Přejít na obsah

Řazení u nových Octavií Tour 1.6 75 kW


pmasek

Doporučené příspěvky

Odpoledne mě volal servis že mám dojet na další pokus, prý tentokrát to bude AGR ventil, mám zatím jejich vstřikovací ventily a zapalovací svíčky které asi půjdou zpět. Už mě to začíná srát, tak jsem napsal nabroušený mejl do ŠA ale zatím se nikdo neozval. Jak tu čtu s tím cukáním nás asi bude víc, nenechte se odbýt zřejmě o tom v ŠA dobře ví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reklamace konečně vyřešena výměnou AGR ventilu, technik přiznal že je závada v ŠA známá, teď motor necuká ani náhodně neucukne konečně jezdím a řadím bez problémů, nenechte se odbýt včas to řešte ne jak já po 6 tis. s cukáním. Starý ventil měl jinak těleso z plastu nový je celý z kovu a při výměně jsem se díval na potrubí od filtru ke klapce a bylo zasrané jak jetel za odvzdušněním u nalévacího hrdla oleje - fuj hnus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

nazdar,

tak pridam aj do tohto vlakna moju skusenost. Sledujem uz druhy rok tento server (odkedy som kupil octaviu tour 1.6/75kw), a odhodlal som sa podelit o skusenost, resp. radu... Prakticky od nova mam pocit velkej vole radenia/radiacej paky, co mi dosvedcili aj znami mechanici. V servise u predajcu mi ochotne chceli pomoct... V priebehu dvoch rokov to zoradovali asi sest krat, aj s vymenou spodnej kulisy a posledne prevodoveho oleja. Stale je to vsak nanic, mam najazdene 33 000km (polovicu po dialniciach) a radicka je volna, radenie je hlucne, mam pocit, ze to pri radeni kdesi stale zadrhava...takto som si nove auto nepredstavoval... Vdaka za Vas cas

Editováno: , autor: petros1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najeto 13tis. teď zase pro změnu zazlobí 3., šaltrpáka je nějaká volnější v neutrálu. Když jsem viděl jak ten ušmudlaný mastiflinta mění vadný EGR, vrací původní vtřiky a svíčky taky jsem trpěl, a vše mu kontroloval pod rukama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, v listopadu 2009 jsem koupil přímo v zákaznickém centru Škoda v MB Octavii Tour 1.6 a ani jsem z jejich předávací haly nevyjel, protože už tam jsem nezařadil dvojku!!!!!!! Ihned si to tam nechali a po mém nepříjemném výstupu mi na dva dny "zalepili" hubu Yetim 1.8 TSi. Za dva dny mi volali že je závada odstraněna, že seřídili řazení a je to. Jenže mě se to řazení pořád nezdá, jde ztuha, dlouhý krok, výrazná neutrální poloha, přez kterou když řadíte třeba ze 3 na 4 tak se tam řadička pomalu zasekne jako v dolíčku. Ještě ke všemu je neutrál mírně vpravo, ale to jsem koukal že mají všechny Toury. Nechápu!!! Jel jsem do autorizovaného servisu do Auto Zítka Sukorady, tam se projeli a říkali, že takhle ztuha to řadí u 1.6 normálně, že to je běžný. Dokonce v tom zákaznickém centru jeden mechanik povídal když mě viděl s TOURem zajíždět zpět do vrat, jé, už zase další řezení na benzínu. Co s tím, tohle přeci není normální :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar, tak potvrdzujem uz podruhykrat v tomto vlakne - radenie mi uz zoradovali 5x, hlavny technik pre Skodu na Slovensku uznal, ze tam nie je nieco OK. Posledne to zasa nastelovali, tentokrat dvojka a trojka tam rupne ako na traktore, vola v neutrali je obrovska, pri radeni to nejako skripe. Ano, radicka bol tiez nahnuta vpravo...Jednoznacne to ich "odbornymi" zasahmi rozbabrali tak, ze som rad, ze to este radi... Do konca dvojrocnej zaruky mi ostavaju dva tyzdne, ziadal som vymenu vozidla. Samozrejme, nie je to mozne, z MB ma presmerovali na Slovensku centralu, tam zistovali situaciu a skonstatovali, ze je vsetko v poriadku...Majitel predajne navrhol jedine - nech to dam na sud...na Slovensku...!!! Ale kym sme zdravi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nazdar, tak potvrdzujem uz podruhykrat v tomto vlakne - radenie mi uz zoradovali 5x, hlavny technik pre Skodu na Slovensku uznal, ze tam nie je nieco OK. Posledne to zasa nastelovali, tentokrat dvojka a trojka tam rupne ako na traktore, vola v neutrali je obrovska, pri radeni to nejako skripe. Ano, radicka bol tiez nahnuta vpravo...Jednoznacne to ich "odbornymi" zasahmi rozbabrali tak, ze som rad, ze to este radi... Do konca dvojrocnej zaruky mi ostavaju dva tyzdne, ziadal som vymenu vozidla. Samozrejme, nie je to mozne, z MB ma presmerovali na Slovensku centralu, tam zistovali situaciu a skonstatovali, ze je vsetko v poriadku...Majitel predajne navrhol jedine - nech to dam na sud...na Slovensku...!!! Ale kym sme zdravi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Reklamace konečně vyřešena výměnou AGR ventilu, technik přiznal že je závada v ŠA známá, teď motor necuká ani náhodně neucukne konečně jezdím a řadím bez problémů, nenechte se odbýt včas to řešte ne jak já po 6 tis. s cukáním. Starý ventil měl jinak těleso z plastu nový je celý z kovu a při výměně jsem se díval na potrubí od filtru ke klapce a bylo zasrané jak jetel za odvzdušněním u nalévacího hrdla oleje - fuj hnus.

Tak mám už taky vyřešenou reklamaci cukání, vyměněn EGR ventil a je to dobrý a i to líp jede.

Jo a auto tam bylo dva dny a dostal sem náhradní vůz a jak řekl technik "po dohodě se ŠA" byl vyměněn ten EGR ventil, tak to asi bude bolístka...

No ale tedˇ jezdím a už je to pohoda, předtím mě to míchalo jak si pocukávala a byl sem překvapenej že ani nedělali žádný uhejbačky a vše vyřídil servis na 1. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj, než jsem si šel pro svou novou Tourku 1.6 (před měsícem) četl jsem toto vlákno a docela mě problémy s řazením zde popsané vyděsily.. nicméně (musím zaklepat) u řazení zásadní problém nepozoruji. Jediné co mi trošku vrtá hlavou je vůle řadící páky. U firemní Tour 1.9 TDI co má 100 000 KM je řadící páka příjemně tuhá, u mé je na můj vkus docela vůle v neutrálu i např. při 3. zařazeném stupni. Vím že podobný problém se tady už popisoval. Jen se chci zeptat zda to má smysl řešit popř. zda to můžu v servisu "dotáhnout" nebo je to vlastnost jiného mechanismu řazení než u TDI.

Jinak přeji všem mnoho šťastných km s novými Tourkami :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak, nechám to asi být...dneska jsem si všiml že něco začalo lehce vrzat na nerovnostech, tak počkám, co to ještě udělá :) Snad už toho moc nebude... Na druhou stranu trochu stichly zámky zadních sedadel, tak si asi musí všecho posedat:-) K té vůli - koukal jsem se pod manžetu a trošku to chodí kolem té bílé koule. Jak je to po tom roce ? Je to stejné nebo se to zhoršilo? A jinak, jak hodnotíš auti po roce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

po roce ? až na to opravdu velké trápení s egr ventilem (servis na pikaču) a zpočátku nerozchozeným řazením nic podstatného. Nechával jsem si doseřídit zámek PZ dveří - lehce klepal a hrbolech, mám objednanou novou folii do LP dveří - když stojím bokem na svahu asi po ní stéká voda na gumový koberec pod nohy, při sklopené protisluneční cloně řidiče v uchycení lupká, na tu kouli se podívám, cca od 10tis. nepozoruju žádnou změnu v řazení už jde líp možná jsem si zvykl ale na O2FL1.6 nemá tam je řazení super. Spotřeba je hodně dle stylu jízdy, dlouhodobá 7,3 , oleje jsem doléval 0,4L (do služební O2FL1.6 při stejných km už 1L). Teď ještě dám folie až bude čas a chystám se na svou první cestu autem na Jadran.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

U nové Škody Octavia II 1.6 (koupě listopad 2009) mám též problém s řazením, ale nikde jsem zde o něčem podobném nečetl, tak ho trochu popíši.

Občas po couvání tam dám (přes neutrál) jedničku, ale místo ní tam skočí opět zpátečka a jede to tedy dozadu místo dopředu. Je to k vzteku (ostatní řidiči si jistě myslí něco o lemplovi), ale je to i nebezpečné - než si to člověk uvědomí, už může být někdo vzadu za autem na něco přimáčknutý.

Podtrhuji - nejedná se o omyl při stlačování/nestlačování řadicí páky mezi 1.stupněm a zpátečkou: se starou Octavií jsem jezdil 10 let a nikdy se mi toto nestalo.

Již 4x jsem s tím byl v servisu, jednou vyměnili kulisu řazení a pokaždé mi tvrdí, že se závada neprojevila a že se to určitě časem ochodí. Mám najeto 8000 a je to spíš horší (častější) než na začátku.

Nesetkal se náhodou také někdo s tímto problémem a případně nezná řešení?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesedám prakticky denně z O1 do O2 a u dvojky je citlivější řazení ale toto se mi ještě nestalo, na Touru mám už 20.000 km a vyjímečně tam jde hůř za 1., absolvoval jsem teď Chorvatsko bez problémů, spotřeba tam 5,8 s lehkou nohou bez klimy 4 osoby + plný kufr a zpět 6,8 s klimou na max. rychlostní limity a cca 80% jen dálnice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...