Přejít na obsah

Zlomená ojnica 1.9 TDI PD 77 kW


reprom

Doporučené příspěvky

kamarade ja bych to prohnal,myslel jsem na to,ze najedu nejake kilometry tak zlehka a pak tomu protahnu peerka. Ale nedokazes si predstavit ten strach,co kdyz se to stane znovu. Stalo me to dost penez a stat se to znovu,nevim co bych delal. Snad bych to auto jen zapalil a dal jezdil busem. Na druhou stranu,co se muze jeste po*rat,kdyz srouby jsou vymenene?Snad nic :D Co se vlastne stane kdyz to okourim co to da?dostanu se na omezovac a vic to nepojede ne? predtim jsem jezdil v benzinu a mohl jsem se k tomu chovat hrube a jak jsem chtel. Na naftu mam zafixovany takovy nazor,ze musim opatrne,nevim proc...

V šrubách to asi nakoniec nebude.....mám taký ciťák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V šrubách to asi nakoniec nebude.....mám taký ciťák.

 

 

Rád bych si poslechl v čem to dle tvého soudu bude. :kol-31:

 

2 vi.l.ik

 

K naftě se můžeš též chovat hrubě jen musíš dodržovat pár pravidel:

Ad.1 nejdřív zahřát motor - potom ho můžeš honit dle libosti ( myslím tím motor  :kol-28: ) , ale po 4500ot/min to už netáhne - takže dle mého soudu zbytečné

Ad.2 po ukončení požitku z rychlé jízdy či výkonovém trápení - nechat před barákem 5 minut běžet na volnoběh na zchladnutí

Ad.3 servisní interval 15000/rok - používání kvalitních motorových olejů

Ad.4 používání buď prémiových paliv ( doporučuji z vlastní zkušenosti VERVU od Benziny ) nebo kvalitní nafta ( OMV, Benzina, ARAL ) + VIF - ochrana palivového systému ( trysky,čerpadlo )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Psal jsem jim na adresu

profile_mask2.png
sks.service@skoda-auto.cz
 
Jen pište pište na ojnice :)

 

 

Dňa 08.11.2013 som im napísal žiadosť e-mailom, zatiaľ odpoveď žiadna. Odkiaľ si mal tú adresu ? Na ich oficiálnej stránke je iba táto info@skoda-info.cz a na moju žiadosť listom zo dňa 22.04.2013 mi zatiaľ nikto neodpovedal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych si poslechl v čem to dle tvého soudu bude. :kol-31:

 

2 vi.l.ik

 

K naftě se můžeš též chovat hrubě jen musíš dodržovat pár pravidel:

Ad.1 nejdřív zahřát motor - potom ho můžeš honit dle libosti ( myslím tím motor  :kol-28: ) , ale po 4500ot/min to už netáhne - takže dle mého soudu zbytečné

Ad.2 po ukončení požitku z rychlé jízdy či výkonovém trápení - nechat před barákem 5 minut běžet na volnoběh na zchladnutí

Ad.3 servisní interval 15000/rok - používání kvalitních motorových olejů

Ad.4 používání buď prémiových paliv ( doporučuji z vlastní zkušenosti VERVU od Benziny ) nebo kvalitní nafta ( OMV, Benzina, ARAL ) + VIF - ochrana palivového systému ( trysky,čerpadlo )

Diky za rady, pomohly mi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Neví někdo, jestli jdou pánve na ojnici prohodit? Tedy z víka do ojnice a naopak?

 

Ahoj,

 

keďže majú iné označenia dielov horné a dolné pánvy, podľa mňa sa nedajú prehodiť (ak si myslel tieto).

 

horna ojnicna panva 045105701B GLB   12,50euro kus
dolna ojnicna panva 045105701C GLB   12,50euro kus
 
diely sú pre Octaviu II z výroby 11/2008
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tehdy (předloni) mi servisák řekl, že se jedná o prohození těch pánví, a že nikdo neví, kolik motorů bylo takto smontovaných. Škodovka o tom prý moc dobře ví, však taky už těch utržených ojnic bylo víc než dost...

Přístup Škodovky se mi ale vůbec nelíbí. Servis napřed zkoumal, jaký byl v motoru olej, jestli nebylo auto načipované, jestli máme v servisce všechny razítka, a možnost, že se jedná o chybu výrobce byla až na posledním místě. Přístup servisů Škoda, kdy jsem některé závady v rámci záruky reklamoval i 3x, nakonec vyvrcholily tím, že jsem po 17 letech přešel od Škodovek k japoncům...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to celkom zaujímavý názor alebo skutočnosť a holý fakt. Podarilo sa už niekomu potvrdiť túto skutočnosť, že boli fakt prehodené ? Myslíme horné za dolné ? 

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Kedze je firemna viem na to odpovedat az zajtra,odfotim to.

Zo zaciatku mala nastaveny na 30t km,preberali sme ju pri 165t km.Zmenili sme to na 15t interval.Olej Shell 5W30 long.

V momente ako sa to stalo isla +- 3000 otacok,ked som vodic ja tak maximalne jazdim 160 tachometrovych.Bolo to gut auto.Doteraz motoricky ok.Vecsi servis bol diferak.

Editováno: , autor: susliak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...