bobo Vloženo 2. Květen 2006 Vloženo 2. Květen 2006 po predelani podsviceni me vypadl plisek-pokud nekdo vi kam ho strcit-diky za radu Citovat
Lugo Vloženo 2. Květen 2006 Vloženo 2. Květen 2006 Než jsem zvětšil obrázek tak jsem si myslel,že by to mohl být plíšek který je umístěný v pravém kolečku na ovládáni směru proudění vzdchu a zajištuje aby se vypla vnitřní cirkulace vzduchu při poloze "jen na okno"...možná by to mohl být on..ale zdá se mi nějaký okleštěný... Citovat
bobo Vloženo 2. Květen 2006 Autor Vloženo 2. Květen 2006 prave kolecko funguje v poho-nejde zapnout klima-topi,fouka,jen nechladi Citovat
Jaros Vloženo 2. Květen 2006 Vloženo 2. Květen 2006 Tak tento pliesok mi pri prerabani podsvietenia vypadol tiez, ale kedze som si jeho miesto pred rozobranim vsimol tak som s tym problem nemal. Spojuje DPS ovladania s prepinacom ventilatora. V dps je na to dierka do ktorej sa to vlozi a na ovladani vent. je taky vyrez. Citovat
bobo Vloženo 2. Květen 2006 Autor Vloženo 2. Květen 2006 (editace) tak je to opravene-bylo to prese jak jsi psal-jedina dirka na tistaku-diky za radu Editováno: 3. Květen 2006, autor: bobo Citovat
Xp3 Vloženo 6. Červenec 2006 Vloženo 6. Červenec 2006 Teď jsem si pročítal příručku k Fabii a narazil jsem na toto: topení nemá žádný kohout, voda topením protéká pořád. To je nějaký divný, ne? To slyším prvně Já myslel, že až po otočením knoflíku do polohy "topení" začne voda proudit, jako to bylo u všech aut. Citovat
Host Strojvůdce Vloženo 9. Červenec 2006 Vloženo 9. Červenec 2006 Jo, je to tak. Na co tam dávat kohout, kterej začne týct, když stačí vzduchová klapka. Citovat
Xp3 Vloženo 9. Červenec 2006 Vloženo 9. Červenec 2006 Jo, je to tak. Na co tam dávat kohout, kterej začne téct, když stačí vzduchová klapka. Jo jasně, to souhlasím, vždyť kouhouty topení rády praskaly a pak tekly. Ale zaráží mě to spíš z jinýho důvodu: někde tady v diskuzi na téma "za jak dlouho se vám v zimě ohřeje motor" (nebo tak nějak) se řešilo jestli po nastartování nechat topení vypnuté aby se rychleji ohřál motor nebo nechat topení otevřené aby v autě bylo rychleji teplo a nějaký člověk tvrdil nechat topení otevřené, protože pozdější zapnutí topení po ohřátí motoru vpustí podchlazenou přímo do motoru. Evidentně je to teda blbost, když tu žádný kohout není, proto ten můj údiv Citovat
Host Strojvůdce Vloženo 10. Červenec 2006 Vloženo 10. Červenec 2006 Asi tak. S tí, vpuštěním vody. Při zavření topení ten topnej radiátor neochlazuješ, takže to nějaký vliv mít může, ale voda teče stále. Citovat
danikd Vloženo 5. Srpen 2006 Vloženo 5. Srpen 2006 Chci se optat, jak to je s vymenou diody na cudliku klimatizace? Je to dvoubarevna dioda, nebo 2 diody? Protoze kdyby byla dvoubarevna, tak by to bylo zle, chtel bych bilo cervenou a tu v SMD tezko sezenu ... nebo tam je klasicka dioda? DIky Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.