DZM07 Vloženo 6. Duben 2012 Sdílet Vloženo 6. Duben 2012 Cau, zvazuju koupi OII RS TDi r.v. 2007 s oznacenim motoru BMN. Mate nekdo info, jestli je to uz se vstriky Bosch, ktere by mely byt spolehlivejsi? Predem diky za vase vedomosti:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 Zadne RS neni se vstriky BOSCH vsechno sou piezosiemensy, uzil jsem si s nima svoje na mym RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.šedivý Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 zadna blbost kamo skodovka uz minulej rok vyslysela volani ropaku a ohlasila na letosni jaro, ze bude davat do RS II vybornej motor 2.0 TDi (mam ho ve sluzebni octe s vykonem nejakejch 103 kW), ten v RS ma mit zvysenej vykon - jestli si dobre vzpominam tak na nejakejch 130 kW. Je to kontraverzni rozhodnuti, ale fabia RS v dieslu mela velkej uspech a 2.0 TDi jezdi radove 3-4 litry na 100 km min nez benzinova verze a kroutak odspodu , musim rict, ze i ja o ni uvazuju az budu za dva roky vybirat RS II .... uvidime , benzin je zase benzin. Jo a videl sem ji v kombajnu v ty pekny modry jezdit u Vrchlabi minulej tejden.... jen takovej dodatek,do RS se davaji TDI 125kw od roku 2007 ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.šedivý Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 Nedavno jsem na bolku videl modrou OII RS a koukam vono je to TDi. Videli jste ji uz nekdo nazivo? jo od roku 2007 se dělaji a maji 125kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david014 Vloženo 28. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2012 zdary chlapaci, mam problem s moji RS 125kw .. nevite nekdo co s tim,,, kdyz jedu cca par km, tak auto zacne skubat, a po chvili proste zhasne motor, po dlouhem startovani naskoci, zase chvili jede a zase to same . nema nekdo zkusenosti???? 004707 - ventil pumpy-trysky: valec 2 (N241) P1263 - 006 - neverohodny signal - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100001 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 40 Kilometry: 132526 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 20:04:20 info o závadě: Otáčky: 768 /min Kroutící moment: 56.0 Nm Rychlost: 69.0 km/h 28.08 % Text: 6.000 uF Čas: 0.00 ms Text: 0.00 mJ 000665 - regulace plniciho tlaku P0299 - 006 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 5 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 40 Kilometry: 132530 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 20:08:15 info o závadě: Otáčky: 2304 /min Kroutící moment: 272.0 Nm Rychlost: 103.0 km/h 99.45 % Napětí: 14.35 V Tlak: 2492.1 mbar Tlak: 1746.6 mbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gargamel01lc Vloženo 28. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2012 Zdar min. týzden sme podobný problem riesili na Mazde 6 a problem bol v sitku v nadrzi kde je plavák...najdes to pod kobercom zadných sedaciek (aspon ja to tam v benzinovej RS mám ako v tej mazde pod sedackou)....Tiez sa dialo to co popisujes kedykolvek zdochol motor a aj za jazdy uz skapal co nie je prijemné,ked nejde servo a si práve v zátačke...Vymenili sme palivový filter a nepomohlo to,tak sme rozobrali to sitko s plavákom a tam bol riadny maglajz a motor nedostával vobec naftu resp. dostaval,ale málo...potom sme to odvzdusnili a motor bezí ako nikdy predtým ... Mozno ti to pomoze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 29. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 jako první vyměn kabeláž ke vstřikům co je pod ventilovém výku, jestli nepomůže tak KO vstřik pokud máš servisku tak ti škodovka vymění špatný vstřik na záruku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david014 Vloženo 29. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 takze dneska sem se dival na podavaci cerpadlo co je v nadrzi, ciste pro jistotu sem to vyfoukal...a vstrik by to delal porad a ne kdyz si vzpomene.. co sem otevrel filrt, moc nafty tam nebylo... chci jeste se podivat na hadice co vedou od nadrze k filtru jestli tam nesaje nekde vzduch, protoze cerpadlo tlaci.. zitra to jedu projet a uvidim co a jak,, to ze to napsalo jeden vstrik muze taky byt ze proste nemel naftu.. coz uz sem taky slysel.. takze at zijou experimnty a nebo mi to auto chce jen tak pro nic za nic nasrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david014 Vloženo 29. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 jako první vyměn kabeláž ke vstřikům co je pod ventilovém výku, jestli nepomůže tak KO vstřik pokud máš servisku tak ti škodovka vymění špatný vstřik na záruku pockej jak na zaruku, to auto je sest let stary.. ta da ruce pryc od tady tech aut jako to dela porad , ze je to nezajima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doloroso Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 (editace) wagoo, za ako dlho si najazdil na tej tvojej RS tolko kilakov? Editováno: 17. Srpen 2012, autor: doloroso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 18. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2012 ....to je cena.....:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david014 Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Takze hosi, muj problem na auto byl ze byla praskla nejaka doza v sacim potrubi, jenze sem se blbec zapomel podivat jak to vypada.. takze auto ted jede jak ma "zatim" prisly na to pry nahodou ale prisly, takze doufam ze uz to bude dobry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Hlavně, že to holky zvládly, tak ať to jezdí bez problémů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerrrrri Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 Ještě před přečtením této diskuse jsem uvažoval o pořízení RS TDi, už jsem asi názor změnil...fakt je to tak špatné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 4. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2012 no žere to míň jak benzín, kolega v práci to má v superbu (2011) najel 45000 a tvrdí, že žádné takové problémy nemá (ptal jsem se na to, co probíhá v tomto vlákně), jezdí město od pondělí do pátku do práce a pak na konci týdne na chalupu (90 km), a to je převážná část jeho cest (plus zima léto dovolená cca 3-4000). Je velmi spokojen. Jenže já z toho mám strach. Přece jen opravy vycházejí na dost šílené peníze a o kvalitě normální nafty moc přesvědčený nejsem a vždy se nedá natankovat u Shell nebo OMV. Na druhou stranu ta spotřeba u benzínové eresy je vysoká, ale svezení to je určitě lepší než v té naftě. Nemyslím si, že by ten motor byl úplně špatný, jen mne nepřesvědčil. A proč? Audi A4 2010, stejná firma, stejný motor, jeden z managerů. Servis je jeho druhé bydliště-furt v nouzáku, furt něco, nadává kudy chodí, vrátit se to nedá (je to "nějaká" předváděčka prý s velkou slevou-ale bůhví , jak to je.....) a když se mi smál, že mi eresa ve městě žere deset a že by to nikdy nechtěl, tak poněkud změnil názor. Pak se v tom vyznej..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rctypek Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 Zdravim vas , měl jsem problém se vstřikovačí mám všechny čtyři nové ,vyměnili mi je ve škodovce, pak nastal problem DPF ucpaný, po provrtání filtru a upravení softweru, mi pořad vyskakuje chyba a svítí kontrolka motoru, (Snimač tlaku vyfukového potrubí,nevěrohodný signal, sproradická) vyskakuje neustále. Motor je chipován již z dřívějška.... Už si stim nevim rady má stím někdo zkušenost? Čidlo jsem už vyměnil....... Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rctypek Vloženo 12. Květen 2013 Sdílet Vloženo 12. Květen 2013 Tak problem se snimačem tlaku jsemjiž vyřešil. ale nastal druhy problem...mam tenhle problem, auto jezdi teměř normalně, ale jednou100km - 250km se projevi že motor stratí výkon a turbo začne brat až ve2500-3000ot, a co je zajimavé že to duní do výfuku a tak zajimavě tobrblá. Někdy to hodí i do nouzáku. Jinak to nepíše nic. Když se to hodilo do nouzaku tak sem měl tuhle chybu 000665 - regulace plnícího tlaku: regulačního rozsahu nedosaženo.Vstřiky vyměněné,vyčíštěná klapa i EGR, nové podtlakové ovládání turba, Provrtaný DPF.Už si stim opravdu nevíme rady...Děkuju :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnSit Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 To rctypek: Jo, přesně to samé to dělá i mně. Nejvíc, když je teplo (léto, přes zimu si nevšimnu). Teď mi odešel vstřik, tak doufam, že to bylo tím (snad je budu mít taky všechny 4 nový na svolávačku). Pak už zbývá jedině turbína, DPF nebo řídící jednotka.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rctypek Vloženo 19. Květen 2013 Sdílet Vloženo 19. Květen 2013 takže dneska jsem filtr pevných častíc kompletně odstranil, snímač tlaku nový, hadice akabelaž taky zkontolována. Filtr pevných častic mi poprvé jen provrtalize spod a upravili jednotku, Dnes jsem si filtr demontoval, a vykuchalho uplně takže je čisté pruchozí. Ted mi to jede vcelku dobře ale vyvyších rychlostech pod plynem cca 160km/h začne auto trošku cukat alepořad zrychluje.... nevim už čim by to mohlo byt.... budu vděčný zakaždou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cermajs Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 ahoj. zvazuji koupi OII RS TDi z roku 2007, ma deklarovano cca 130tis km, pokud mi ve skodovce budou schopni potvrdit, ze ten km najezd sedi, tak bych do ni sel. obracim se na Vas s prosbou, na co bych si mel dat v pripade koupe pozor, co zkontrolovat atd. ? jaky kod motoru (jestli jich pripadne bylo vic) je mene poruchovy atd.? proste zkusenosti :-) jezdim tri roky ciplou OII 1.9 TDi, ale chtel bych kombajna a prave nejlepe RS. pripadne kdyby mel nekdo nejaky slusny kousek na prodej, nevahejte se ozvat. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novej Vloženo 28. Únor 2014 Sdílet Vloženo 28. Únor 2014 (editace) Chlapy kolik vám žere v reálu tenhle motor? Jízda normál svižná (ne město ani závodění) Prostě takovej průměr při ježdění do práce. Díky za každej příspěvěk, pomůže mi to v rozhodování jestli si auto nechat nebo prodat. edit: děkuji adminovi za přesunutí do mrtvýho vlákna, moc mi to pomohlo. Editováno: 28. Únor 2014, autor: novej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal878 Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Zdravím chtěl by jsem se zeptat jak to je stímto motorem kod BMN? Muj mechanik mi řikal pokud chci 2.0 125kW tak jedině motor s kodem CBB ale ty jsou od toku 2008 dál. Zajimá mě jaké úskalí má motor BMN u Ocstavia ES 125kW ? Jeslti teda máte někdo zkušenosti . . . ? Díky za rady připomínky .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David.RS Vloženo 9. Květen 2015 Sdílet Vloženo 9. Květen 2015 Zdravím RSáky. Tak po dlouhých km bez problémů řeším toto: 000665 - regulace plniciho tlakuP0299 - 006 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadickáinfo o závadě:Stav závad: 00000001Priorita závad: 5Frekvence závad: 1Počítadlo resetů: 40Kilometry: 225657 kmIndikace času: 0Datum: 2000.00.00Čas: 09:31:16info o závadě:Otáčky: 2016 /minKroutící moment: 296.0 NmRychlost: 107.0 km/h72.93 %Napětí: 14.58 VTlak: 2300.4 mbarTlak: 1874.4 mbar Jako jediný zdroj úniku podtlaku se mi jeví netěsnost kolem hřídelky na sání. Může to být tím??? Ventil N75 je nový.. Prosím o Vaše tipy a triky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyzima Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 Zdravím chtěl by jsem se zeptat jak to je stímto motorem kod BMN? Muj mechanik mi řikal pokud chci 2.0 125kW tak jedině motor s kodem CBB ale ty jsou od toku 2008 dál. Zajimá mě jaké úskalí má motor BMN u Ocstavia ES 125kW ? Jeslti teda máte někdo zkušenosti . . . ? Díky za rady připomínky .... Ahoj, mam přesně tenhle motor. bmn ma Siemens vstřikovače, což je asi největši debakl. Škodovka udělala naštěstí svolaváčku, takže ty nový budou snad ok:) Pak jsou problém hlavy motoru, ty rády praskají ( i mě to potkalo ) Jinak by to mělo bejt v pohodě. Bejt tebou, vem Fl. s comon railem. Tam ty motory jsou celkově líp udělaný a vstřkiy stojí polovinu ) Já osobně se peru ještě s chladičem spalin, ale to je asi problem jen myho auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek93 Vloženo 5. Květen 2016 Sdílet Vloženo 5. Květen 2016 Zdravim borci, mam problem, pri vypnuti a dobehu motoru tam neco jakoby cvaka. Je to octavia rs 2.0 tdi ppd. Kupoval jsem ji cca pred dvema mesici a ted jsem si toho vsiml. Dela to i po klidne i po ostre jizde. Tady je odkaz na video kdyz jsem dojel do garaze:https://youtu.be/U-TUhUwGdkY Prosim jestli s tim mate zkusenosti tak poradte co by to mohlo byt. Chci s tim jet letos na dovolenou a mam strach aby me to nekde nekleklo. Predem diky za rady a tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.