Budikman Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Čau klubáci, mám Fabii I, 1,4 TDI, r.v. 2006 a stala se mi tato věc: včera jsem normálně na poprvé nastartoval a odtahoval jsem staré auto na laně asi 2 km. Poté mi při volnoběhu přestalo pracovat servo a hned nato mi sám vypnul motor. Nastartovat se mi uz nepodařilo. Zkusil jsem tedy nastartovat pomocí kabelů a hned napoprvé to chytlo. Díky za případné rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 odmeraj si baterku a alternator ci dobija a ci su v poriadku kable na altiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 jak napsal Cartmanko - nejde ti tam proud....proměř baterku, jestli KO tak dobíj a pro klidný spaní nech skontrolovat alternátor a kabeláž jestli tam máš jetě původní baterku, tak ty 4roky jsou celkem často "hraniční" a pokud baterka dostává čoud = popojížďky, krátký trasy s častým startováním, tak nemá šanci jí alternátor ani dobýt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Zkontroluj kostřící kabel od baterie bývají tam zaoxidované kontakty (v zalisování oček) tím se zvyšuje přechodový odpor a stává se že se zaklepe a nejde proud bolest koncernu a fábií. Dej jinej a bude to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budikman Vloženo 9. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Ahojte,díky za rady.Auto jsem koupil před měsícem a baterie je určitě stará 4 roky.V bazaru když jsem to auto kupoval,tak byla vybitá a celý měsíc jsem ji vlastně dobíjel jen jízdou.Ale vše makalo jak se má a žádný problém jsem s baterií neměl až do oné doby kdy mě to na volnoběh při zastavení chcíplo.Ještě bych se zeptal na to servo.je to normální,že před tím než zhasnul motor přestalo makat servo???Díky všem za odpověd a ahoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjoy Vloženo 10. Březen 2010 Sdílet Vloženo 10. Březen 2010 to servo je důsledkem pokledu napětí. Pokdu po nastarování chodí normálně, závadu bych v tom nehledal. Taky se mi to už stalo teď v zimě se starou batekou, že vyplo po nastartovní a vyjíždění z parkovacího místa servo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 10. Březen 2010 Sdílet Vloženo 10. Březen 2010 Ahojte,díky za rady.Auto jsem koupil před měsícem a baterie je určitě stará 4 roky.V bazaru když jsem to auto kupoval,tak byla vybitá a celý měsíc jsem ji vlastně dobíjel jen jízdou.Ale vše makalo jak se má a žádný problém jsem s baterií neměl až do oné doby kdy mě to na volnoběh při zastavení chcíplo.Ještě bych se zeptal na to servo.je to normální,že před tím než zhasnul motor přestalo makat servo???Díky všem za odpověd a ahoj. Výpadek serva při poklesu napětí je normální Vem pořádnou nabíječku a akumulátor dopij do plna. Pokud nebude držet dej nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.