mauditt Vloženo 12. Listopad 2013 Vloženo 12. Listopad 2013 kamarade ja bych to prohnal,myslel jsem na to,ze najedu nejake kilometry tak zlehka a pak tomu protahnu peerka. Ale nedokazes si predstavit ten strach,co kdyz se to stane znovu. Stalo me to dost penez a stat se to znovu,nevim co bych delal. Snad bych to auto jen zapalil a dal jezdil busem. Na druhou stranu,co se muze jeste po*rat,kdyz srouby jsou vymenene?Snad nic Co se vlastne stane kdyz to okourim co to da?dostanu se na omezovac a vic to nepojede ne? predtim jsem jezdil v benzinu a mohl jsem se k tomu chovat hrube a jak jsem chtel. Na naftu mam zafixovany takovy nazor,ze musim opatrne,nevim proc... V šrubách to asi nakoniec nebude.....mám taký ciťák. Citovat
vi.l.ik Vloženo 12. Listopad 2013 Vloženo 12. Listopad 2013 no tak ja napisu tu ocekavanou otazku "v cem to tedy podle tebe muze byt?" daji se prece sesbirat tady na foru nejake fotky,vymenit si nazory a zjistit proc se to stava... Citovat
Sniper_2003 Vloženo 12. Listopad 2013 Vloženo 12. Listopad 2013 V šrubách to asi nakoniec nebude.....mám taký ciťák. Rád bych si poslechl v čem to dle tvého soudu bude. 2 vi.l.ik K naftě se můžeš též chovat hrubě jen musíš dodržovat pár pravidel: Ad.1 nejdřív zahřát motor - potom ho můžeš honit dle libosti ( myslím tím motor ) , ale po 4500ot/min to už netáhne - takže dle mého soudu zbytečné Ad.2 po ukončení požitku z rychlé jízdy či výkonovém trápení - nechat před barákem 5 minut běžet na volnoběh na zchladnutí Ad.3 servisní interval 15000/rok - používání kvalitních motorových olejů Ad.4 používání buď prémiových paliv ( doporučuji z vlastní zkušenosti VERVU od Benziny ) nebo kvalitní nafta ( OMV, Benzina, ARAL ) + VIF - ochrana palivového systému ( trysky,čerpadlo ) Citovat
mauditt Vloženo 14. Listopad 2013 Vloženo 14. Listopad 2013 Psal jsem jim na adresu sks.service@skoda-auto.cz Jen pište pište na ojnice Dňa 08.11.2013 som im napísal žiadosť e-mailom, zatiaľ odpoveď žiadna. Odkiaľ si mal tú adresu ? Na ich oficiálnej stránke je iba táto info@skoda-info.cz a na moju žiadosť listom zo dňa 22.04.2013 mi zatiaľ nikto neodpovedal. Citovat
vi.l.ik Vloženo 15. Listopad 2013 Vloženo 15. Listopad 2013 Rád bych si poslechl v čem to dle tvého soudu bude. 2 vi.l.ik K naftě se můžeš též chovat hrubě jen musíš dodržovat pár pravidel: Ad.1 nejdřív zahřát motor - potom ho můžeš honit dle libosti ( myslím tím motor ) , ale po 4500ot/min to už netáhne - takže dle mého soudu zbytečné Ad.2 po ukončení požitku z rychlé jízdy či výkonovém trápení - nechat před barákem 5 minut běžet na volnoběh na zchladnutí Ad.3 servisní interval 15000/rok - používání kvalitních motorových olejů Ad.4 používání buď prémiových paliv ( doporučuji z vlastní zkušenosti VERVU od Benziny ) nebo kvalitní nafta ( OMV, Benzina, ARAL ) + VIF - ochrana palivového systému ( trysky,čerpadlo ) Diky za rady, pomohly mi Citovat
DonKarlos Vloženo 26. Prosinec 2013 Vloženo 26. Prosinec 2013 Neví někdo, jestli jdou pánve na ojnici prohodit? Tedy z víka do ojnice a naopak? Citovat
mauditt Vloženo 27. Prosinec 2013 Vloženo 27. Prosinec 2013 Neví někdo, jestli jdou pánve na ojnici prohodit? Tedy z víka do ojnice a naopak? Ahoj, keďže majú iné označenia dielov horné a dolné pánvy, podľa mňa sa nedajú prehodiť (ak si myslel tieto). horna ojnicna panva 045105701B GLB 12,50euro kus dolna ojnicna panva 045105701C GLB 12,50euro kus diely sú pre Octaviu II z výroby 11/2008 Citovat
libero Vloženo 27. Prosinec 2013 Vloženo 27. Prosinec 2013 Neví někdo, jestli jdou pánve na ojnici prohodit? čo tým chceš docieliť? .... Citovat
DonKarlos Vloženo 29. Prosinec 2013 Vloženo 29. Prosinec 2013 (editace) Šlo mi o to prohození. Jestli to náhodou někdo na montáži na pár kusech neprohodil. Editováno: 29. Prosinec 2013, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat
emkon Vloženo 8. leden 2014 Vloženo 8. leden 2014 Tento názor jsem slyšel už předloni ve svém servisu. Že kvůli chybné montáži (prohození dílů) je jeden válec (ojnice) nadměrně namáhán, a je jen otázkou času, kdy se ojnice utrhne. Citovat
mauditt Vloženo 8. leden 2014 Vloženo 8. leden 2014 (editace) Kvôli chybnej montáži akých konkrétnych dielov? Myslíš vážne tie ojničné pánvy? Editováno: 8. leden 2014, autor: mauditt Citovat
emkon Vloženo 9. leden 2014 Vloženo 9. leden 2014 Tehdy (předloni) mi servisák řekl, že se jedná o prohození těch pánví, a že nikdo neví, kolik motorů bylo takto smontovaných. Škodovka o tom prý moc dobře ví, však taky už těch utržených ojnic bylo víc než dost... Přístup Škodovky se mi ale vůbec nelíbí. Servis napřed zkoumal, jaký byl v motoru olej, jestli nebylo auto načipované, jestli máme v servisce všechny razítka, a možnost, že se jedná o chybu výrobce byla až na posledním místě. Přístup servisů Škoda, kdy jsem některé závady v rámci záruky reklamoval i 3x, nakonec vyvrcholily tím, že jsem po 17 letech přešel od Škodovek k japoncům... Citovat
mauditt Vloženo 9. leden 2014 Vloženo 9. leden 2014 (editace) Je to celkom zaujímavý názor alebo skutočnosť a holý fakt. Podarilo sa už niekomu potvrdiť túto skutočnosť, že boli fakt prehodené ? Myslíme horné za dolné ? Editováno: 9. leden 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat
susliak Vloženo 23. Březen 2014 Vloženo 23. Březen 2014 Pridávam sa do skupiny. Na služobke pred Zagrebom. 2008 - čka, nabehane 278t km, pravidelný servis.Ojnica na 4 valci. V rámci do životnej mobility dali na tri dni náhradné vozidlo. Citovat
libero Vloženo 23. Březen 2014 Vloženo 23. Březen 2014 v zahraničí to je 2x tak nepríjemné..ako to budete s motorom riešiť? Citovat
susliak Vloženo 23. Březen 2014 Vloženo 23. Březen 2014 Neviem. Teraz sme ju previezli pred Škodovku a zajtra ideme riešiť. Sranda bola, že po naštartovaní nesvieti žiadna kontrolka. Z 1,9 sa stala 1,4. Citovat
mauditt Vloženo 23. Březen 2014 Vloženo 23. Březen 2014 (editace) Ahoj, prosím Ťa aký si mal presný mesiac a rok výroby ? Do 10/2008 vrátane alebo po 11/2008 vrátane ? Aký olej si používal a ako často menený ? Editováno: 24. Březen 2014, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat
susliak Vloženo 23. Březen 2014 Vloženo 23. Březen 2014 (editace) Kedze je firemna viem na to odpovedat az zajtra,odfotim to. Zo zaciatku mala nastaveny na 30t km,preberali sme ju pri 165t km.Zmenili sme to na 15t interval.Olej Shell 5W30 long. V momente ako sa to stalo isla +- 3000 otacok,ked som vodic ja tak maximalne jazdim 160 tachometrovych.Bolo to gut auto.Doteraz motoricky ok.Vecsi servis bol diferak. Editováno: 23. Březen 2014, autor: susliak Citovat
mauditt Vloženo 23. Březen 2014 Vloženo 23. Březen 2014 (editace) Kúpili ste ju do firmy pri 165 tis.km ? Poprosím Ťa o ten mesiac a rok výroby. Ďakujem. Editováno: 24. Březen 2014, autor: Pawouk Necituj přímo předcházející příspěvek! Citovat
susliak Vloženo 23. Březen 2014 Vloženo 23. Březen 2014 Vo firme kde pracujem došlo k rotacii vozidiel a tak sme s kolegom zdedili túto Octu. Citovat
mauditt Vloženo 24. Březen 2014 Vloženo 24. Březen 2014 (editace) Takže predaj sa uskutočnil 12/2008 Predaj je iná vec, podľa VIN je možné zistiť mesiac a rok výroby motora. Viete to zistiť? Ďakujem. Editováno: 24. Březen 2014, autor: mauditt Citovat
libero Vloženo 24. Březen 2014 Vloženo 24. Březen 2014 Takže predaj sa uskutočnil 12/2008 nič nového Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.