Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mam taky problem mam formana r.v.94 . Pri zviseny otacok motora nad cca 3500 mi prestava dobijat alternator. Rozsvieti sa kontrolka dobijania. Ked su otacky nizsie dobija uplne v pohode. Menil som uz aj diodovi mostik aj regulator dobijania a stale to iste. Uz neviem co by to mohlo byt. Za kazdu radu dakujem

Vloženo

A opravdu ti to prestane dobijet nebo se jen rozsviti signalka ale dobijeni je OK, meril si to merakem, osciloskopem, kdyz ti to hlasilo? Menil si vsechny diody, nebyl na nektere uvolneny spoj nebo drat v alternatoru?

Vloženo

meral som to normalne dobija okolo 13,6-13,8 ale v tych zvysenych otacach ked zacne blikat kontrolka je napatie len okolo 12,4V cize to ide len z baterky. Aj svetla sa vtedy stiahnu, je to vidiet.Diodovy mostik je cely novy takze tam by problem nemal byt

Vloženo
Mas zly ALTERNATOR. DOBIJAT MA OD 13,8--14,5V :)

ale co tam je zle mostik je vymeneni, regler tiez a do 3500 dobija uplne normalne a potom nic

Vloženo

muze byt treba zkrat na vinuti alternatoru ktery se ale muze projevit pri vibracich prave pri zvysenych otackach, nejjednodussi by bylo si od nekoho pucit alternator, at vis jestli to je fakt nim.

Vloženo
muze byt treba zkrat na vinuti alternatoru ktery se ale muze projevit pri vibracich prave pri zvysenych otackach, nejjednodussi by bylo si od nekoho pucit alternator, at vis jestli to je fakt nim.

Nad tym som uvazoval aj ja ze to bude asi skrat vo vinuti, myslis, ze je mozne aby vobec dobijal pri nizkych otackach keby bolo jedno vinutie trvale v skrate?

Vloženo
muze byt treba zkrat na vinuti alternatoru ktery se ale muze projevit pri vibracich prave pri zvysenych otackach, nejjednodussi by bylo si od nekoho pucit alternator, at vis jestli to je fakt nim.

Nad tym som uvazoval aj ja ze to bude asi skrat vo vinuti, myslis, ze je mozne aby vobec dobijal pri nizkych otackach keby bolo jedno vinutie trvale v skrate?

Vloženo

Kdyby tam byl trvaly zkrat tak by to nedobijelo ani pri nizkych otackach, spis by to mohlo zacit zkratovat vlivem urciteho spektra vibraci jakmile se zvysi otacky nad 3500 ale to uz je spis hadani. Sezen si nekoho s osciloskopem at ti zmeri prubeh na alternatoru, at vime jestli ti tam zacnou chybet pulvlny treba z nektere z diod nebo bude chybet cela faze nebo to prestane dobijet uplne. Jinak alternator byl cisty, nebyla tam spina, vlhkost?

Vloženo

Toto iste mi robilo na starom facku este pred par rokmi.. Cim vyssi plyn tym viac svietila kontrolka dobijania.. Repas altiku za 1500sk rok2004 a behal az kym som auto nepredal.. Ani som nezistoval co mu je.. Firmy co to repasuju ich je dost, a davaju na to aj zaruku :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...