Přejít na obsah

2.0 TDI DPF (125 kW)


JasteR

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

zadna blbost kamo :smich: skodovka uz minulej rok vyslysela volani ropaku a ohlasila na letosni jaro, ze bude davat do RS II vybornej motor 2.0 TDi (mam ho ve sluzebni octe s vykonem nejakejch 103 kW), ten v RS ma mit zvysenej vykon - jestli si dobre vzpominam tak na nejakejch 130 kW. Je to kontraverzni rozhodnuti, ale fabia RS v dieslu mela velkej uspech a 2.0 TDi jezdi radove 3-4 litry na 100 km min nez benzinova verze a kroutak odspodu ph34r.gif , musim rict, ze i ja o ni uvazuju az budu za dva roky vybirat RS II .... uvidime cool.gif , benzin je zase benzin. Jo a videl sem ji v kombajnu v ty pekny modry jezdit u Vrchlabi minulej tejden....

jen takovej dodatek,do RS se davaji TDI 125kw od roku 2007 !
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

zdary chlapaci, mam problem s moji RS 125kw .. nevite nekdo co s tim,,, kdyz jedu cca par km, tak auto zacne skubat, a po chvili proste zhasne motor, po dlouhem startovani naskoci, zase chvili jede a zase to same . nema nekdo zkusenosti????

004707 - ventil pumpy-trysky: valec 2 (N241)

P1263 - 006 - neverohodny signal - Sporadická

info o závadě:

Stav závad: 00100001

Priorita závad: 0

Frekvence závad: 1

Počítadlo resetů: 40

Kilometry: 132526 km

Indikace času: 0

Datum: 2000.00.00

Čas: 20:04:20

info o závadě:

Otáčky: 768 /min

Kroutící moment: 56.0 Nm

Rychlost: 69.0 km/h

28.08 %

Text: 6.000 uF

Čas: 0.00 ms

Text: 0.00 mJ

000665 - regulace plniciho tlaku

P0299 - 006 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická

info o závadě:

Stav závad: 00000001

Priorita závad: 5

Frekvence závad: 1

Počítadlo resetů: 40

Kilometry: 132530 km

Indikace času: 0

Datum: 2000.00.00

Čas: 20:08:15

info o závadě:

Otáčky: 2304 /min

Kroutící moment: 272.0 Nm

Rychlost: 103.0 km/h

99.45 %

Napětí: 14.35 V

Tlak: 2492.1 mbar

Tlak: 1746.6 mbar

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar min. týzden sme podobný problem riesili na Mazde 6 a problem bol v sitku v nadrzi kde je plavák...najdes to pod kobercom zadných sedaciek (aspon ja to tam v benzinovej RS mám ako v tej mazde pod sedackou)....Tiez sa dialo to co popisujes kedykolvek zdochol motor a aj za jazdy uz skapal co nie je prijemné,ked nejde servo a si práve v zátačke...Vymenili sme palivový filter a nepomohlo to,tak sme rozobrali to sitko s plavákom a tam bol riadny maglajz a motor nedostával vobec naftu resp. dostaval,ale málo...potom sme to odvzdusnili a motor bezí ako nikdy predtým ...

Mozno ti to pomoze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze dneska sem se dival na podavaci cerpadlo co je v nadrzi, ciste pro jistotu sem to vyfoukal...a vstrik by to delal porad a ne kdyz si vzpomene.. co sem otevrel filrt, moc nafty tam nebylo... chci jeste se podivat na hadice co vedou od nadrze k filtru jestli tam nesaje nekde vzduch, protoze cerpadlo tlaci.. zitra to jedu projet a uvidim co a jak,, to ze to napsalo jeden vstrik muze taky byt ze proste nemel naftu.. coz uz sem taky slysel.. takze at zijou experimnty :D a nebo mi to auto chce jen tak pro nic za nic nasrat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako první vyměn kabeláž ke vstřikům co je pod ventilovém výku, jestli nepomůže tak KO vstřik

pokud máš servisku tak ti škodovka vymění špatný vstřik na záruku

pockej jak na zaruku, to auto je sest let stary.. ta da ruce pryc od tady tech aut jako to dela porad , ze je to nezajima

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

no žere to míň jak benzín, kolega v práci to má v superbu (2011) najel 45000 a tvrdí, že žádné takové problémy nemá (ptal jsem se na to, co probíhá v tomto vlákně), jezdí město od pondělí do pátku do práce a pak na konci týdne na chalupu (90 km), a to je převážná část jeho cest (plus zima léto dovolená cca 3-4000). Je velmi spokojen. Jenže já z toho mám strach. Přece jen opravy vycházejí na dost šílené peníze a o kvalitě normální nafty moc přesvědčený nejsem a vždy se nedá natankovat u Shell nebo OMV. Na druhou stranu ta spotřeba u benzínové eresy je vysoká, ale svezení to je určitě lepší než v té naftě. Nemyslím si, že by ten motor byl úplně špatný, jen mne nepřesvědčil. A proč? Audi A4 2010, stejná firma, stejný motor, jeden z managerů. Servis je jeho druhé bydliště-furt v nouzáku, furt něco, nadává kudy chodí, vrátit se to nedá (je to "nějaká" předváděčka prý s velkou slevou-ale bůhví , jak to je.....) a když se mi smál, že mi eresa ve městě žere deset a že by to nikdy nechtěl, tak poněkud změnil názor. Pak se v tom vyznej.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravim vas , měl jsem problém se vstřikovačí mám všechny čtyři nové ,vyměnili mi je ve škodovce, pak nastal problem DPF ucpaný, po provrtání filtru a upravení softweru, mi pořad vyskakuje chyba a svítí kontrolka motoru, (Snimač tlaku vyfukového potrubí,nevěrohodný signal, sproradická) vyskakuje neustále. Motor je chipován již z dřívějška.... Už si stim nevim rady má stím někdo zkušenost? Čidlo jsem už vyměnil....... Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak problem se snimačem tlaku jsemjiž vyřešil. ale nastal druhy problem...mam tenhle problem, auto jezdi teměř normalně, ale jednou
100km - 250km se projevi že motor stratí výkon a turbo začne brat až ve
2500-3000ot, a co je zajimavé že to duní do výfuku a tak zajimavě to
brblá. Někdy to hodí i do nouzáku. Jinak to nepíše nic.

 

Když se to hodilo do nouzaku tak sem měl tuhle chybu 000665 - regulace plnícího tlaku: regulačního rozsahu nedosaženo.


Vstřiky vyměněné,vyčíštěná klapa i EGR, nové podtlakové ovládání turba, Provrtaný DPF.



Už si stim opravdu nevíme rady...Děkuju :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rctypek:

 

Jo, přesně to samé to dělá i mně. Nejvíc, když je teplo (léto, přes zimu si nevšimnu). Teď mi odešel vstřik, tak doufam, že to bylo tím (snad je budu mít taky všechny 4 nový na svolávačku).

 

Pak už zbývá jedině turbína, DPF nebo řídící jednotka..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže dneska jsem filtr pevných častíc kompletně odstranil, snímač tlaku nový, hadice a
kabelaž taky zkontolována. Filtr pevných častic mi poprvé jen provrtali
ze spod a upravili jednotku, Dnes jsem si filtr demontoval, a vykuchal
ho uplně takže je čisté pruchozí. Ted mi to jede vcelku dobře ale vy
vyších rychlostech pod plynem cca 160km/h začne auto trošku cukat ale
pořad zrychluje.... nevim už čim by to mohlo byt.... budu vděčný za
každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

ahoj. zvazuji koupi OII RS TDi z roku 2007, ma deklarovano cca 130tis km, pokud mi ve skodovce budou schopni potvrdit, ze ten km najezd sedi, tak bych do ni sel. obracim se na Vas s prosbou, na co bych si mel dat v pripade koupe pozor, co zkontrolovat atd. ? jaky kod motoru (jestli jich pripadne bylo vic) je mene poruchovy atd.? proste zkusenosti :-) jezdim tri roky ciplou OII 1.9 TDi, ale chtel bych kombajna a prave nejlepe RS. pripadne kdyby mel nekdo nejaky slusny kousek na prodej, nevahejte se ozvat.

 

diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Chlapy kolik vám žere v reálu tenhle motor? Jízda normál svižná (ne město ani závodění) Prostě takovej průměr při ježdění do práce. Díky za každej příspěvěk, pomůže mi to v rozhodování jestli si auto nechat nebo prodat.

edit: děkuji adminovi za přesunutí do mrtvýho vlákna, moc mi to pomohlo.

Editováno: , autor: novej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím chtěl by jsem se zeptat jak to je stímto motorem kod BMN? Muj mechanik mi řikal pokud chci 2.0 125kW tak jedině motor s kodem CBB ale ty jsou od toku 2008 dál. Zajimá mě jaké úskalí má motor BMN u Ocstavia ES 125kW ? Jeslti teda máte někdo zkušenosti . . . ?

 

 

Díky za rady připomínky ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím RSáky.

Tak po dlouhých km bez problémů řeším toto:

000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 006 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 225657 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 09:31:16

info o závadě:
Otáčky: 2016 /min
Kroutící moment: 296.0 Nm
Rychlost: 107.0 km/h
72.93 %
Napětí: 14.58 V
Tlak: 2300.4 mbar
Tlak: 1874.4 mbar

 

Jako jediný zdroj úniku podtlaku se mi jeví netěsnost kolem hřídelky na sání. Může to být tím??? Ventil N75 je nový..

Prosím o Vaše tipy a triky..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím chtěl by jsem se zeptat jak to je stímto motorem kod BMN? Muj mechanik mi řikal pokud chci 2.0 125kW tak jedině motor s kodem CBB ale ty jsou od toku 2008 dál. Zajimá mě jaké úskalí má motor BMN u Ocstavia ES 125kW ? Jeslti teda máte někdo zkušenosti . . . ?

Díky za rady připomínky ....

Ahoj,

mam přesně tenhle motor. bmn ma Siemens vstřikovače, což je asi největši debakl. Škodovka udělala naštěstí svolaváčku, takže ty nový budou snad ok:)

Pak jsou problém hlavy motoru, ty rády praskají ( i mě to potkalo )

Jinak by to mělo bejt v pohodě. Bejt tebou, vem Fl. s comon railem. Tam ty motory jsou celkově líp udělaný a vstřkiy stojí polovinu :))

Já osobně se peru ještě s chladičem spalin, ale to je asi problem jen myho auta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Zdravim borci,

mam problem, pri vypnuti a dobehu motoru tam neco jakoby cvaka. Je to octavia rs 2.0 tdi ppd. Kupoval jsem ji cca pred dvema mesici a ted jsem si toho vsiml. Dela to i po klidne i po ostre jizde.

Tady je odkaz na video kdyz jsem dojel do garaze:https://youtu.be/U-TUhUwGdkY

Prosim jestli s tim mate zkusenosti tak poradte co by to mohlo byt. Chci s tim jet letos na dovolenou a mam strach aby me to nekde nekleklo.

Predem diky za rady a tipy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...