jelda : nevím sice, kdo je Brázdil, nicméně by mě zajímalo, kde si přišel k těm svým hodnotám (160 - 170 PS a 360-370 Nm) ? Jednak to ani v těch tabulkách uvedený není a druhak je to oproti sérii víc než 50% nárůst, což je pochopitelně blbost, pokud to má být bezpečný. Například nárůst kroutáku o 120 Nm mi příjde notně přitažený za vlasy a pokud ti to tak opravdu nějakej dobrodruh "pošteloval" (samozřejmě, že to teoreticky jde), tak jseš žhavej adept hned na několik velkejch průserů. Ale o tom by ti něco povyprávěl Luke, kterýmu stačila odejít "jen" spojka, a to říká, že měl jen 350 Nm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Jelda : nevím sice, kdo je Brázdil, nicméně by mě zajímalo, kde si přišel k těm svým hodnotám (160 - 170 PS a 360-370 Nm) ? Jednak to ani v těch tabulkách uvedený není a druhak je to oproti sérii víc než 50% nárůst, což je pochopitelně blbost, pokud to má být bezpečný. Například nárůst kroutáku o 120 Nm mi příjde notně přitažený za vlasy a pokud ti to tak opravdu nějakej dobrodruh "pošteloval" (samozřejmě, že to teoreticky jde), tak jseš žhavej adept hned na několik velkejch průserů. Ale o tom by ti něco povyprávěl Luke, kterýmu stačila odejít "jen" spojka, a to říká, že měl jen 350 Nm.

mrkni na avatar ... tam je auto co melo tyto hodnoty.... kdybych ho jeste mel klido bych te prijel presvedcit osobne ... a verim ze by jsi byl stejne vykulenej jako ja kdyz jsem s tim zacal jezdit .

jinak jsem na aute najel 25tis - absolutne bez problemu pak prisla vymena za OII 1,9 TDI .

neboj na pohadky o 50% narustu neverim ,uz jsem mel par aut a vim co je real a co ne .

jinak pan Brazdil ...www.brazdil.com

az budu mit chipnutou OII dam vedet az me neco odejde :);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Jelda : jsem z toho trochu magor. Na jakým autě jsou vlastně naměřený (nebo předpokládaný) ty hodnoty uvedený v avataru ? Já myslel, že na OII 1,9 TDI. Alespon to tak, jak to máš napsaný, na první pohled vypadá. A mimochodem, zrovna já bych asi moc vykulenej nebyl, protože tam mám ještě o malinko víc. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Jelda : jsem z toho trochu magor. Na jakým autě jsou vlastně naměřený (nebo předpokládaný) ty hodnoty uvedený v avataru ? Já myslel, že na OII 1,9 TDI. Alespon to tak, jak to máš napsaný, na první pohled vypadá. A mimochodem, zrovna já bych asi moc vykulenej nebyl, protože tam mám ještě o malinko víc. :D

na Fabii RS :huh: ¨ :blbec:

co mas za motor ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...