Přejít na obsah

Cukání pří plynulé jízdě 1,9 TDi, 77kW


radhola

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Podelil bych se o podobny problem. Kolisani otacek jako ma kolega ChlebasMaslem mam uz od koupe noveho auta. Neprikladal jsem tomu vahu. Po zhruba 20tis.km jsem pozoroval vyrazny ubytek vykonu. Nekdy to jelo a nekdy ne!! V servisu na me koukali divne, kdyz jsem si stezoval. Navic se v 70tis.km pridalo startovani, ktere se resi ve vedlejsim tematu. Vypadalo to na k.o. baterii, ale vzdy prosla, kdyz jsem jezdil jen dalky, navic pres diagnostiku hlasilo pokles napeti ve vozidle. Udajne menili baterie a zkouseli startovani. Skryty odber nebyl a ani nic jineho. Po odberu ze servisu v 80tis.km vozidlo ozilo, ale pridalo se ke kolisani otacek i kolisani tachometru. Delo se to soubezne. Spotreba klesla o cca 0,5l/100km, ale kolem 2tis otacek za min. To cukalo jak dive a hlavne do kopce. Jezdilo to jinak vyborne do DN. Po 2mesicich od DN jsem si vozidlo vyzvedl z opravy a vykon, kolisani tachometru i cukani zmizelo. Auto jsem dal to Diesel centra Rada a zjistili mi vadny vstrik a turbo, dale jsem vymenil autobaterii. Auto trochu ozilo, ale kolisani otacek zustalo. Vymenil jsem i snimac otacek a zadna zmena. Kolisani otacek pokracuje. Nejake rady? Udajne se nekdy prodre kabel pod autobaterii. Je divne, ze i u pulrocni baterie mi zacne RJ hlasit, pokles napeti. Nekdy se stane, ze ihned po nastartovani se zvysi otacky:-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim.Taky mi pocukava auto a už nevím na co se mam zamerit.Kabely ke vstrikum jsem vymenil a trosku to prestalo ale zas po nejakym case znova.Obcas to bile kouri a zvedla se teda spotreba.Tak bych chtel pozadat nekoho povolanejsiho jestli by mi nerekl co a jak jaky log atd.

prvni je za studena a druhy za tepla.Dekuji

Obraz.jpg

obraz2.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těžko říct, který. To by ti řekli v Bosch servisu na lepší diagnostice. Ale v podstatě je to jedno, protože pokud se potvrdí má domněnka, tak repas se dělá na všech 4 a stojí to cca 12 tis. Ještě mě napadlo, kdy si měnil palivový filtr?

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No palivac se delal cca pred rokem takze bude asi potreba.Tak ho vymenim a uvidim.Myslel jsem ze bude stacit zabrousit vstriky do hlavy a ne komplet repas vstriku.To je teda granat 12 tacu.Nevis kde je v okoli Brna ten servis? Pisi z mobilu a kamarad google mi nejak nejede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuji tak jsem tam volal a na 1,9 maji test zdarma kdyz se necha opravit u nich jenze se ceka cca tyden a navic ten vstrik musi byt venku z auta a v tom je problem ze ted auto potrebuju.Jinak rikal ze oprava jednoho vstriku cca 3500 4500 kc zalezi co tam bude spatny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

mam tiez podobny problem, auto cuka pri ustalenej jazde ked mam cca 2000 tis otacok, ale mne niekedy potrhava autom aj ked stojim na neutraly, prejavuje sa to nahodne

diagnostika cista, vstreky vyzeraju ok, zotrvak, spojka ok, ....v servise mi nevedeli povedat cim to moze byt

 

Uz ste to niekto vyriesil ak ano ako? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, měl jsem problém jako většina z Vás mam oct.1,9 77 KW BKC 2005 za studena jela super ale jak se ohřála začala škubat nikdo si nevěděl rady. Kamarád mi poradil se kouknout na kabely ke vtřikům že to je častá porucha. Ale nejdřív jsem hledal tady a taky musím tímto poděkovat :) teď k věci mě to dělal přerušený drát k "čidlu nafty" vůbec to nebylo znát bužírka byla nepoškozená až když jsem zatáhl zjistil jsem že drát byl zlomený.

 

20170612_202051.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
Návštěvník

Zdravim pani, ked odpojim napajanie vstreku (ktory ma najvacsiu plusovu hodnotu), zrovnaju sa mi ostante hodnoty?

Resp. zistim tak, ci je vadny?

A co je hlavne nastartujem? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Vyřešil někdo to cukání? Nechci měnit na autě všechno a sypat do toho..nějak tu psal kolega při ubrání plynu je takový štěknutí a drhnutí jak lamela ale spojka chodí v pohodě ale vadí mě to cukání a přijde mě že se to zhoršuje... napadl mě plynový pedál...díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mám stejný problém. 

Motor mezi cca 1700-2200 ot/m cukal a zároveň se při tomto cukání ozýval rachtající zvuk odněkud z prostoru motoru. Nejvíce to dělalo při jemném sešlápnutí plynu nebo jízdě z kopce a jemném přidání.

Byly provedeno:

Výměna škrtící klapky na sání motoru

Výměna hydroštelů a vaček

Nové rozvody

Vyčištění EGR

Nové náplně

 

Auto po této opravě fungovalo bez cukání, ale druhý den hlásilo vadnou váhu vzduchu, kterou před opravou nehlásilo – bylo mi řečeno ať s tím jezdím dál, že se to časem srovná. Přišlo mi, že auto nemá výkon jako dřív a spotřeba byla o cca 0,5l vyšší (pozn. před cca 2 lety byl proveden chiptuning z 105k na cca 130k)

Po cca 400km auto začalo jemně cukat opět ve stejných otáčkách, po 800km již více, nicméně rachtání se projevovalo minimálně. Také jsem si všiml občasného kolísání otáček volnoběhu.

 

A před týdnem auto začalo cukat jak kráva a přestalo fungovat turbo. Dal jsem ho do servisu, kde mi dneska řekli, že je to vadný EGR ventil a že ho zaslepí, tak jsem zvědavý jestli to bylo tím. Jelikož cca před 3 měsící bylo sání a EGR vyčisten a dnes je zase zasraný, tak to možná tím EGRkem bude, ale uvidíme. Jinak když nešlo turbo, tak na přístrojovce nebyla žádná závada.

 

To rachtání je podle mechanika určitě dvouhmota, říkal že to cití i na spojkovém pedálu, že je po smrti. Tak jestli zaslepení EGR pomůže s cukáním, tak s tím budu měsíc jezdit abych to otestoval a pak nechám udělat dvojhmotu.

 

Dám sem pak vědět jestli zaslepení EGR k něčemu bylo :)

 

EDIT: Tak po dvou měsících dávám vědět, že to bylo tím, že EGR do sání pouštěl moc bordelu z výfuku :) Sání bylo opět špinavé (na to, že bylo předtím vyčištěno) a diagnostika hlásila něco jako málo vzduchu v sání. Mechanik zkontroloval hadici od turba a potom zaslepil EGR ventil + přehrál SW - cukání motoru přestalo. Potom jsem jěště vyměnil váhu vzduchu za originální BOSCH ( s neoriginální váhou motor občas nereagoval plyn) a auto funguje :)

Editováno: , autor: HEllwAZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...