Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

tak bohužel mi to naklápění přestalo fungovat. Ví někdo kde začít a jak postupovat při zjištění závady? Díky

Diagnostika

  • 4 týdny později...
  • Autor

tak diagnostika připojena a ohledne světel nic nenašla. Takže otázka zní pod čím to hledat nebo nemuže to být v té krabičce na kastli u přední nápravy? Díky

připojil jsi se na jednotku světla?

začal bych tim že vyměnim motorky naklápění světel pokud máš xenony chce to na diagnostice v blokách naměřených hodnot ale kouknout na to jestli neni v háji jeden ze snímačů světlé výšky ty to yslim u Octavie nenapíše jako vadný a nefunguje to

  • Autor

A víš přesnou cestu v diagnostice? já tam našel regulace xenonů a pak myslím ještě něco. Zkoušel jsem i automatickou kontrolu a bez závad. Snímač světlé výšky je ten nad přední nápravou vlevo??

to už z hlavy nevim už sem u jiný značky než Škoda tam to přímo píše závadu. Měla by to být adresa 29 pak naměřený hodnoty, ale ve kterým poli bude přední a zadní snímač nevim. a nebo zkus odpojit snímač od ramene a hýbat s nim jestli se ty motorky pohnou nebo ne

Diagnostika adresa 29 levý světlomet -je to master-řídící

39 pravý

Dej diagnostiku akčních členů,provede sklopení,zvednutí světlometů

Parametry snímačů měřené hodnoty skup. 002

post-1028-1266183384_thumb.png

Anebo mrknout na měřený hodnoty. Už jen když vlezeš do auta a trochu si to auto sedne, se mění docela o dost hodnota napětí, co leze ze snímače polohy. Myslím, že to asi bude jeden ze snímačů, jeden je na přední, druhý na zadní nápravě... Oba jsou stejné, a stejně drahé mrchy...

pokud se nesklopí už při rozsvícení tak bych to viděl na pojistku

i když čidla nejsou tak při zap. zapalování chodí

taky bych to tak nejak videl,strycovi nivelace vubec nefunguje a svetla se po otoceni klicku naklapeji,me se stalo neco podobneho ale na nic sem neprisel tak sem musel rozdelat svetlo,zahybal sem s motorkem a zas to funguje,stalo se me to tak asi 2krat vzdy na levem svetle

Asi to bude logické, protože čidla naklápění jsou jen potenciometr, takže nějakou hodnotu odporu dává tak či onak. Je to docela super, hned po zapnutí zapalování je slyšet, jak pracují... :)

No potenciometr to není ;) , nedává to nějakou hodnotu odporu ale napětí :)

No tak já už si to tak moc nepamatuju a ruku do ohně za to nedám, ale myslím si, že než šly ty moje snímače na auto, tak jsem si je kontroloval ohmmetrem a při hýbání ručičkou čidla se měnil odpor na výstupu... Samozřejmě, že při přiložení napětí na dvě svorky tohoto čidla pak z té třetí samozřejmě nic jiného než napětí nepoleze. Ale nechci se hádat, myslím, že pravdu mám. Ale už je to dlouho, co jsem to dělal...

Vaša tu někde psal, že to kdysi rozebíral, a vysypalo se cosi jako Hallův snímač, nedovedu si představit, že by potenciometr v těch podmínkách přežil.

Hm, tak proč ne? Možný to je... Bylo by to bezkontaktní měření, což by pro tyhle podmínky bylo skutečně optimální...

potenciometr tam není

A co tam teda je?

  • Autor

Tak dnes otestovano. Akčni členy - šlo mi jen pravé světlo (nahoru/dolu) hodnoty snímačů, přední v normě a zadní 3,3V tedy o něco méně. Ví někdo, jaká je to případně pojistka? nejspíš budu muset rozebrat světlo.

ad konstrukce čidel: něvím jestli tam nebylo jádro s cívkou už je tom pár let ale potenciometr to není

pojistka je společná pro obě světla takže pokud jedno chodí tak to pojistkoiu není a stejně by ses nespojil s jednotkami světel

Díky za odpověď. Takže ten Hallův snímač by snad mohl být to, co snímá polohu... Potenciometr by se opravdu asi za chvilku vydřel...

jestli jedno světlo maká dělá to mororek naklápění ve světle

  • Autor

Tak jsem světla rozebral a zkusil prohodit motorky. (jeden byl trochu vysunutý) namontoval zpět a světe div se, obě světla fungovaly.

PS:naklápění se srovná jen při prvním zapnutí klíčku (nastartování) ?

Při každém zapnutí klíčku světla nejdřív sjedou na dolní "doraz" a pak se vrátí na polohu danou údajem ze snímačů poloh náprav, neboli na polohu danou zatížením auta...

  • 3 roky později...

Zdravím, tak já se dostal na adr. 29 a vypsalo mi to:

chyba 01539

chyba př. čidla 00496

chyba zad. čidla 00497

Po otočení klíče pokaždé sjedou dolů a potom vyjedou. Ovšem v noci není vidět vůbec. Jak dále pokračovat a jak zjistit zda jsou čidla K.O.? tím měřením jak je zde popisováno?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.