Přejít na obsah

TEST - Plnící tlak


liborch

Doporučené příspěvky

Zdary,

Seznamuji se s diagnostikou VAG 1552, zadal jsem funkci 08 (načtení bloku nam.hodnot)

potom zobraz.skupinu 115. Jedná se o regulaci plnícího tlaku.

Naměřil jsem tyto hodnoty plnícího tlaku:

A) Na volnoběžné otáčky, vozidlo stojí

Okamžitá hodnota: 950mB, Požadovaná hodnota: 960mB

B) Vozidlo při jízdě, ustálené rychlosti, otáčky kolem 3000 ot/min

"Okamžitá hodnota OH: 950-1000mB, Požadovaná hodnota PH: cca 1000-1100mB"

(zajímavé je, že při rychlé akceleraci se OH a PH zvyšovala a občas byla i shodná,

ale jakmile jsem ubral plyn a nasadil ustálené otáčky klesla hodnota tlaku viz výše označeno uvozovkami "")

Při razantní akceleraci jsem VAGem více jak 1480mB nenaměřil

V příručce jsem se dočetl, že doporučená hodnota je 990-2200 mBaru.

Jak by jste vyhodnotili tyto naměřené hodnoty? Kolik to tlačí Vám?

Jaký je rozdíl mezi OH a PH?

děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj,já si pořídil přídavný budík na plnící tlak.Při plném plynu a je jedno jaké mám otáčky se mi ručička dostane max na 0.5 baru.Což je asi docela málo ne? :feve: .Motor mám AGU 2001.

Jinak zapojení hadičky mam 100%správně(není na tom co zkazit) a budík nemám z autokelly.

Je možné,že mi nefunguje regulace?

Nebo by mohlo být v čudu turbo?

Nezdá se mi totiž že by auto nějak razantněji tahalo oproti klasické 1.8.Roztáčení a dotáčení turba taky neslyším.

Kde bych měl hledat závadu?Prosím poraďte od nejlevnější varianty.Názor typu,,vyměň turbo"mi v mojí situaci moc nepomůže.

Díky Ondra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,já si pořídil přídavný budík na plnící tlak.Při plném plynu a je jedno jaké mám otáčky se mi ručička dostane max na 0.5 baru.Což je asi docela málo ne? :feve: .Motor mám AGU 2001.

Jinak zapojení hadičky mam 100%správně(není na tom co zkazit) a budík nemám z autokelly.

Je možné,že mi nefunguje regulace?

Nebo by mohlo být v čudu turbo?

Nezdá se mi totiž že by auto nějak razantněji tahalo oproti klasické 1.8.Roztáčení a dotáčení turba taky neslyším.

Kde bych měl hledat závadu?Prosím poraďte od nejlevnější varianty.Názor typu,,vyměň turbo"mi v mojí situaci moc nepomůže.

Díky Ondra

Musíš k tomu 0,5 baru připočítat atm.tlak

Takže tě to tlačí 1,5 baru

Kde jsi sehnal ten přídavnej budík? a za kolik? máš fotku?

Já turbo taky slyším jen občas. Musí se člověk do zvuku zaposlouchat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...