Přejít na obsah

Zadní kotoučové brzdy Fábia


Petrando

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

speedy gonzales: No to je dost relativni.

Vidim, ze mas v podpisu uvedeny pneu 195/50R15.

Co mela obuto ta HTP?

Narazim na to, ze jestli mas napr. Pirelli P6000 ve vyse uvedenem rozmeru a HTP bylo na Matador Elite 165/70R14, nemuzes to rovnat, to proste nejde. Obuj to stejne, pak se to da.

Ja to zkousel, rozdil na brzdne draze ze 100km/h je cca 1m, coz by se dalo (kdyby se chtelo) vztahnout na chybu mereni.

Takhle jednoduse se to neda proste rict...

Pocitove jsou ovsem kotouce lepsi, to je pravda. Vetsi rozdily by se mozna ukazaly pri vetsim zatizeni, treba v horskych sjezdech...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mam kotouče i vzadu. Auto brzdilo perfektně, ale postupně pozoruju jak brzdy vadnou - prostě dupnu na brzdu a brzdí to méně než předtím (aspoň se mi zda). A tak přemyšlím čím to je - kotouče, obložení, něco z hadicama, kapalina, posilovač - poraďte - zkušenosti.

2002, necelých 80000km, vše puvodni

dík moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

80 se ti zda malo??? Me teda tak akorat... Ja mam temer 75 tisic a kotouce jsou zrale na vymenu. A to zdaleka!!!!! nejsem zadny brzdovy hamtator. Brzdim zlehka, pouzivam k brzdeni motor a snazim se o plynulou jizdu. Takze bych rekl, ze brzdy vydrzely tak akorat! A ty si jeste stezuj :D

Octavia je s podobnym motorem asi o 50 kilo tezsi nez fabia... Hmotnosti to nebude...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

80 se ti zda malo??? Me teda tak akorat... Ja mam temer 75 tisic a kotouce jsou zrale na vymenu. A to zdaleka!!!!! nejsem zadny brzdovy hamtator. Brzdim zlehka, pouzivam k brzdeni motor a snazim se o plynulou jizdu. Takze bych rekl, ze brzdy vydrzely tak akorat! A ty si jeste stezuj :D

Octavia je s podobnym motorem asi o 50 kilo tezsi nez fabia... Hmotnosti to nebude...

Kolik stojí takové kotouče + desky (předek, zadek). Je to složité na vyměnu doma pro normalně zručneho člověka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem dával teď nové přední kotouče a mam v kufru i nové zadní kotouče... + destičky... Brembo na předek mi stálo asi 1200 za jeden +- stovka až dvě... zadek vyšel za oba 1400 a nějaký drobný... Ale to brembo má i nějakou speciální úpravu povrchu a kontrolu na opotřebení... Musím jenom vynachválit.. A jak tady již někdo psal.. na brzdách vůbec nešetřit. nestojí to za to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nerekl bych "na brzdach nesetrit". Spis nekupovat noname. Podle me jsou maximalne dostatecnym resenim originalni komponenty. Nejsou drahe a pritom jsou kvalitni a trvanlive.

No dobře, já myslel, že si raději koupím o něco lepší kotouče, né ty nejlepší, prostě o něco lepší, protože si myslím, že brzdy jsou hodně důležité.. Samozřejmě, že originální díly nemůžou být špatné..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale aj u originálnych dielov je viac výrobcov. Tak by som u bŕzd uprednostnil ATE.

A to jako přímo ve škodovce mi nabidnou brzdy od více výrobcu nebo je lepší někde jinde - někde na netu?

Jasný, na netu toho máš mraky, dražší, levnější... Záleží jen na tobě kolik do toho chceš investovat.. Nebo neznačkový servisy... Objednávají mnohem levnější díly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...