Woody Vloženo 20. Březen 2010 Sdílet Vloženo 20. Březen 2010 Mám problém a prosím o radu. Před nedávnem mi začala svítit kontrolka oleje při otáčkách nižších než 1000 , vyměnil jsem čidlo a bylo to OK. Nyní praskla membrána na AC pumpě, vyměněna pumpa, olej, filtr karbec seštelován a kontrolka opět svítí Jakmile vypne sytič tak na volnoběh svítí po přidání plynu zhasne a po poklesnutí otáček se o5 rozsvítí. Nevíte čím to může být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 Mě to dělalo na formanu když měl nějakých 180tis. km, prostě už to bylo volnější na klice a na malé ot. nebyl dost veliký tlak aby to zhaslo, najezdil jsem tam dalších 50 tis. a když jsem ho potom prodával pořád jezdil v pohodě jen trochu žral ojel, jak jsem začal dolévat hustčí M6AD tak to už nesvítilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 21. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 No ale já mám nalítané origo 60tis km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 22. Březen 2010 Sdílet Vloženo 22. Březen 2010 Tak to je divný, ale řekl bych že tady není moc možností, prostě buď je vadné čidlo, respektive je v něm o něco silnější pružinka než by být měla a nebo prostě ten tlak někde uniká, volná klika, olej. čerpadlo dává málo, příliš řídký olej, máš tak nějaký 15W40 co tam patří ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.