Nicholas Vloženo 2. Prosinec 2009 Vloženo 2. Prosinec 2009 Máte někdo zkušenost s dodělávkou ukazatele tlaku v pneumatikách (TPM)? Má to vůbec praktický smysl (zda-li to pracuje očekávaným způsobem), nebo je to jen tlačítko a kontrolka navíc? Citovat
rolbař Vloženo 3. Prosinec 2009 Vloženo 3. Prosinec 2009 dodělávka je bezproblémů. Funkčnost je tu už popsaná, není to 100%, ale vesměs to dokáže zachránit gumu před totální destrukcí (pokud tomu věnuješ pozornost) Ale senzory tlaku v každé pneumatice, jako to má třeba Tuareg to nenahradí Citovat
j0ska Vloženo 3. Prosinec 2009 Vloženo 3. Prosinec 2009 Funkčnost fakt není na 100%. BTW. Co obnáší dodělávka? Musí se měnit jednotka ABS? Citovat
rolbař Vloženo 8. Prosinec 2009 Vloženo 8. Prosinec 2009 jednotka se měnit nemusí, stačí nadrátovat a nakódovat Citovat
wrc5 Vloženo 5. leden 2010 Vloženo 5. leden 2010 Ahojte nechcem zakladat novu temu tak sa opytam tu: Vedel by niekto namontovat potrebne prislusenstvo a spojazdnit senzory na priame meranie tlaku v pneu tak aby sa to zobrazovalo na Maxi dote pripadne na colombovi? Mam na mysli tak ako v Passate alebo Audi tlak a teplota. Dakujem Citovat
krysolet007 Vloženo 24. leden 2010 Vloženo 24. leden 2010 Tlačítko sehnat neni problém, ale co ještě bude potřeba? Bude nutné tahat kabely nebo je to připravené? Díky Citovat
DRYVER Vloženo 30. leden 2010 Vloženo 30. leden 2010 Priprave nejspis nebude nic. Vse se bude muset natahat znovu. Mate nekdo odhad na kolik takova sranda vyjde? Co vse to obnasi? Citovat
Pavel 5 Vloženo 5. Červen 2010 Vloženo 5. Červen 2010 Nechal jsem přezout nové gumy a asi po 30 km se rozsvítila kontrolka tlaku.Tlak je u všech kol stejný.Kde je problém? Citovat
paldous Vloženo 5. Červen 2010 Vloženo 5. Červen 2010 tak se mi zda ze v navodu je psano ze se maj nahustit vsechny kola a pak se nejak nastavit nebo vynulovat referencni hodnota od ktere to pak bude snimat...skus kouknout do navodu Citovat
viewer Vloženo 5. Červen 2010 Vloženo 5. Červen 2010 Podrž několik vteřin zmáčknutý ten knoflík až uslyšíš akustický signál, tím se to zresetuje a mělo by to zhasnout... Citovat
Pavel 5 Vloženo 5. Červen 2010 Vloženo 5. Červen 2010 Podrž několik vteřin zmáčknutý ten knoflík až uslyšíš akustický signál, tím se to zresetuje a mělo by to zhasnout... Vše OK Citovat
Petr Black Vloženo 21. Červen 2010 Vloženo 21. Červen 2010 Dobrý den, kontrola tlaku v pneumatikách se mi zdá jako užitečná funkce. Už jsem měl v plánu si ji nechat i dodatečně domontovat, ale pohořel jsem hned v prvním servise kde mi řekli, že se to nedá dodělat. Ale zjistil jsem že se dá kabeláž, tlačítko koupit a nakódovat. Ptám se tedy jestli neznáte někoho, nebo přímo servis kde to dělají? Mám O2 před FL rok výroby 2006. Nevím jestli to pomůže, ale auto je vybaveno ESP. děkuji za odpověď Citovat
Petr Black Vloženo 4. Červenec 2010 Vloženo 4. Červenec 2010 Zdravím všechny, tak hlásím, že jsem si úspěšně nechal domontovat TPM. Pro profíka necelá hodinka práce a cena? Světe div se, cena jen 1000kč. Prostě bomba, ještě levnější než když si to necháte origo od výrobce za 1800kč. Spokojenost, za ten pakatel doporučuji naprosto všem. Tak hojte. Citovat
Petr Black Vloženo 29. Září 2010 Vloženo 29. Září 2010 Mám takovou zvláštnost a vlastně i dotaz. Dneska jsem jel z daleka a hlavně po dálnicích. Během cesty jsem měl zapnutý tempomat a najednou "zemřel", tedy úplně se vypnul. Zapínal jse ho a vypínal, ale vůbec nereagoval. Myslel jsem že tedy odešel. Zhruba po 60km se ale rozsvítila kontrolka tlaku pneumatik. Myslel jsem za to, že elektrika se úplně zblaznila. Na benzínce jsem zistil že tři kola jsou podhuštěné a vše napravil. Tlačítkem SET! jsem uložil nové informace a pokračoval v cestě. Najednou jsem zjistil, že tempomat funguje. Je tedy možné že kontrola pneumatik vydala signál že něco není v pořádku a tempomat (automatizovaný proces) se odpojil dokud nebyla sjednaná náprava? V podstatě by to bylo logické. Citovat
acek Vloženo 30. Září 2010 Vloženo 30. Září 2010 Souvislost to mít nebude mě se taky občas vypne tempomat ale už jsem přišel na to čím to je, stačilo sešlápnout brzdu a pak jsem chtěl znovu aktivovat tempomat a nic.Až jsem zkusil šlápnout na brzdu jen na kraj a smeknout nohu z pedálu a ten trochu bouchne a tempomat zas funguje takže je to ve spínači na brzdy tam hledej chybu blnoucího tempomatu.A co se týče gum jak je možný že si měl podhuštěný hned tři? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.