Kevvin Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 tak bohužel mi to naklápění přestalo fungovat. Ví někdo kde začít a jak postupovat při zjištění závady? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Diagnostika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 13. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2010 tak diagnostika připojena a ohledne světel nic nenašla. Takže otázka zní pod čím to hledat nebo nemuže to být v té krabičce na kastli u přední nápravy? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 13. Únor 2010 Sdílet Vloženo 13. Únor 2010 připojil jsi se na jednotku světla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 začal bych tim že vyměnim motorky naklápění světel pokud máš xenony chce to na diagnostice v blokách naměřených hodnot ale kouknout na to jestli neni v háji jeden ze snímačů světlé výšky ty to yslim u Octavie nenapíše jako vadný a nefunguje to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 14. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 A víš přesnou cestu v diagnostice? já tam našel regulace xenonů a pak myslím ještě něco. Zkoušel jsem i automatickou kontrolu a bez závad. Snímač světlé výšky je ten nad přední nápravou vlevo?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 to už z hlavy nevim už sem u jiný značky než Škoda tam to přímo píše závadu. Měla by to být adresa 29 pak naměřený hodnoty, ale ve kterým poli bude přední a zadní snímač nevim. a nebo zkus odpojit snímač od ramene a hýbat s nim jestli se ty motorky pohnou nebo ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 Diagnostika adresa 29 levý světlomet -je to master-řídící 39 pravý Dej diagnostiku akčních členů,provede sklopení,zvednutí světlometů Parametry snímačů měřené hodnoty skup. 002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehoř Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 Anebo mrknout na měřený hodnoty. Už jen když vlezeš do auta a trochu si to auto sedne, se mění docela o dost hodnota napětí, co leze ze snímače polohy. Myslím, že to asi bude jeden ze snímačů, jeden je na přední, druhý na zadní nápravě... Oba jsou stejné, a stejně drahé mrchy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 pokud se nesklopí už při rozsvícení tak bych to viděl na pojistku i když čidla nejsou tak při zap. zapalování chodí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 taky bych to tak nejak videl,strycovi nivelace vubec nefunguje a svetla se po otoceni klicku naklapeji,me se stalo neco podobneho ale na nic sem neprisel tak sem musel rozdelat svetlo,zahybal sem s motorkem a zas to funguje,stalo se me to tak asi 2krat vzdy na levem svetle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehoř Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 Asi to bude logické, protože čidla naklápění jsou jen potenciometr, takže nějakou hodnotu odporu dává tak či onak. Je to docela super, hned po zapnutí zapalování je slyšet, jak pracují... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 No potenciometr to není , nedává to nějakou hodnotu odporu ale napětí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehoř Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 No tak já už si to tak moc nepamatuju a ruku do ohně za to nedám, ale myslím si, že než šly ty moje snímače na auto, tak jsem si je kontroloval ohmmetrem a při hýbání ručičkou čidla se měnil odpor na výstupu... Samozřejmě, že při přiložení napětí na dvě svorky tohoto čidla pak z té třetí samozřejmě nic jiného než napětí nepoleze. Ale nechci se hádat, myslím, že pravdu mám. Ale už je to dlouho, co jsem to dělal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 Vaša tu někde psal, že to kdysi rozebíral, a vysypalo se cosi jako Hallův snímač, nedovedu si představit, že by potenciometr v těch podmínkách přežil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehoř Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 Hm, tak proč ne? Možný to je... Bylo by to bezkontaktní měření, což by pro tyhle podmínky bylo skutečně optimální... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 potenciometr tam není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehoř Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 A co tam teda je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 17. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 Tak dnes otestovano. Akčni členy - šlo mi jen pravé světlo (nahoru/dolu) hodnoty snímačů, přední v normě a zadní 3,3V tedy o něco méně. Ví někdo, jaká je to případně pojistka? nejspíš budu muset rozebrat světlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 ad konstrukce čidel: něvím jestli tam nebylo jádro s cívkou už je tom pár let ale potenciometr to není pojistka je společná pro obě světla takže pokud jedno chodí tak to pojistkoiu není a stejně by ses nespojil s jednotkami světel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehoř Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 Díky za odpověď. Takže ten Hallův snímač by snad mohl být to, co snímá polohu... Potenciometr by se opravdu asi za chvilku vydřel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 jestli jedno světlo maká dělá to mororek naklápění ve světle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 25. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2010 Tak jsem světla rozebral a zkusil prohodit motorky. (jeden byl trochu vysunutý) namontoval zpět a světe div se, obě světla fungovaly. PS:naklápění se srovná jen při prvním zapnutí klíčku (nastartování) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehoř Vloženo 25. Únor 2010 Sdílet Vloženo 25. Únor 2010 Při každém zapnutí klíčku světla nejdřív sjedou na dolní "doraz" a pak se vrátí na polohu danou údajem ze snímačů poloh náprav, neboli na polohu danou zatížením auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Zdravím, tak já se dostal na adr. 29 a vypsalo mi to: chyba 01539 chyba př. čidla 00496 chyba zad. čidla 00497 Po otočení klíče pokaždé sjedou dolů a potom vyjedou. Ovšem v noci není vidět vůbec. Jak dále pokračovat a jak zjistit zda jsou čidla K.O.? tím měřením jak je zde popisováno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.