Publikováno Březen 4, 201015 r Zdravim. Mam taky problemik. Mam oktavku 1.8T 20V, r.v. 2004, kod motora AUM. Vacsinou rano ked su teploty pod 5 stupnov tak ked nastartujem motor krasne naskoci na brnk drzi si otacky okolo 1500 ale asi po 5 sekundach zacnu otacky dost kolisat. Niekedy padnu az pod 500 a potom zase vyskocia. Ked pridam plyn tak sa to trochu ukludni ale stale to kolise. Ked sa otacky dostanu na normalnu hodnotu okolo 800 a motor sa trosku zohreje tak to prestava robit. Stava sa to iba za studeneho motora, vonkajsej teploty pod 5 stupnov a tesne po nastartovani. Vie niekto poradit cim to moze byt? Mna napada iba ze je na odchode nejake teplotne cidlo. Sviecky a vzduchovy filter je novy. Palivovym filtrom to tiez nebude lebo by to robilo aj pocas jazdy. Budem vdacny za kazdu radu.
Březen 4, 201015 r měl jsem stejný problém vyčisti si dráhy potenciometru ve škrticí klapce!! nejspíš ti to admini smažou pže je tu hodně témat o tom...
Březen 6, 201015 r hledal jsem, ale asi spatne... to oddekluju ten cerny plast a tam budou ty drazky? nebo je to v tom malém kulatém ?
Březen 7, 201015 r Autor Najnovsie to robi hned po starte ked sa chcem rozjet a auto bezi na sytic. Akonahle povolim spojku, klesnu otacky a auto sa chce rozbehnut tak zacnu otacky dost kolisat az ma auto tendenciu skapat. Musim dost stlacit plynovy pedal aby otacky vyskocili a potom sa to ukludni. Moze to byt vazne tou skrtiacou klapkou? A preco to robi iba ked auto ide na sytic?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.