Publikováno Únor 15, 201015 r Ahoj kluci.Poradimi někdo,včera jsem byl ny vejlete auto jelo bez problému,přijel jsem před barák že si vyhodím věci a pojedu do garáže,chcíplsem to a asi po 15minutách chci nastartovat a nic,motor točí sem tam to kuckne a z vejfuku dým jako jako prase,né a ne to nastartovat,v nádrži jsem měl tak před červenou,tak si říkám asi málo nafty,tak sem pak dolil 20litru a stále nic,nafta do filtru de i z filtru jinak filtr mám tak 2měsíce novej,je pravda že jsem tam před 14dni nalil drobek aditiva.TAk nevím co stím.Děkuji za rady, motor 2,5 tdi 120Kw.
Únor 15, 201015 r Autor ne ne doma jsem ho měl.Na středu jsem obědnanej do servisu,zejtra to tam potáhnu na laně to bude ostuda jeéééžiši.
Únor 15, 201015 r Autor ted mám najeto 120,300.V 78.000km dělali řemen a jednu kladku podle serv.knížky.mě známej říkal že to mohlo přezkočit o zub a už to nanastartuju prej.
Únor 15, 201015 r Proto se ptám ta možnost tu je.A stačí málo a a už to nejede.Teď je otázka jestli písty nenakopaly ventily.
Únor 15, 201015 r Autor nestraš,to bych slyšel nějakej rchot,ale uplně normálně to točilo,bez nějakého rachotu.
Únor 17, 201015 r CAu mam stejnej motor a uplne to sami se stalo me. Jestli se ti stalo co me tak se neboj. Vypadla hadice s ventylem z cerpadla nasadej umyjou a jedes. Taky jsem prijel pred barak za 3 hodky sem chtel jet a uz sem to nenastartoval tak na odtahovku a hura do skodovky. Ja platil 400kc ale byl to znamej tak davej pozor na praci co ti tam udelaj .
Únor 17, 201015 r Autor tak jsem na to zvědavej co ti umělci tam najdou,já teda koukal na to čerpadlo a nic jsem zvláštního neviděl.Ta hadička je někde v čerpadle schovaná?
Únor 18, 201015 r Autor Dneska jsem byl se podívat do servisu a zjistil jsem že začla tíct vodní pumpa a sem tam se přidrhla a tím pádem se ostrohal klínák a skočilo to prej o zub.V tom deklu co zakrejvá rozvody byly nastrouhanej ten klinák pěkné to bylo.Takže kompletní rozvody a vod.pumpa se bude dávat nové,Já to měl stejnak v plánu tak se to posunulo na ted.Snad se tam nesato ještě neco jiného,uvidíme jak to dají do kupy.Mě začlo před svátkama něco šustit v motoru přímo to kvičelo a to dělala ta pumpa,teda si myslím.
Únor 20, 201015 r Autor Koukám do serv.knížky a v 79.700km delali výměnu ozubeného řemene a napínací kladky oz.řemene.,ted mám 120.300km takže kompletní výměnu rozvodů jsem měl vplánu a le trošučku později,ale je to jedno ted nebo potom.
Únor 22, 201015 r Autor tak dnes jsem byl zavolán do servisu a nastal další problém,prej se to jemně potkalo a je prasklá vačková hřídel.Zavšechno muže vodní pumpa která se totálně rozesr....ozubenej řemen byl jako papír rozemletej no hruza.Já nechci vidět tu cenu za opravu,já se steho potento.
Únor 22, 201015 r Takže při výměně rozvodů se vykašlali na vodní pumpu a nechali tam tu původní, ta se teď drbla a ohlodala řemen ... Tak to samé se mi stalo na octávii 1.8T, na 100 tis. původní majitel měnil rozvody a mě na cca 150 tis. začalo popiskování a pak se to drblo, odnesly to dva ventily ... Je to škody teda, jsou si jistí že se to nepotkalo a nepouští nějakej ventil??? Upraveno Únor 22, 201015 r od FilipV
Únor 22, 201015 r Ahoj tak jak jsem měl tušení tak koukám že se potvrdilo.Jestli je prasklá vačka tak to stopro dostalo nakopáno od pístů sundání hlavy se nevyhneš.Asi by bylo lepší a možná levnější sehnat jinej motor.Tuhle blbou závadu jsem už taky zažil a jiný motor je ta nejlepší volba.
Únor 22, 201015 r To je pech vybodni se na servis a zavolej tomuto člověkoviSatasurčitě ti líp poradí a pomůže za lepší cenu než servis
Únor 22, 201015 r Autor Ona nepraskla uplně ale jen ten jakto říct....pásek jak má ta vačková hř. co se spojuje stím hdroštelem a pak s ventilem,prej jak se to jemně potkalo tak ty malinké tyčinky vypadly a tím se zabránilo aby se to potkalo,snad jsem to dobře pochopyl,ted je už pozdě to dávat jinam,nechám to bejt a uvidíme co bude dál......
Únor 25, 201015 r Autor Tak nastal další problém.Ta vačková hřídel se nedá nikde sehnat.Snad v celé čr.není k sehnání,já se steho picnu.Nevíte kde by se to dalo sehnat?
Únor 26, 201015 r Sežeň jinej motor a máš klid.Objednávat u škoda servisu jen vačkovou hřídel bude pěkná pálka a za ty prachy co do tý tvý opravy padnou tak bys měl alespoň motory dva.
Březen 28, 201015 r Autor Takže ne jedna vačka ale rovnou 3 jsou v háji a ještě aby toho nebylo málo tak nějakej ventil je ohnutej.Má to jednu výhodu že budu mít motor po GO zhruba za 40tisác,supr nééé. Upraveno Březen 28, 201015 r od Romejn
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.