Publikováno Listopad 26, 200915 r Dokaže mi nekdo poradit co mi pise VAG?auto normalne jede naplno bez problemu,nežere olej atd...Jde mi hlavne o tu chybu 17608-koukal jsem i do VIS a nic o tom nepisou...diky moc Číslo dílu: 06A 906 032 BJ Díl a/nebo verze: 1.8L R4/5VT G 0002 Kódování: 11500 Číslo dílny: WSC 24261 2 závad nalezeno. 17608 - obtokovy ventil vzduchu turbokompresoru (N249) - mech. chyba P1200 - 35-00 - - 18010 - napajeci napeti svorka 30 - napeti prilis male P1602 - 35-10 - - - Sporadická
Listopad 27, 200915 r No tuto chybu mam taky. Ale na kalsice AUM. Zprvu nic, vse fungovalo v poho, ale nyni to tlaci do 3 tis, pak " jako kdyby automat preradil " a zase taha dale. Nechce se me prozatim davat zbytecne penize za novy ventil, tak zjistuju jestli to nemuze byt zase nejaka hadicka jak je u techto motoru zvykem.
Listopad 27, 200915 r Tak to jo. S hadickami som si svoje uzil u 1,8 T. Dost pravdepodobna zavada na tychto motoroch. Skontroluj tesnost a potom vymen ventil.
Listopad 27, 200915 r Jo jo ,nejdřív koukni na hadice dost částá závada,i mě to hlásilo tuto chybu,ventil jsem měl venku a vpoho....
Říjen 5, 201014 r No tuto chybu mam taky. Ale na kalsice AUM. Zprvu nic, vse fungovalo v poho, ale nyni to tlaci do 3 tis, pak " jako kdyby automat preradil " a zase taha dale. Nechce se me prozatim davat zbytecne penize za novy ventil, tak zjistuju jestli to nemuze byt zase nejaka hadicka jak je u techto motoru zvykem. Zdravim, mam stejny problem jako Vy. Mate tenhle problem vyreseny a jak ? Dekuji moc zas odpoved
Říjen 5, 201014 r Je to prasklá membrána V Bov ventilu. Zkuste nasát pusou, musí udržet podtlak. Jinak vyměnit
Říjen 6, 201014 r Je to prasklá membrána V Bov ventilu. Zkuste nasát pusou, musí udržet podtlak. Jinak vyměnit Diky, je to v servisu, kde to snad zkusi. Protoze je tam blow off ventil, ktery neni originalni, takze tam ted dava original veci a uvidime jestli to pomuze a kdyz ano, tak se bude postupne vse vracet, cim to bylo nebo je. Snad to nebude nic zahadneho a prijdou na to. Kazdopadne jsem mu Vas prispevek napsal a snad to tim bude. Rad vyslechnu dalsi rozumne nazory. Dekuji
Říjen 6, 201014 r Zdravím, když už jsme u těch ventilů. Mám RS, takže motor AUQ. Současný problém: Někdy se mi stává, že když vytáčím některé rychlosti až někam k omezovači (nejčastěji 2), tak nějak při 6500 ot./min auto jakoby ubere, pak zase zabere a končí to normálně omezovačem. Nedávný problém: Párkrát se stalo, že po větším vytočení motor skočil do nouzového režimu. Po vypnutí a nastartování opět v pohodě. Ted tento problém zmizel, ale dělá to ten první problém. Byl jsem na VAGu a vyskočila mu tam chyba, že je něco s tím přepouštěcím podtlakovým ventilem u turba. říkal, že může být zarezlý a nebo natrhlá membrána v tom podtlaku a proto se včas neotevře a vznikne přetlak v potrubí a motor přeskočí do nouzáku. Zároveň to vyhodilo chybu: překročení otáček motoru. Nevím tedy jestli můj současnýí problém a ten předchozí souvisí, nebo jestli náhodou není teď problém v BOV, který by třeba přepuštěl nějak jindy než má...??? Moc díky za rady a tipy Jarda
Říjen 14, 201014 r Muj problem byl : chyba 17608 mech.zavada (hodnekrat reseno) v mem pripade to bylo neoriginalnim BOV (original a zmizelo ta chyba). Dale pri 3tis otacek to jakoby prestalo jet a pak se to pomalu chytlo a vystrelilo. Venku bylo turbo, ktere proslo "repasi", tim to ovsem nebylo vymena podezrelich hadicek na prasknuti, vymena ventilu N75 a N269. Ale nakonec se prislo na to, ze palivove cerpadlo dava tlak 2bar, ale melo by davat vic. Dalo se tam jiny cerpadlo a to dava 3,1 baru a problem je vyresen. Osobne jsem se s tim jeste nesvezl, takze nemuzu s jistotou rici, ze je to vyresene na dobro. Snad to nekomu pomuze.
Listopad 22, 201014 r taky jsem mel tuhle zavadu, hned jsem koupil novej ventil ale pak jsem nasel jednu netesnou podtlakovou hadici... tzn. ventil jsem koupil zbytecne kdyby mel nekdo zajem tak muzu prodat
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.