rolbař Vloženo 27. Únor 2013 Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 nesmysl to není, vím, co ke mne jezdí, jasné, na tacho svítí většinou jiný údaj o km....DPF tyto km vydrží, záleží přesně jak píšeš, na kvalitě paliva a nesmí být vada okolo motoru. Ano, auto u nás dle současných norem projde skrz ME, ale ono se to časem změní. Proč katalyzátor? proč se do aut asi dává.... Koneckonců je mi do toho prd, ale auto bez DPF není ok, koneckonců dýcháme to my všichni..... čim víc se jich vyndá, tím líp se nám tu bude žít.... Klasická česká nátura, něco s tím je, vyřežem to, ochčijem to, bez ohledu na to, proč se to stalo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.rechtberger Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Mě nedávno firma DPF engineering zrenovovala filtr, zvolil jsem je kvůli tý tříletý záruce a myslim si i přijatelný ceně a hlavně vykuchat jsem to nechtěl protože ted se dost mluví zvýšení emisních limit a velkejch pokutách za vykuchání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas Krska Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 zdravím pánové, zrovna se mi včera objevila zase kontrolka DPF, jel jsem dálku na spotřebu tak jsem to nechtěl trápit ale to byla velká chyba, po 20km se rozsvítil i vrtulník a začlo blikat žhavení a palubní PC hlásí motor do dílny. LDe toho co jsem tu prečetl je už DPF KO pokud se nemýlím. Uvažuji o vykuchání, ale trochu se bojim těch emisí, ani ne tak u nas v ČR, ale spíš v zahraničí když se pojede do chorvatska nebo tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 nestras radsi si zajed na diagnostiku, treba odeslo jen nejaky cidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 (editace) Doporučuji přečíst fundovaný článek o DPF http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013053102 Editováno: 2. Červen 2013, autor: Austin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas Krska Vloženo 14. Červen 2013 Sdílet Vloženo 14. Červen 2013 nakonec vyřešeno vynucenou regenerací u rolbaře (Děkuji), ale po natankování plné Vervy a doaditivování VIFem mi to zase ukázalo kontrolku DPF po několika desítkách km po praze. Uvidíme co dál. Od vykuchání jsem ale upustil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubu2427 Vloženo 16. Září 2013 Sdílet Vloženo 16. Září 2013 Mám najeto zhruba 10 000km od odstranění a zatím v pohodě. Je pravda, že to auto tak nějak jinak smrdí, ale zatím nemám žádnej černej nárazník, jak mi tu kdosi předpovídal :-) (bílá barva). Jen mi teď asi odchází turbo :-/, v rozmezí 1500-2100rpm (jak kdy) mi to tak nějak divně pískne, jakoby proklouzával řemen nebo tak něco....ještě zkusím navštívit servis, jestli není náhodou něco povoleného po výměně rozvodů. Filtr bych si klidně nechal(ale byl KO), případně koupil nový (asi jsem trochu green :-D a jde mi také o ježdění Rakousko, Německo,atd.), ale za tu cenu, kterou chtějí si to může dovolit tak 10% vlastníků vozů koncernu VW s DPF. Nenarazil jste už někdo na nějakou druhovýrobu s přijatelnější cenou? Na druhou stranu, když vidím na té hrůze označované jako D1 další auta, která hulí jak lokomotiva,tak jsem klidný....zrovna nedávno PASSAT B5 - 1.rs kouře jak při startu tanku, 2.rs. z tanku byla avie, 3.rs zmizel v dýmu :-D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas Krska Vloženo 16. Září 2013 Sdílet Vloženo 16. Září 2013 Já mám od odstranění cca 2300km, Souhlasím že smrdí jinak kor když aditivuji, z toho turba bych být tebou takový strach neměl, u mě si taky pískne přo náběhu turba, pokud nehouká celou dobu tak bych to neřešil. Kamarád před 2měsíci měnil turbo na 1.9 TDI 77kw, pískalo mu neskutečně. Hlavně teď to turbo je logicky víc slyšet když tam není špunt = tlumič za turbem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 26. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Září 2013 Nejlepsi je to vykuchat za co nejlevneji ( pokud mozno na cracklem softwer) , filtr to nejak vyresi ale taky uz auto nezna spoustu kodu zavad. Auto pada do nouzaku, nic nepise. Vymazanej cely blok DTC :-) to mate pak videt ty servisy kdyz nevi co se deje a nejlepsi si je takove auto koupit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 Já mám od odstranění cca 2300km, Souhlasím že smrdí jinak kor když aditivuji, z toho turba bych být tebou takový strach neměl, u mě si taky pískne přo náběhu turba, pokud nehouká celou dobu tak bych to neřešil. Kamarád před 2měsíci měnil turbo na 1.9 TDI 77kw, pískalo mu neskutečně. Hlavně teď to turbo je logicky víc slyšet když tam není špunt = tlumič za turbem. Aby to auto nesmrdělo, když teď nemá ani katalyzátor, který byl samozřejmostí i u SDi v roce 1996! DPF je nástavba katalyzátoru a jeho odstraněním ztrácí motor i tuto funkci! Back to the 80`s:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 DPF engeneering se rovná vykuchání filtru, mysíte, že při 250tis. je k záchraně?? Rolbař, chtěl bych vidět ty tvé filtry po 400 jak píšeš , že vydrží. Po praze u rozvozových firem odchází již po 30 tis. Nejsme totož v německu. Limity rychlosti a kvalita nafty udělají svoje. Dále katalyzátory jsem dával místo DPF ...umřelo to na dvou bodech už je nevyrábějí, a za druhé většina lidí u nás řeší cena, akce atd,, a ne kvalita. To je asi nej problém. Nyní mám nabídku... nové DPF včetně montáže za 18tis. ....pokud budete mít zájem..volejte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 pokud smrdi po vyndani DPF lze tam celkem bez problemu napasovat klasicky kat ze starsi 1.9 tdi, prumer trubek stejny prace na hodinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas Krska Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 Myslím si že tak hrozně na tom nejsem, abych měl za autem na 1° oblak na 2° mega oblak atd atd........ Každopádně kat pujde na auto hned po zimě jak budou peníze, ted je priorita webasto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 komu ho dát montovat rolbařovi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 Oxidační katík redukuje CO(oxid uhelnatý – prudký jed) a různé uhlovodíky (CxHx) proto ti to tak smrdí, to s kouřem dýmem a pevnými částice (PMx) nemá co dělat! Tyhle sračky jsou lokální jedy, proto se to řešilo už před 30 lety! Emise dieselu: CO a CxHx – oxidační katík redukce na CO2 a H20 přes 90% NOx – (benzínový katík umí i NOx)u dieselu potlačením teploty a množství O2 EGR ventilem PMx (saze dým) odstraní DPF (jinak platí čím více omezím NOx tím více produkuji PMx) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas Krska Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 jj u rolbaře... u něj je kvalita zaručena, na to málokdo hledí, všichni jen co nejnižší cena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubu2427 Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 Ahoj! Byl jste už někdo na STK podle nových pravidel s vykuchaným DPF? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.