Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Kluci mám problém. Mam fačko jezdil jsem v poho, ale měl jsem v cajku benzínové čerpadlo tak jsem koupil druhé mimochodem jezdím na LPG. A ted k problému. Je to už stříkačka. Problém je ten že mi háže jiskru jen 2 a 4 občas a 1 a 3 jsou mrtvé :( nebo úplně nejméně co jde ale do 2 to pere ostrou. 2 měsíce zpět sem měnil svíčky, kabely, palec a hlavu rozdělovače. Zkoušel jsem dát původní i kabely jsem zkoušel i svíčky a nic :-( kde byste viděli problém?:-(

Vloženo

Palec byl taktéž koupený nový. Jezdil jsem v poho až ted to prdlo z ničeho nic. No kabely od svíček 1,2,3,4 řazení. Co vedou od rozdělovače na svíčky a do motora

Vloženo (editace)

Indučka podle mě ne. Ma 2 stavy. Jede ... nejede. A jiskru hazi pouze kabel 2 ... 4 jen občas a malinko a 1 a 3 mrtvo. Zkouknu čidlo otáček na motoru jestli není nějak zanesene, ale to by nemělo mít vliv ne ? a Ten protějšek setrvačníku najdu kde?

Editováno: , autor: Bompar
Vloženo

Byl jsem zkusit dat starý palec. Tak na 4 kablu to hazelo úplně málo a první 3 jeli hezky. Pak zas mrtvola. Ted háže jiskru jenom 1 a zbytek mrtvo. Natočit nešlo. Kde může být chyba :-( už začínám být zoufalý :-( Celý rozdělovač to dělat nemůže? Nebo nějaké nápady? Kdyby to házelo jiskru na všech svíčkach hledám chybu jinde třeba snímač otáček apod ... ale ty svíčky kde by mohl být problém ? :-(

Vloženo

Prece jen bych vymenil i tu inducku pro jistotu, nebo si ji nasimuluj - poustej pulzy na prostredni pin inducky (nevim jaka tam ma byt uroven, nutno zmerit) a vyskousej to na vsech polohach rozdelovace. Idealni by byl osciloskop a vedel by jsi jestli ridici pulzy jsou OK nebo ne.

Vloženo
Prece jen bych vymenil i tu inducku pro jistotu, nebo si ji nasimuluj - poustej pulzy na prostredni pin inducky (nevim jaka tam ma byt uroven, nutno zmerit) a vyskousej to na vsech polohach rozdelovace. Idealni by byl osciloskop a vedel by jsi jestli ridici pulzy jsou OK nebo ne.

Jenže kde vzít další indučku:-( kupovat a kupovat to je otázka buď a nebo a zase tolik peněz není na rozhazování...Jak si to mám nasimulovat?

Vloženo

Pokud to nemas jak zmerit, tak by melo jiskru hodit pokud na prostredni pin privedes 0V nebo 12 V, bylo by to lepsi zmerit at si inducku neznicis, nemas nejakeho znameho s osciloskopem?

Vloženo (editace)

Teď mě napadla další věc. Ta indučka jak je od ní vede ten konektor s těma drátama jeden drat mam rozřiznuty a je propojen pojistkou tušim 7,5 A kvůli toho plynu něco tam je připojené ted nevím jestli napajení nebo něco z tama vede. Má to vliv ta pojistka kdyby byla špatná?

Editováno: , autor: Bompar
Vloženo

Nedalo mi to a šel jsem pro pojistku. Je dobrá zkusil jsem ji. Takže mi nic dalšího nenapadá:(i kdyby byl špatný předstih tak by to přece hazelo na všechny 4 svíčky jiskru ne ?

Vloženo

Jak to vypadá vevnitř v tom rozdělovači? jako komplet? nejsou tam nějaké uhlíky, že by bylo po nich třeba? Tatin tvrdil že u klasického fatana tam byly nějaké uhlíky a to se tam nějak nevim co to přesně říkal no ale vím že tam byly nějaké uhlíky.

Vloženo

Uhlik tam je pokud vim jenom jeden, ve stredu, ktery privadi napeti na palec, takze tim by to byt nemelo. Pises ze na te inducce mas pojistku, predpokladam ze z napajeni inducky se bere napajeni pro LPG, takze bych dal tu pojistku pryc a skusil jak to bije jiskru. Zkontroluj v miste kde je napojena ta pojistka jestli tam nemas spatny kontakt, popr prived tam odnekud napeti natvrdo jen na vyskouseni. Pak si jeste skontroluj stav kontaktu na inducce a ukostreni, jestli tam nemas nejaky prechodovy odpor. A pro jistotu jeste zmer napeti na napajeni inducky pri startovani.

Vloženo

Stale si nenapisal s akym predradenym odporom mas palec rozdelovaca. Je to dost podstatna vec. Zalezi od pouzitych sviecok a palci rozdelovaca. V kazdom pripade pokial sa ti to zo starym palcom akokolvek zmenilo, tak by som hladal chybu tam. Ale to uz som ti pisal.

Vloženo
Stale si nenapisal s akym predradenym odporom mas palec rozdelovaca. Je to dost podstatna vec. Zalezi od pouzitych sviecok a palci rozdelovaca. V kazdom pripade pokial sa ti to zo starym palcom akokolvek zmenilo, tak by som hladal chybu tam. Ale to uz som ti pisal.

Dnes jsem vyzkoušel induční cívku a ta je ok. Jak to myslíš s tím predradnym odporem? Jak to zjistit? Jeden známý říkal, že zkusit celý rozdělovač vyměnit pry tam je nějaký GT GC nebo něco na G kabel a ten to často dělá a nebo snímač otáček.

Vloženo

Indučka vyzkoušena takže ta je OK. Ten palec jak je na te hřídelce tak když motor stál tak sem s ním normálně točil a u kámoše to nešlo. Pry to nesmí. Je možné že je v cajku rozdělovač? Pak další možnost snímač otáček ?

Vloženo

cievka moze byt zla v rozdelovaci. Ta tiez sem tam odide. Najlepsie to urobis ak zavolas kamosa z favom a budes skusat vymienat suciastku po suciastke. Snad odide potom aspon jeden z vas na aute. :)

Vloženo (editace)

Už jsem tomu kapl na zoubek a jsem velice zklamaný a zároveň na****y. Vytáhnu rozdělovač myslel jsem v tu ránu že mě klepne. Jde se do práce otevřel jsem víko od rozvodu. Rozvodovy řetěz roztrhnuty a rozvodové kolo (ozubené) rozkouskované. Podotýkam rozvody měněny cca před 5000 km. Říkal jsem si, že to nějak přežijum, ale ... :-( co se nevyskytlo? Nelze hýbat s váčkou :-( je přidřena tudiž sem opravdu bohovsky na****y. Motor nemá najeto ani 80 000 km. Uvažuju co ted jestli koupit druhé fačko na ND a přehodit motor mám tu možnost za 1000kč celého fatana nebo to opravovat? Logičtější příjde verze koupit a vyměnit. Daleko méně práce a taky nějaká koruna ušetřena. Tak tady byl problém proč blbla jiskra. Přídávam fotku jak vypadal rozvodak.post-39752-1263584554_thumb.jpg

Editováno: , autor: Bompar
Vloženo

Myslim ze toto by asi malokoho napadlo, aj ked s motormy mam uz preskakane dost. :)

Ale hlavu hore... Vymenis motor kus za kus a fungujes dalej. Motory su dnes za symbolicku cenu. Aj ked nevies co kupujes...

Vloženo

No problém je v tom, že strýc tvrdil, že je hodně problém opravit tu vačku....že je to dost komplikovane vybrusit atd... a tak mám to tu 40 KW verzi a koupil jsem celého fatana za 1000kč :-) bez dokladu motor fachči jel jsem s tím domu takže je to v pohodě. Vyměním motor kus za kus :-) motor jel celkem hezky nestěžuju si je to ta 46 KW verze. Pro mě lépe :-) vyměním tam rozvody na něm, těsnění pod hlavou když to bude venku at je klid a dělá se to dobře a bude se jezdit dále :-)

Vloženo

Jen si pozjistuj jake to je s papirovanim, pokud tam das stejny motor tak by to melo byt v pohode, ale pokud tam mas tetka vstrikovani (EURO 1) a pak tam das karburator (EURO 0) tak bys mohl mit na STK problem.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...