Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Ja viem. Ja som odpovedal Canzou-ovi o 1,4-kach :)

GRAFY

Upraveno od Cjoctavian

Tak tady teda nějaký pocit prodlevy nebo čekání na turbo necítím.Táhne vcelku pěkně odspoda. Musím někde vyzkoušet 1.4 TSI abych měl srovnání.

No jestli budeš mít možnost, tak 1.4 TSi vyzkoušej. Jsem s motorem spokojený, řekl bych že sedí jak zadek lol na hrnec.

A těch 90 kW je super, pro mě akorát. A jezdím za spotřebu fábie I, kterou jsem měl před tím. :kuk:

Ja viem. Ja som odpovedal Canzou-ovi o 1,4-kach :)

GRAFY

Tak tady teda nějaký pocit prodlevy nebo čekání na turbo necítím

Díky za graf, myslel jsem to obrazně, že se 1.4 TSI chová jako normální 1.4

Ta prodleva, to je než zabere turbo, jakmile se dostanu k 1500 ot/min tak najede a no problem :p jen než zabere turbo

tak se mi to zdá normál 1.4. :smich:

Ta 1.2 TSi teda žádná prodleva není, táhne pěkně odspoda. Byl sem příjemně překvapen.

  • 2 týdny později...

Koukám, že tady budu asi první s tímhle motorem.

Včera jsem převzal novou octavku s timhle moturkem.

Ačkoliv jsem dlouho váhal nad tím, zda nevzít 1.8TSI L&K, která byla o 100k dražší, nekupoval jsem ale auto na zábavu, nýbrž na práci a tak nakonec zvítězila 1.2ka a musím říct, že toho nelituju.

Ze začátku to však tak nevypadalo. Když jsem vyjel z autosalonu, tak jsem se proklínal, co že jsem to koupil za krám (vůbec to nechtělo jet), natakoval jsem tedy 100okt vpower jel to trosku prohnat. Zatimco jsem nadaval na motor, tak ten se zacinal probouzet k zivotu. Po najezdu prvnich 100km jako by ten motor nekdo vymenil. Jezdil jsem tedy i s mnohem vykonejsimi auty, ale co tenhle pidimotor (v mot. pros. se úplně ztrácí) dokáže, tak to jsem zíral. Jakmile se probudi turbo (kolem 1700otacek), tak ocekavejte mohutny zrychleni na 2 a 3ti prevodovy stupen. Moturek taky poskytuje dostatecnou vykonovou rezervu pro rychly predjizdeni v rychlostech okolo 100km/h.

Auto perfektně táhne, obzvlášť do 130kmh, vůbec mu ale nevadí ani rychlosti kolem 180kmh. V rychlostech kolem 160kmh ještě ochotně zrychluje, ale žádný trhač asfaltu nečekejte.

Otacky (na 6ku):

130kmh 2800ot

150kmh 3300ot

180kmh 4100ot

Jestli se tedy Škodovce něco za poslední dobu povedlo, tak potom určitě tenhle motor. Otázkou jen zůstává, jak dlouho vydrží.

Vsechny mereni jsou s pustenym klimatronikem, bez klimy by to bylo na padnuti v tomhle vedru.

No a nějaká data ke spotřebe při různých jízdních režimech máme?

  • Autor

ja len pre porovnanie dodam, ze moja 1,4 TSI viditelne zlenivie pri dvoch osobach okolo 180 km/h...

No do salonu sim isiel na 100 percent ze berem 1,6 MPI ale nkoniec som odchadzal s ojednanou 1,2 TSI uz som o tom motore cital dost a som rad ze budem mat nieco nove

  • Autor

dobra volba, konecne niekto, kto veri novym technologiam :palec2:

No a nějaká data ke spotřebe při různých jízdních režimech máme?

Jinak s těma více osobama je to pravda, vcera zhruba 250kg nákladu a nad 170km/h se tomu už moc nechtělo.

Dneska zaroven porovnano proti O1 1.6MPI kterou máme taky v rodině a s kterou sem najezdil snad 30tis za poslední rok. Když jsem do toho dneska sednul, tak to byl opravdu šílenej rozdíl. Do zhruba 130km/h to nestoji ani za to porovnavat. Nad 130ku pořád vede TSI, ale už to není tak obrovskej rozdíl. Naprosto pak exceluje i v jedné nemotorové disciplíně a tou je hluk. Ten motor prostě není uvnitř slyšet dokud ho nevytočíte nad 4000ot a ani potom to není nic hlasitýho.

Jinak spotřeba (1 osoba, klima dostavala docela do tela pri tom vedru)

Mesto (vsude sama kolona) - 9l (to by me zajimalo, kde vzali tech 7)

Okresky - 90kmh prumer 5,5l

Dálnice - 140kmh tempomat 6,5l, 160kmh temp 8,5l

Dost tomu turbu davam zabrat, ale zase jen kdyz je motor zahratej a nad 4500ot si s novym motorem nedovolim, pri klidnejsi jizde, by to urcite kleslo. Na druhou stranu jsem tam zatím tankoval jenom 100okt.

Jinak spotřeba (1 osoba, klima dostavala docela do tela pri tom vedru)

Mesto (vsude sama kolona) - 9l (to by me zajimalo, kde vzali tech 7)

Okresky - 90kmh prumer 5,5l

Dálnice - 140kmh tempomat 6,5l, 160kmh temp 8,5l

Dost tomu turbu davam zabrat, ale zase jen kdyz je motor zahratej a nad 4500ot si s novym motorem nedovolim, pri klidnejsi jizde, by to urcite kleslo. Na druhou stranu jsem tam zatím tankoval jenom 100okt.

Koukám, že styl máš podobnej a jaká je tedy celková dlouhodobá zatím? PP2 ?

Koukám, že tady budu asi první s tímhle motorem.

Včera jsem převzal novou octavku s timhle moturkem.

Ačkoliv jsem dlouho váhal nad tím, zda nevzít 1.8TSI L&K, která byla o 100k dražší, nekupoval jsem ale auto na zábavu, nýbrž na práci a tak nakonec zvítězila 1.2ka a musím říct, že toho nelituju.

Ze začátku to však tak nevypadalo. Když jsem vyjel z autosalonu, tak jsem se proklínal, co že jsem to koupil za krám (vůbec to nechtělo jet), natakoval jsem tedy 100okt vpower jel to trosku prohnat. Zatimco jsem nadaval na motor, tak ten se zacinal probouzet k zivotu. Po najezdu prvnich 100km jako by ten motor nekdo vymenil. Jezdil jsem tedy i s mnohem vykonejsimi auty, ale co tenhle pidimotor (v mot. pros. se úplně ztrácí) dokáže, tak to jsem zíral. Jakmile se probudi turbo (kolem 1700otacek), tak ocekavejte mohutny zrychleni na 2 a 3ti prevodovy stupen. Moturek taky poskytuje dostatecnou vykonovou rezervu pro rychly predjizdeni v rychlostech okolo 100km/h.

Auto perfektně táhne, obzvlášť do 130kmh, vůbec mu ale nevadí ani rychlosti kolem 180kmh. V rychlostech kolem 160kmh ještě ochotně zrychluje, ale žádný trhač asfaltu nečekejte.

Otacky (na 6ku):

130kmh 2800ot

150kmh 3300ot

180kmh 4100ot

Jestli se tedy Škodovce něco za poslední dobu povedlo, tak potom určitě tenhle motor. Otázkou jen zůstává, jak dlouho vydrží.

Vsechny mereni jsou s pustenym klimatronikem, bez klimy by to bylo na padnuti v tomhle vedru.

Kdyby sis prošel celé, toto ne příliš obsáhlé tema, tak bys věděl, že tady nejsi první, kdo si koupil 1.2 TSI, která je čistě na popojíždění a která dlouhé trasy moc hltat s chutí nebude a na některých silnicích bude přímo tragická.

Nevím teda, ale tak hrozný to nebude. Jezdil sem s tou slabší verzí v roomsteru a bylo co celkem živé. Pochopitelně někde nad 150km/h to končilo, ale kdo jezdí kolem limitů tak si myslím, že 77 kw v OII nebude nijak k zahambení.Jo pak ovšem nemůže čekat, že s tím bude lítat a se spotřebou 5.5 l/100. To se bude pohybovat kolem 8 l/100km a možná i výše. Já mám ale v podstatě stejný výkon a nemůžu si stěžovat, jezdí se mi s tím naprosto v pohodě.

Upraveno od Klokan.Jack

  • 2 týdny později...
  • Autor

Chcel by som vediet, ako sa v Golfe prejavuje 63kW 1,2TSI oproti 59kW 1,4 (preco sa vlastne predavaju tieto motory sucasne?)...

Upraveno od Cjoctavian

  • 2 týdny později...

Tak jsem zkusil vytvořit graf závislosti rychlosti na otáčkách pro všechny převodové stupně a to na základě včerejších, osobně odměřených údajů. Rychlost (tacho) měřena při 1500, 2000,2500,3000,3500,4000 ot.

post-49348-024345100 1280767826_thumb.jp

  • 3 týdny později...
  • Autor

Dalsi clanok o tom, ze 1,2 TSI bude aj v novom Passate. Dockame sa aj v Superbe? :kol-17: Myslim, ze to by bol rovnaky preslap ako kedysi O1 s motorom 1,4 s vykonom 44 kW - predavala sa 9 mesiacov :p

Upraveno od Cjoctavian

Když někomu stačil dosud montovaný 1,6 MPI, tak 1,2 TSI je změna k lepšímu. Faktem ale je, že pokud bych měl na takový auto prašule, tak by byl pod víkem 1,8 TSI.

Dalsi clanok o tom, ze 1,2 TSI bude aj v novom Passate. Dockame sa aj v Superbe? :kol-17: Myslim, ze to by bol rovnaky preslap ako kedysi O1 s motorom 1,4 s vykonom 44 kW - predavala sa 9 mesiacov :p

...se proslejchá, že ho dokonce budou dávat i do novýho Jaguara, možná i Februara... :):):)

Už někdo z vás koukal, co řeší chalani z fora od Forda? Tuna

Dalsi clanok o tom, ze 1,2 TSI bude aj v novom Passate. Dockame sa aj v Superbe? :kol-17: Myslim, ze to by bol rovnaky preslap ako kedysi O1 s motorom 1,4 s vykonom 44 kW - predavala sa 9 mesiacov :p

Do Superba pujde asi 1.6 TDI CR

  • Autor

No ked tam pojde 77 naftovych kW, tak si myslim, ze si tam najde cestu aj 77 benzinovych kW...A mozno tiez do Greenlinu. Ved aj cinska Octa Greenline je 1,4 TSI ;)

Upraveno od Cjoctavian

  • 1 měsíc později...

Je tady v tejdle sexi ňáký mrtvo, tak to krapítko osvěžím. :)

Pro ty z vás, který si chtěj udělat obrázek o spotřebě. Vybral jsem trasu, která obsahovala celé spektrum silničních podmínek. Délka trasy 415 km, obsazeno 3 lidmi. Prvních 140 km od Domažlic do Jáchymova, většinou jízda něco málo nad rychlostním limitem spotřeba 5,9 l, po výjezdu na Klínovec - 1244 mnm stoupla na 6,4 l, potom poznávací jízda přes západní polovinu Krušných hor po ošklivejch okrskách s mizerným rychlostním průměrem přes Aš do Selbu, průměr opět poklesl na 6,0 l. Ze Selbu po dálnici do Weidenu ostrá jízda, kdy nás předjelo pouze jedno auto průměr razantně povyskočil na 6,8 l, výsledná spotřeba po dojezdu 6,6 l / 100 km. Max rychlost v mírném klesání 210 tacho - 202 GPS.

post-49348-017274800 1286114373_thumb.jp

  • 4 týdny později...

Jak čtu Tvůj příspěvek, docházím k názoru, že sáhnout po motorizaci právě 1.2 TSI nebyla vůbec špatná volba.

Myslím, že můj jizdní styl bude malinko odpovídat tomu Tvému, tj. bude - li mi odměnou takto příjemná spotřeba spojená s možností jet i v případě potřeby rychleji, bude mé motoristické srdce jásat. :D

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Tak kto bude prvy? ABT 1,2 TSI lol

Upraveno od Cjoctavian

u DSG olej po 30tis hmmm.... asi bych to nečipoval

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.