Přejít na obsah

Odstranění DPF filtru částic


TDIfun

Doporučené příspěvky

nesmysl to není, vím, co ke mne jezdí, jasné, na tacho svítí většinou jiný údaj o km....DPF tyto km vydrží, záleží přesně jak píšeš, na kvalitě paliva a nesmí být vada okolo motoru. 

Ano, auto u nás dle současných norem projde skrz ME, ale ono se to časem změní.

Proč katalyzátor? proč se do aut asi dává....

Koneckonců je mi do toho prd, ale auto bez DPF není ok, koneckonců dýcháme to my všichni..... čim víc se jich vyndá, tím líp se nám tu bude žít....

Klasická česká nátura, něco s tím je, vyřežem to, ochčijem to, bez ohledu na to, proč se to stalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

zdravím pánové, zrovna se mi včera objevila zase kontrolka DPF, jel jsem dálku na spotřebu tak jsem to nechtěl trápit ale to byla velká chyba, po 20km se rozsvítil i vrtulník a začlo blikat žhavení a palubní PC hlásí motor do dílny. LDe toho co jsem tu prečetl je už DPF KO pokud se nemýlím.

 

Uvažuji o vykuchání, ale trochu se bojim těch emisí, ani ne tak u nas v ČR, ale spíš v zahraničí když se pojede do chorvatska nebo tak :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Mám najeto zhruba 10 000km od odstranění a zatím v pohodě. Je pravda, že to auto tak nějak jinak smrdí, ale zatím nemám žádnej černej nárazník, jak mi tu kdosi předpovídal :-) (bílá barva). Jen mi teď asi odchází turbo :-/, v rozmezí 1500-2100rpm (jak kdy) mi to tak nějak divně pískne, jakoby proklouzával řemen nebo tak něco....ještě zkusím navštívit servis, jestli není náhodou něco povoleného po výměně rozvodů.

 

Filtr bych si klidně nechal(ale byl KO), případně koupil nový (asi jsem trochu green :-D a jde mi také o ježdění Rakousko, Německo,atd.), ale za tu cenu, kterou chtějí si to může dovolit tak 10% vlastníků vozů koncernu VW s DPF. Nenarazil jste už někdo na nějakou druhovýrobu s přijatelnější cenou? Na druhou stranu, když vidím na té hrůze označované jako D1 další auta, která hulí jak lokomotiva,tak jsem klidný....zrovna nedávno PASSAT B5 - 1.rs kouře jak při startu tanku, 2.rs. z tanku byla avie, 3.rs zmizel v dýmu :-D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám od odstranění cca 2300km, Souhlasím že smrdí jinak kor když aditivuji, z toho turba bych být tebou takový strach neměl, u mě si taky pískne přo náběhu turba, pokud nehouká celou dobu tak bych to neřešil. Kamarád před 2měsíci měnil turbo na 1.9 TDI 77kw, pískalo mu neskutečně. Hlavně teď to turbo je logicky víc slyšet když tam není špunt = tlumič za turbem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nejlepsi je to vykuchat za co nejlevneji  ( pokud mozno na cracklem softwer) , filtr to nejak vyresi ale taky uz auto nezna spoustu kodu zavad. Auto pada do nouzaku, nic nepise. Vymazanej cely blok DTC :-) to mate pak videt ty servisy kdyz nevi co se deje a nejlepsi si je takove auto koupit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Já mám od odstranění cca 2300km, Souhlasím že smrdí jinak kor když aditivuji, z toho turba bych být tebou takový strach neměl, u mě si taky pískne přo náběhu turba, pokud nehouká celou dobu tak bych to neřešil. Kamarád před 2měsíci měnil turbo na 1.9 TDI 77kw, pískalo mu neskutečně. Hlavně teď to turbo je logicky víc slyšet když tam není špunt = tlumič za turbem.

Aby to auto nesmrdělo, když teď nemá ani katalyzátor, který byl samozřejmostí i u SDi v roce 1996! DPF je nástavba katalyzátoru a jeho odstraněním ztrácí motor i tuto funkci! Back to the 80`s:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DPF engeneering se rovná vykuchání filtru, mysíte, že při 250tis. je k záchraně??  

 

Rolbař, chtěl bych vidět ty tvé filtry po 400 jak píšeš , že vydrží. Po praze u rozvozových firem odchází již po 30 tis. Nejsme totož v německu. Limity rychlosti a kvalita nafty udělají svoje.

 

           Dále katalyzátory jsem dával místo DPF ...umřelo to na dvou bodech už je nevyrábějí, a za druhé většina lidí u nás řeší cena, akce atd,, a ne kvalita. To je asi nej problém.

 

 

Nyní mám nabídku... nové DPF včetně montáže za 18tis. ....pokud budete mít zájem..volejte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oxidační katík redukuje CO(oxid uhelnatý – prudký jed) a různé uhlovodíky (CxHx) proto ti to tak smrdí, to s kouřem dýmem a pevnými částice (PMx) nemá co dělat! Tyhle sračky jsou lokální jedy, proto se to řešilo už před 30 lety!

Emise dieselu:

CO a CxHx – oxidační katík  redukce na  CO2  a H20 přes 90%

NOx – (benzínový katík umí i NOx)u dieselu potlačením teploty a množství O2 EGR ventilem

PMx (saze dým) odstraní DPF (jinak platí čím více omezím NOx tím více produkuji PMx) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • Pawouk odbral (a) toto téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...