liborch Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 Zdary, Seznamuji se s diagnostikou VAG 1552, zadal jsem funkci 08 (načtení bloku nam.hodnot) potom zobraz.skupinu 115. Jedná se o regulaci plnícího tlaku. Naměřil jsem tyto hodnoty plnícího tlaku: A) Na volnoběžné otáčky, vozidlo stojí Okamžitá hodnota: 950mB, Požadovaná hodnota: 960mB Vozidlo při jízdě, ustálené rychlosti, otáčky kolem 3000 ot/min "Okamžitá hodnota OH: 950-1000mB, Požadovaná hodnota PH: cca 1000-1100mB" (zajímavé je, že při rychlé akceleraci se OH a PH zvyšovala a občas byla i shodná, ale jakmile jsem ubral plyn a nasadil ustálené otáčky klesla hodnota tlaku viz výše označeno uvozovkami "") Při razantní akceleraci jsem VAGem více jak 1480mB nenaměřil V příručce jsem se dočetl, že doporučená hodnota je 990-2200 mBaru. Jak by jste vyhodnotili tyto naměřené hodnoty? Kolik to tlačí Vám? Jaký je rozdíl mezi OH a PH? děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 Ahoj,já si pořídil přídavný budík na plnící tlak.Při plném plynu a je jedno jaké mám otáčky se mi ručička dostane max na 0.5 baru.Což je asi docela málo ne? .Motor mám AGU 2001. Jinak zapojení hadičky mam 100%správně(není na tom co zkazit) a budík nemám z autokelly. Je možné,že mi nefunguje regulace? Nebo by mohlo být v čudu turbo? Nezdá se mi totiž že by auto nějak razantněji tahalo oproti klasické 1.8.Roztáčení a dotáčení turba taky neslyším. Kde bych měl hledat závadu?Prosím poraďte od nejlevnější varianty.Názor typu,,vyměň turbo"mi v mojí situaci moc nepomůže. Díky Ondra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 nemeril jste nekdo plnici tlak u 1.8t 110kw rok 00 AGU.Je to u tohoto starsiho typu mozne zmerit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liborch Vloženo 16. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 Ahoj,já si pořídil přídavný budík na plnící tlak.Při plném plynu a je jedno jaké mám otáčky se mi ručička dostane max na 0.5 baru.Což je asi docela málo ne? .Motor mám AGU 2001.Jinak zapojení hadičky mam 100%správně(není na tom co zkazit) a budík nemám z autokelly. Je možné,že mi nefunguje regulace? Nebo by mohlo být v čudu turbo? Nezdá se mi totiž že by auto nějak razantněji tahalo oproti klasické 1.8.Roztáčení a dotáčení turba taky neslyším. Kde bych měl hledat závadu?Prosím poraďte od nejlevnější varianty.Názor typu,,vyměň turbo"mi v mojí situaci moc nepomůže. Díky Ondra Musíš k tomu 0,5 baru připočítat atm.tlak Takže tě to tlačí 1,5 baru Kde jsi sehnal ten přídavnej budík? a za kolik? máš fotku? Já turbo taky slyším jen občas. Musí se člověk do zvuku zaposlouchat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 Ahoj Požadovaná hodnota je 1,5 až 1,6 baru. Takže vám to tlačí naprosto dobře. Má se to měřit na 3-ku pod plným plynem. Zrychlovat z 1800 ot. a při 3000 ot. se má měřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 Pěkně prosím jaký hodnoty plnícího tlaku turba mají být u AGR 66kw? Jak by se mělo správně měřit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.