JakubSkopal Vloženo 13. Únor 2010 Vloženo 13. Únor 2010 Zdarec rozhodl jsem se že si v létě nechám udělat chiptuning od firmy www.profichiptuning.cz na moji octavii 1.9SDI 50Kw na 59Kw a Točák ze 133 na 150, co vy na to máte nějaké zkušenosti s touto firmou nebo mě doporučíte někoho jiného lepšího? cena tohohle je 5200,- na moje SDI a co mě vyhovuje že to je na Moravě nikde v Čechách, chtěl bych cenu tak do 6000,- víc to nemá cenu na takovej motor. Prosím o vaše názory, nebo jestli můžete poradit něco lepšího pro zvednutí výkonu u motoru SDI. dík Citovat
Jen Vloženo 13. Únor 2010 Vloženo 13. Únor 2010 Tak nevim jestli nectu spatne ale na SDI chiptuning asi težko pujde.... Citovat
JakubSkopal Vloženo 13. Únor 2010 Autor Vloženo 13. Únor 2010 jo jde ale není to takovy navýšení jak třebu u TDI Citovat
PROCHY603 Vloženo 13. Únor 2010 Vloženo 13. Únor 2010 Tak nevim jestli nectu spatne ale na SDI chiptuning asi težko pujde.... LINK: http://www.diesel-technik.cz/chiptuning-osobni-diesel/skoda Citovat
JakubSkopal Vloženo 13. Únor 2010 Autor Vloženo 13. Únor 2010 dík, ale našel jsem sice o 200,- dražší ale je tam větší nárust koní o 9Kw potřebuju co nejvíc u takovýho motoru Citovat
JakubSkopal Vloženo 14. Únor 2010 Autor Vloženo 14. Únor 2010 ty vstřiky jsem si zjišťoval u dieselpoweru a prej to je u takovýho motoru k ničemu že kdyby se to přehodilo tak to bude hulit ale nejelo by to tak mě to bylo řečeno prej to je nějakej málo objemovej motor nebo nějak tak to tam bylo napsany. Citovat
JakubSkopal Vloženo 14. Únor 2010 Autor Vloženo 14. Únor 2010 oturbit?? z jakého motoru 66kw? nebo jak si to myslel? Citovat
TDIfun Vloženo 14. Únor 2010 Vloženo 14. Únor 2010 Lze pouzit turbo z AGR motoru, nastavit ho ze bude rizene samo samo sebou nastaveni ventilu. Nebo dat svazek na TDI a normalne tam vrazit cele TDI. Tlak bych nastavil na 0.8bar mozna by se nemuselo ani chladit prez IC ale asi by to bylo lepsi.. Citovat
TDIfun Vloženo 14. Únor 2010 Vloženo 14. Únor 2010 ty vstřiky jsem si zjišťoval u dieselpoweru a prej to je u takovýho motoru k ničemu že kdyby se to přehodilo tak to bude hulit ale nejelo by to tak mě to bylo řečeno prej to je nějakej málo objemovej motor nebo nějak tak to tam bylo napsany. Ne spise to bylo mysleno ze nemas preplnovanej motor a budes mit obrovskej prebytek paliva...Bez vzduchu bude hulit.. Citovat
Pajk85 Vloženo 14. Únor 2010 Vloženo 14. Únor 2010 Kubo kup turbo, stejně by k tomu beztak jednou došlo. Máš pěkný auto a byla by škoda ho nechat pouze SDI. Udělej z toho jak píše TDIfun plnohodnotný TDi, díly seženeš za pár kaček. Citovat
JakubSkopal Vloženo 14. Únor 2010 Autor Vloženo 14. Únor 2010 jo ale já nemám koho aby mi takovej motor atestoval já nebudu jezdit bez atestovanýho motoru kamoš na STK mě to říkal sám tak poraďte vy kteří jste předělávaly motory, maximálně jenom k temutu přihodit to turbo z AGR a dát k němu aj intercooler. Citovat
TDIfun Vloženo 14. Únor 2010 Vloženo 14. Únor 2010 Motor jako takovej je uplne identickej jako TDI.. Je tam jen par zmen... Kdyz shodis turbo z TDI a postavis SDI vedle TDI nepoznas co je co.. Citovat
TDIfun Vloženo 14. Únor 2010 Vloženo 14. Únor 2010 A co bych ti tu vlastne radil a rikal co a jak, vzdyt jdes chipovat ke konkurenci tak at ti porad tam pokud to teda jsou schopni resit a ne jen supnout program. Citovat
JakubSkopal Vloženo 14. Únor 2010 Autor Vloženo 14. Únor 2010 takže sehnat turbo z AGR a IC a bude to jakoby 66Kw? jo já vým stréc má tento motor a je fakt že má stejně nastrojenej ten motor jak mi taky má okolo něho tolik místa a když se podívám do bráchovej 81Kw tak nemůžu skoro vyměnit žárovku do světla. Citovat
JakubSkopal Vloženo 14. Únor 2010 Autor Vloženo 14. Únor 2010 TDIfun a ty chipnout SDI asi nemůžeš co? ty děláš jenom TDI? Citovat
TDIfun Vloženo 14. Únor 2010 Vloženo 14. Únor 2010 To vis ze muzu, teda pokud ti nebude vadit ze to bude delano na brzde. Citovat
JakubSkopal Vloženo 14. Únor 2010 Autor Vloženo 14. Únor 2010 vůbec newa že to bude na brzdě aspoň budu vědět kolik to má, napiš na kolik by se takovej motor dal upravit a cenu? Citovat
TDIfun Vloženo 14. Únor 2010 Vloženo 14. Únor 2010 Neco jsem vymyslel tak to mas v SZ, bude to zajimave treba pro oba a konecne uvidime nake SDI na papire z brzdy a ne nekde v tabulce bez overeni na brzde. Citovat
martas_90 Vloženo 25. Únor 2010 Vloženo 25. Únor 2010 Jakej je problém předělat oktávku SDI na TDI? SDičko totiž odešlo do věčných lovišt, a když už se tam musí hodit novej motor, tak by se vyplatilo tam dát rovnou TDi. Ovšem někdo říkal, že to nebude sedět. Máte s tím někdo zkušenosti? Citovat
notobi Vloženo 25. Únor 2010 Vloženo 25. Únor 2010 hlavně než se do toho pustíš si uvědom, že na technický neprojdeš ani omylem (pokud nemáš známý) Citovat
PROCHY603 Vloženo 26. Únor 2010 Vloženo 26. Únor 2010 Jakej je problém předělat oktávku SDI na TDI? SDičko totiž odešlo do věčných lovišt, a když už se tam musí hodit novej motor, tak by se vyplatilo tam dát rovnou TDi. Ovšem někdo říkal, že to nebude sedět. Máte s tím někdo zkušenosti? Zbytocne problemy!!!!! 1. Problem na STK, 2. Problem pri cestnej kontrole. 3. Problem pri predaji auta. Kup druhy motor SDI nahod a jazdi dalej. 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.