Publikováno Duben 24, 200619 r Ahoj, chtěl jsem Vás poprosit o radu. Na mé Oktávce 1.6GLXi, 75kW, r.v.1999 mi při zahřátí motoru začnou kolísat otáčky volnoběhu (výchylka o cca 150ot/min). Na jízdu to nemá žádný vliv, když přidám, motor jde v pohodě za plynem a nijak se "nedusí". Jen ten běh naprázdno, zatím mne to nijak moc neomezuje v jízdě, ale mám trochu strach, aby se nejednalo o počátek nějaké devastační závady Snad jsem to popsal, na takříkajíc laika, srozumitelně. Děkuji za rady o co se jedná i s případnou finanční náročností. Díky.
Duben 24, 200619 r Ahoj, chtěl jsem Vás poprosit o radu. Na mé Oktávce 1.6GLXi, 75kW, r.v.1999 mi při zahřátí motoru začnou kolísat otáčky volnoběhu (výchylka o cca 150ot/min). Na jízdu to nemá žádný vliv, když přidám, motor jde v pohodě za plynem a nijak se "nedusí". Jen ten běh naprázdno, zatím mne to nijak moc neomezuje v jízdě, ale mám trochu strach, aby se nejednalo o počátek nějaké devastační závady Snad jsem to popsal, na takříkajíc laika, srozumitelně. Děkuji za rady o co se jedná i s případnou finanční náročností. Díky. Hoj, uz to tu nekolikrat bylo, zkus vyhledavani. Ale vseobecne vzato je to nemoc tehle motoru (teda spis toho okolo, motor je ok, delaj to blby cidla atd.) Pokud nenajdes, napisu, cim vsim to muze byt, ale uz se to tu prave i rozsahlejc probralo....
Duben 24, 200619 r Autor Díky, zkusím se podívat, i když už jsem to tu jednou projížděl a nic nenašel Ale opakování je matka moudrosti, tak si to zopakuji.
Duben 24, 200619 r Díky, zkusím se podívat, i když už jsem to tu jednou projížděl a nic nenašel Ale opakování je matka moudrosti, tak si to zopakuji. Pokud nenajdes, dej echo
Duben 24, 200619 r Všeobecně nejčastěji tam bývá prasklá hadice sání. Mno jo, jedna z moznosti, taky sem ji menil, ale az jako posledni ze vsech tech moznosti
Duben 24, 200619 r No tak uz tu par veci padlo, tak jdeme dal, skrtici klapka byva asi nejcastejs, ta dira v ty harmonicce sani taky byva, dal odchazi snimac otacek a cidlo chladici kapaliny (to spis min), dal muze byt dira ve vlnovci vyfuku, coz se taky nejdriv chova nenapadne. Nebo i svicky ci jejich kabely obcas zlobivaj, ale na to bych to nevidel. To je asi tak vsechno, aspon myslim, ze sme na nic nezapomneli.
Duben 25, 200619 r Hele me kdyz kolisaly otacky az mi i chcipal motor, tak jsem mel prave prasklou napinaci kladku a ucpanej jeden ventil od nejakyho hnusu . Po vycisteni a vymene ty kladky bylo zas vse ok. Zkus na to juknout.
Duben 25, 200619 r Autor Všem tisíceré díky, asi dojde na to, čeho jsem se bál Na návštěvu Škoda servisu, jelikož se necítím na to hrabat se všech těch věcech se svými schopnostmi a navíc na ulici. Až do nynějška jsem měl auta u nichž metoda pokus - omyl nebyla až tak drahá
Duben 25, 200619 r v servise, ak nemáš známosti tak ťa riadne ojebú, ako skoro každého a potom ti naúčtujú takú pálku, že sa s toho posereš
Květen 16, 200619 r Autor Tak Vám ještě dlužím rozuzlení příběhu... Byl jsem v autorizovaném servisu, tam mi auto napíchli na počítač, zjistili, že je vše ok a poslali mne domů s tím, že u mého typu motoru je kolísání otáček volnoběhu normální. Zaplatil jsem 0 Kč, kolísám dál
Květen 17, 200619 r Hele me kdyz kolisaly otacky az mi i chcipal motor, tak jsem mel prave prasklou napinaci kladku a ucpanej jeden ventil od nejakyho hnusu . Po vycisteni a vymene ty kladky bylo zas vse ok. Zkus na to juknout. Nemohu jinak, tipuji na prisavani falesneho vzduchu, nekde za vahou. HM
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.