Publikováno Únor 12, 201015 r Vedel by niekto poradit ako zmerat multimetrom cidlo teploty a zapalovacie cievky? ake hodnoty mam namerat pri vypnutom motore a pri zapnutom. Pozna niekto postup ako to urobit? cidlo teploty ma ak sa nemylim dva kontakty a cievky styri,je to tak? fabia 1,2htp blueline 47kw
Únor 12, 201015 r Autor Všetko to nájdeš v DP. Nasiel som diky,no hodnoty su na 1,2 40kw,su tie iste ako 47kw?
Únor 15, 201015 r Autor Myslím si že hej. Nameral som hodnoty na zap.cievkach pin 1 a 4 = 385ohm,podla prirucky to ma byt pin 2 a 3. Ma s tym niekto skusenosti?
Únor 21, 201015 r Autor na pinu 2 a 3 som nenameral nic,iba na 1 a 4 pinoch 385ohm,vsetky tri cievky takisto.....[na pinoch 1 a 4]
Únor 22, 201015 r Zkus to samý /pin 2 a 3/změřit na vedlejší funkční... KDyž DP říká,dva tři, tak by to mělo bejt dva tři. Nebo běhá a měříš jen preventivně?
Únor 22, 201015 r Autor Zkus to samý /pin 2 a 3/změřit na vedlejší funkční... KDyž DP říká,dva tři, tak by to mělo bejt dva tři. Nebo běhá a měříš jen preventivně? Na pinoch 2 a 3 som skusal a nic ,meral som ich lebo boli tuto zimu problemy so startovanim,tak som to daval za suvis,iba mi to bolo pozoruhodne,ze je to opacne ,inak auto slape no sem tam ked mrzne sa zakuckava a zatrasie ako osika ,na fore je na toto tema,ktoru som pozeral,no tento pripad asi este nikto nemal 1.2htp 47kw
Únor 22, 201015 r Kdyby úplně vynechávala zapalovací cívka hned by ti začla blikat kontrolka motoru, vyplo by to příslušný vstřik. Ve VAGu je na to blok, kde to počítá vynechávání válců. Tvůj problém bude asi jinde. Teď jsem koukl do dP, asi to maj, chybně popsaný, obrázek říká pin 1 a 4/pokud to tak myslí, a neukazují jen na které straně je pin 1 a 4/.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.