Ivanek007 Vloženo 16. leden 2010 Vloženo 16. leden 2010 Ahoj, dnes sem tlakoval potrubi od turba do motoru, a po odstraneni netesnosti u EGR, sem sundal zatku na dolivani oleje, a odtamtud to sicelo. Zajima me kudy, co je vice pravdepodobne, jestli kolem driku ventilu, nebo nedoseda nejaky ventil, nebo kolem pistnich krouzku???? co je vice pravdepodobne?? a popř. cena dílu na opravu, jestli se to vyplati opravovat... Citovat
notobi Vloženo 17. leden 2010 Vloženo 17. leden 2010 takhle to nemužeš zkoušet máš přeci otevřený ventily a i kolem pístů to za určitou dobu utíká kroužky jsou přeci přerušený Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.