Publikováno Únor 20, 201015 r Zdravíčko. Mám takový dotaz. Mam fačko na LPG. I při jízdě na LPG nebo benzínu mi to kolem 2000 otáček cuka kde může byt chyba ? když povolím plyn v pohodě když ho sešlapnu jemně a jedu tak to začne občas cukat a když přišlapnu jede auto zase normálně. Je to jinač stříkačka. Dík za info
Červen 22, 201015 r Dobrý den Taky jsem měl podobný problém. A pomohlo mi vyměnit zapalovací kabely. Jak od cívky k rozdělovači, tak i od rozdělovače ke svíčkám.
Červen 30, 201015 r Dobrý den,mám stejný problém u karbecu.Už sem vyměnil palec,víčko rozdělovače,svíčky i kabely ke svíčkám.Vždy po každé výměně(zkoušel jsem čím to bude) jezdil favorit asi 20 KM bez problémů ale poté nastal problém znovu.Nevíte čím by to ještě mohlo být?Děkuji za odpověď
Červenec 1, 201015 r Hošani, já bych problém hledal spíš v LPG. Mě to aktuálně dělá taky, ale je to tím, že mám filtry na plynu přejeté cca o 50%, na benzín mi to nedělá. Po výměně filtru a membrán to zas bude OK, už s tím mám zkušenosti.
Červenec 4, 201015 r Dobrý den,mám stejný problém u karbecu.Už sem vyměnil palec,víčko rozdělovače,svíčky i kabely ke svíčkám.Vždy po každé výměně(zkoušel jsem čím to bude) jezdil favorit asi 20 KM bez problémů ale poté nastal problém znovu.Nevíte čím by to ještě mohlo být?(nemám LPG,jezdím pouze na benál)Děkuji za odpověď
Říjen 13, 201014 r Dobrý den,mám stejný problém u karbecu.Už sem vyměnil palec,víčko rozdělovače,svíčky i kabely ke svíčkám.Vždy po každé výměně(zkoušel jsem čím to bude) jezdil favorit asi 20 KM bez problémů ale poté nastal problém znovu.Nevíte čím by to ještě mohlo být?(nemám LPG,jezdím pouze na benál)Děkuji za odpověď mohla by to být cívka
Listopad 4, 201014 r Zdravím, mám podobný problém, akorát mi to necuká po přidání plynu, ale po ubrání (úplném). To je tak, že jedu třeba po rovince 50 na trojku náhle chci zpomalit, sundám nohu z plynu a v tom okamžiku to začne cukat. Dělá to při každém rychlostním stupni. Nevíte někdo prosím Vás co s tím?
Listopad 5, 201014 r L@ďo, nepíšeš ani jaký máš motor, ani na co jezdíš - je to benzín nebo LPG, karbec nebo vstřikový? Těch příčin může být X, počínaje špatným těsněním pod karburátorem/vstřikováním (přisává falešný vzduch) a konče zasranými filtry paliva. Chce to víc údajů...
Listopad 5, 201014 r Zdravím všechny Fáčkaře, může to také dělat vymačkaná, nebo vadná podložka(těsnění)mezi karburátorem a sacím potrubím.Myslím, že nové stojí do tří stovek. Upraveno Listopad 5, 201014 r od Miras B
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.