Publikováno Březen 2, 201015 r zdravím odborníky, mám takový divný problém,na octavii 19.TDi81kw rv2001,motor nějak vybruje při volnoběhu ale jak jemně cvrnknu po plynu ato tak že otáčky motoru nijak nevyskočí tak vybrace ustanou,po chvíli to začne znovu,nejvíce u studeného motoru,když ujedu cca100km píši cca je to i méně tajk to dělá málo,a jěště moror v mrazu -5 až třeba -20 chytá na škrt tak i za tepla 3hodiny po jízdě chytne na škrt ale při teplotě kolem cca -3 a +8 je start špatný,chová se to jako spadlá nafta,jsem stoho špatný a nevím co to dělá.ta vybrace se mi nezdá na setrvák,když to reaguje na klepnutí po plynu,ale nevím,jetu nějaký fachman který poradí případě pomúže?auto má najeto 150 000tkmotor asv
Březen 3, 201015 r Autor já bych řekl setrvák, ale rád se budu plést protože to neni nic levnýho no já se ktomu také přikláním,ale je mi divné že to tak reaguje na drcnutí po plynu,no a pak ty starty při taplotě -3 až 10stupňú,stoho jsem paf.jinak to šlape jak pila
Březen 3, 201015 r Autor no já se ktomu také přikláním,ale je mi divné že to tak reaguje na drcnutí po plynu,no a pak ty starty při taplotě -3 až 10stupňú,stoho jsem paf.jinak to šlape jak pila hm,nikdo netuší,jaký múže být problém?
Březen 4, 201015 r Autor no já se ktomu také přikláním,ale je mi divné že to tak reaguje na drcnutí po plynu,no a pak ty starty při taplotě -3 až 10stupňú,stoho jsem paf.jinak to šlape jak pila hm,tak mám asi smůlu co?memá někdo v okolí vag že by mi to projel? kde je zakopaný pes.
Březen 4, 201015 r hm,tak mám asi smůlu co?memá někdo v okolí vag že by mi to projel? kde je zakopaný pes. v okoli ceho?
Březen 5, 201015 r no já se ktomu také přikláním,ale je mi divné že to tak reaguje na drcnutí po plynu,no a pak ty starty při taplotě -3 až 10stupňú,stoho jsem paf.jinak to šlape jak pila Mam AHF a zpočátku úplně stejný jak píšeš(až na ty starty, ty jsem měl v pohodě) - najeto bylo kolem cca 180 tisíc. Postupem času se začala klepat čím dál víc(vždy na volnoběh, po prohrábnutí plynu na chvíli přestala). Po výměně setrváku mám klid. Dal jsem jednohmotu - je o trošku hlučnější ale je to jistota.
Březen 5, 201015 r Autor Mam AHF a zpočátku úplně stejný jak píšeš(až na ty starty, ty jsem měl v pohodě) - najeto bylo kolem cca 180 tisíc. Postupem času se začala klepat čím dál víc(vždy na volnoběh, po prohrábnutí plynu na chvíli přestala). Po výměně setrváku mám klid. Dal jsem jednohmotu - je o trošku hlučnější ale je to jistota. tak nějak mi to dělá,tak že asi setrvák ,sčeho jsi tam dal ten jednohmoťák?akorát nevi co stím startem,dnes bylo -5stup. start ok ale kolem nuly to dobré není až tak nad 10stup.
Březen 5, 201015 r Autor Ty vibrace by mohly způsobovat zničené silentbloky motoru. dnes jsem byl měnit olej,tak jsem se díval a vypadají dobře,a pak že to přestane po cvnknutí po plynu ale vše je možné nevim
Březen 10, 201015 r Zdravim, mám asi podobný problém, ak by ste mali chuť poradiť, tak by som bol rád... Pri voľnobehu mi v motore prerušovane "šrotuje", ako keď škrtáte kov na kov (samozrejme nadľudsky rýchlo)... mám pocit, že to vychádza z ľavej strany motora... Ak pri voľnobehu čo i len minimálne zvýšim otáčky, tak to prestane... z kabíny pri tom šrotovani cítiť mierne vibrácie... teplý alebo studený motor, to je jedno, robí to vždy...neviete čo by to mohlo byť? TDI 1,9 81kw... dikes Upraveno Březen 10, 201015 r od ronmalin
Duben 21, 201015 r Autor post='1366511'] dvouhmotnostní setrvačník je KO upřimnou soustrast tak závada odstraněna vyměněná spojka a hotovo OK
Duben 21, 201015 r zdravim, dnes som bol u automechanika, a vyjadril sa, ze to je napinacia kladka... zrejme sa to neda tak exaktne urcit... diki za rady
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.