Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdary,

Seznamuji se s diagnostikou VAG 1552, zadal jsem funkci 08 (načtení bloku nam.hodnot)

potom zobraz.skupinu 115. Jedná se o regulaci plnícího tlaku.

Naměřil jsem tyto hodnoty plnícího tlaku:

A) Na volnoběžné otáčky, vozidlo stojí

Okamžitá hodnota: 950mB, Požadovaná hodnota: 960mB

B) Vozidlo při jízdě, ustálené rychlosti, otáčky kolem 3000 ot/min

"Okamžitá hodnota OH: 950-1000mB, Požadovaná hodnota PH: cca 1000-1100mB"

(zajímavé je, že při rychlé akceleraci se OH a PH zvyšovala a občas byla i shodná,

ale jakmile jsem ubral plyn a nasadil ustálené otáčky klesla hodnota tlaku viz výše označeno uvozovkami "")

Při razantní akceleraci jsem VAGem více jak 1480mB nenaměřil

V příručce jsem se dočetl, že doporučená hodnota je 990-2200 mBaru.

Jak by jste vyhodnotili tyto naměřené hodnoty? Kolik to tlačí Vám?

Jaký je rozdíl mezi OH a PH?

děkuji

  • 2 týdny později...

Ahoj,já si pořídil přídavný budík na plnící tlak.Při plném plynu a je jedno jaké mám otáčky se mi ručička dostane max na 0.5 baru.Což je asi docela málo ne? :feve: .Motor mám AGU 2001.

Jinak zapojení hadičky mam 100%správně(není na tom co zkazit) a budík nemám z autokelly.

Je možné,že mi nefunguje regulace?

Nebo by mohlo být v čudu turbo?

Nezdá se mi totiž že by auto nějak razantněji tahalo oproti klasické 1.8.Roztáčení a dotáčení turba taky neslyším.

Kde bych měl hledat závadu?Prosím poraďte od nejlevnější varianty.Názor typu,,vyměň turbo"mi v mojí situaci moc nepomůže.

Díky Ondra

nemeril jste nekdo plnici tlak u 1.8t 110kw rok 00 AGU.Je to u tohoto starsiho typu mozne zmerit.

  • Autor
Ahoj,já si pořídil přídavný budík na plnící tlak.Při plném plynu a je jedno jaké mám otáčky se mi ručička dostane max na 0.5 baru.Což je asi docela málo ne? :feve: .Motor mám AGU 2001.

Jinak zapojení hadičky mam 100%správně(není na tom co zkazit) a budík nemám z autokelly.

Je možné,že mi nefunguje regulace?

Nebo by mohlo být v čudu turbo?

Nezdá se mi totiž že by auto nějak razantněji tahalo oproti klasické 1.8.Roztáčení a dotáčení turba taky neslyším.

Kde bych měl hledat závadu?Prosím poraďte od nejlevnější varianty.Názor typu,,vyměň turbo"mi v mojí situaci moc nepomůže.

Díky Ondra

Musíš k tomu 0,5 baru připočítat atm.tlak

Takže tě to tlačí 1,5 baru

Kde jsi sehnal ten přídavnej budík? a za kolik? máš fotku?

Já turbo taky slyším jen občas. Musí se člověk do zvuku zaposlouchat.

Ahoj

Požadovaná hodnota je 1,5 až 1,6 baru. Takže vám to tlačí naprosto dobře.

Má se to měřit na 3-ku pod plným plynem. Zrychlovat z 1800 ot. a při 3000 ot. se má měřit.

Pěkně prosím jaký hodnoty plnícího tlaku turba mají být u AGR 66kw? Jak by se mělo správně měřit?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.