lucky.jack Vloženo 26. leden 2010 Vloženo 26. leden 2010 Tak k výměně jsem se stále nedostal, ale dneska při -8 se mi to ohřálo po 6ti km ve městě na 90 (plus + minut než jsem odhrabal sníh z auta), ale při vypnutým topení a větráku. Málem jsem umrz, ale zkoušel jsem co to bude dělat . Výsledek = horká trubka do chladiče a horký trubky do topení - obě dvě! Takže by to vypadalo asi na tu klapku na rozdělování vzduchu Citovat
Boban2 Vloženo 26. leden 2010 Vloženo 26. leden 2010 Bud v klidu hold ty diesly topí na hovno, mám Oct 1.9tdi a jak u předchozí 81kw tak i součastný 66kw a Fabb. 1.9 74kw je to v mrazech stejný. Jakmile je - 5 a níž tak se to hřeje prostě na h... a topení tak by smet ikdyž jsem dal karton předchladič. Prostě to není benzíňák kde topí hned. Bezíňák se točí 2.5 3 tis otáček.a více ale diesla tak netočíš v průměru je to cca 2 - 2.5 na běžný provoz. Když budeš diesla točit 3t a více tak se se ti zlepší i teplota jak na budíku tak i na topení - vizkoušeno. Proto ty motory vydrží jednou tolik co benzín, proto že se tolik netočí a jsou tam jiné teplotní hodnoty a x dalších faktorů na životnost. Hodl zpotřeba je daň za teplo v zimě. Nevím jak je to třeba u nových Oct a suberbech atd. třeba to už nejak vyřešili jinak nebo lépe a myslilm si že to nebude o tolik lepší. Citovat
zdesim Vloženo 26. leden 2010 Vloženo 26. leden 2010 Boban2: cet jsi co psal? kdyz ma motor na 90, horky hadice do topeni a presto fouka studene, tak je jedno jaky tam ma motor Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.