mmm256 Vloženo 20. leden 2010 Vloženo 20. leden 2010 Dobrý den,všechny zdravím.Mám octavii 1,8 20V r.v. 1997.Asi před dvěma měsíci mi odešla baterka,kterou jsem asi po dni a půl vyměnil tzn.,že auto bylo po tuto dobu bez proudu.Po výměně baterie mi auto začalo chcípat a to převážne,když otáčky padaly z 1400-1600.Byl jsem v servise na vagu a nebyl zjištěn žádný problém.Auto po týdnu a asi po 150 ujetých kilometrech přestalo chcípat samo.Teď asi dva dny zpět jsem motor trochu protočil,asi 5500 otáček a auto začlo chcípat znovu.Chtěl bych se zeptat,jestli se musí nastavovat škrtící klapka,v servise mi řekli,že u tohoto typu ne.Moc děkuju za radu. Citovat
tydyyt Vloženo 10. Únor 2010 Vloženo 10. Únor 2010 zdarec mam ten samej motor a vsichni rikaji ze se nastavovat hodnoty klapky nemusi ,ale musi!! jinak to lita a chcipa jak pises:) Citovat
notobi Vloženo 10. Únor 2010 Vloženo 10. Únor 2010 jak psal nade mnou nastavovat se to musí kdyby ne nechce to po Tobě výrobce auta v příručkách Citovat
herrkomisar Vloženo 10. Únor 2010 Vloženo 10. Únor 2010 moje zkušenost je,že jsem v létě měl problém s dobíjením,pokaždý po nabití mi něco vycumlalo baterii,nakonec to byla upadlá kostra na motoru,takže altík nedobíjel baterku.než jsem to vyluštil tak jsem snad 10krát přes noc vyndal a nabíjel baterii,nikdy jsem nastavení klapky v týhle době nedělal.auto nechcípe,jen nevím jestli to je tím,že mi při jízdě lítají otáčky a to jen v době když jedu na sytič.po vypnutí sytiče vše ok.mám stejný typ jako zakladatel téma.dodávám motor agn. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.